Ik heb in het mandje waar ook de luiers inzitten en de verzorgingsspullen ook 6 hydrofielen zitten, de overige hydrofielen liggen in de commodekast in achter het linker deurtje. Maar haar commode is nu nog niet in gebruik omdat ik nog alles beneden doe. (babykamer is op de 2e verdieping)
moontje: ik dacht ik ga vriendje van je worden dus wilde je een vriendschapsverzoek sturen maar dat kan bij jou niet.
Had jou al een verzoek verstuurd en heb je inmiddels op fb volgens mij, want ik zie lieze weleens voorbij komen
truuske, was al zo nieuwsgierig dat ik gisteren al gespiekt heb Lijkt me wel een raar idee om te weten wanneer de kleine komt!
Is het ook, maar heb nu ook het gevoel dat ik tijd tekort kom! O meiden, please de datum hier niet vermelden oid. Willen het echt stil houden ivm meelezers
haha dat is goed hoor. vind het alleen erg laag dat de mensen die weten dat we konden bellen (had me versproken) nu Joey gaan uithoren over wanneer ze komt Net als dat ze al weken aan hem vragen hoe ze gaat heten. Waarop hij steevast zegt; Mijn zusje heet Kwebbel!
@truuske tuurlijk noemen we de datum niet, haha kwebbel prachtig. @napoleon: jeee we zijn vriendjes, gefeliciteerd met je vriendin
Goede avond @Katemans: Zielig voor je vriendin zeg. @Stroopwafel: Jammer dat jullie het niet geheim hebben kunnen houden maar ja een ongelukje zit in een klein hoekje. Ik heb het ook wel eens gehad maar gelukkig kon ik het nog verdraaien en hebben mijn schoonouders het volgens mij nooit in de gaten gehad maar dat zal later blijken Onze ukkie heeft trouwens de bijnaam kaatje gekregen van mijn schoonmoeder, heb wel ergere gehoord. Hier trouwens 6 lades in de commode waarvan in de bovenste de luiers in liggen, daaronder de badcapes, hydrofiel dingen en slabbetjes en daaronder het beddengoed. @Tetta: Hier kleding t/m maat 74 en een paar dingen groter maar die heb ik gekregen. Ben benieuwd wat ik nog ga krijgen. @Napoleon: van harte met je vriendin, leuk hoor. En weer bij. Vandaag goed geslaagd bij de babydump en babypark.
Hey lieverds... pff wat een slopend dag We hebben ons doorheen gehaald gelukkig. Ik probeerde niet meer overstuur te doen, wat erg moeilijk was, omdat mijn buik erg onrustig van werd en mijn man, die normaal nooit huilt, moest spontaan meerdere keren huilen Ons dochter snapt dood nog niet dus was het dat de kat sliep en niet meer wakker zou worden. We hebben haar begraven vanmiddag en daar was zij ook bij, we vonden dat zij het ook moest zien wat er ging gebeuren etc etc. Vanavond na het eten ben ik 2u gecrasht op de bank helemaal van kaart. Nu komen die momenten waar je verwacht dat zij daar staat en ze is er niet.. zal wel wennen zijn. We kennen dit fase helaas ook wel weer Zag nog geen baby nieuws, spannend
Aowyn,oh lieverd toch,wat naar allemaal,dikke knuffel! ik ga naar bed,stort in hier,tot morgen! benieuwd of we dit wekend nog beebnieuws krijgen! er zijn er toch aardag wat over tijd nu..
Dikke knuf aowyn! Morgen drukke dag met kraamvisite... eerst mijn ex met vriendin (vader van de oudsten) dan mijn +iddagrust vervolgens een vriend van hubbie en daarna vrienden met hun 2 kids.
Heb ook de luiers in de bovenste la.. Daaronder de rompers en hydrofiele... Vanavond met schatje Glow gewandeld. Dat is hier in eindhoven, allemaal gebouwen met lampen en dia shows.. Soort kunst. Was mega druk, wel mooi. Nu weer met de voetjes omhoog
Heerlijk antwoord, hier krijgen ze standaard te horen dat de kleine nu Hummeltje heet en na de bevalling een vele mooiere naam krijgt, maar dat die nog geheim is (kids weten m zelf ook niet )