Salcia, ja heb een afspraak gemaakt met de gyn en vk dat ze me max 41 weken laten lopen. Gezien de voorgeschiedenis zal ik deze wel halen (41+2 en 41+4)
hoi ff snel hier nogmet bib maar dochterlief gister ziekgeworden helenacht mee gezeten spugen, buikpijn, hoofdpijn 39 koorts kijk of ik straks nog rijd/puf heb.
Hoi allemaal even een kort bericht van mij uit hte ziekenhuis! Donderdag nadat ik mijn berichtje had gestuurd over dat ik net terug was met Sven uit het ziekenhuis, zijn om 20.30 mijn vliezen spontaan gebroken toen ik net geinstalleerd lag om expeditie robonson te kijken met een glas cola en chocopepernoten. De verloskundige was er heel snel omdat de kleine nog niet was ingedaald. Ook nu niet met vruchtwater mijn bekken ingezakt dus met ambulance naar ziekenhuis om liggend vervoerd te worden. Daar van 21.30 tot 23.15 gewcht of het vanzelf opgang kwam omdat ik wel wat voelde. Om 23.15 toch aan de opwekkers omdat ik in verband met infectie gevaar binnen 28 uur moest bevallen. Om 03.45 kreeg ik al persdrang, maar had nog een randje. Om 04.14 hebben ze gebeld dat ik het echt niet meer hield en om 04.19 is onze derde zoon geboren. Helaas was zijn temp te laag, hij aan het fladderen met zijn armen en zijn zuurtof gehalte in zijn bloed niet constant. Dus id hij naar de kinderafdeling gegaan op verdenking van een infectie. Hij heeft nu 2 dagen antibiotica gehad. Ook zuurtof toegediend via neusje en plakkers op de buik. Gelukkig ligt hij nu nog alleen aan een scan voor het zuurstof gehalte in zijn bloed. Daar heeft hij nog moeite mee om dat op peil te houden. Af en toe zakt dat en daar zijn ze nog erg voorzichtig mee. Hij drinkt wel enorm goed aan de borst. Stuwing is al aanwezig en hij heeft geen bijvoeding meer nodig. Nou meiden ik heb nog niets terug gelezen dus voor wie er is bevallen gefeliciteerd en voor wie nog moeten, heel veel succes. Misschien dat ik vanavond nog even terug kom. Liefs Britt
britt goh meid wat heftig,gelukkig gaat t nu alweer een heel stuk beter met s.ven, sterkte en hopelijk mag hij snel naar huis toe! hier hele nacht wakker gelegen van pijn in mijn bekken,ik kan echt geen enkele lekkere houding meer vinden,ben daarstraks met veel moeite de trap afgekomen,ik hoop dat het straks wat beter gaat want vind dit neit leuk,heb een beetje te veel gelopen denk ik afgelopen week. Ga zo even lekker onder een warme douche zitten dus wellicht brengt dat wat goeds! beebjes kom maar hoor!!! Ik ben zo benieuwd wie nu gaat bevallen
Zo wat een verhaal weer britt! Wist helemaal niet dat je bevallen was! En wat een leuke naam weer! Gefeliciteerd! Oh wat goed dat jr dat allemaal op hebt gezocht.. Miss. Dan maar de lijst weer aanpassen? Ik kan dat helaas niet op mijnmobiel Voordeel van gisternacht niet geslapen... Nu heerlijk geslapen!
Uitgeteld 1 November - Azeb 2 November - Ikke81 3 November - Loesje26 - Katemans - Beertje13 4 November - Kannietwachten 10 November - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn 13 November - Almika 14 November - Truuske - Stroopwafel 15 November - Lizzy1301 17 November - MariekeK - Britt1 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Moedervantomasz - Sansky 20 November - Beetletje - Babywens2011 21 November - Catwomen8979 22 November - Loezzz - Mammi 23 November - Salcia - Moontjemoon 26 November - Casss 27 November - Pasopikschop - Thalina - Lonneke123 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) 23 Oktober - Napoleon bevallen van een meisje Lieze ( 38.5 wkn) 24 Oktober - Pamsie bevallen van een jongen Valentijn (38.0 wkn) 25 Oktober - Barbamam bevallen van een jongen Luuk (38.3 wkn) 26 Oktober - mariekebr1 bevallen van een meisje F.emke S.ophie (37.6wkn) 27 Oktober - Lara1 bevallen van een jongen R.avi (38.4wkn) * 27 Oktober - Hanna80 bevallen van een meisje Rosalie (39.2 wkn) 28 Oktober - Ricmar94 bevallen van een jongen Vince ( 37.3 wkn) 29 Oktober - mommieof2 bevallen van een jongen ..... (39.4 wkn) 1 november - hermiek bevallen van een jongen teun(38.0 wkn) 1 november - Fjaril bevallen van een jongen h.idde (39.6wkn) 2 november moon77 bevallen van een (40.1 wkn) 2 november - meriam22 bevallen van een dochter V.era (40.2 wkn) 2 november siri bevallen van een dochter I.sabel (39.1 wkn) 3 november - Catherina1985 bevallen van een meisje Sienna (39.4 wkn) jongens 12 meiden 10 Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Azeb) Almika - Salcia Meriam22 - Catwomen8979 Casss - Moedervanthomasz Mamavanchayenne - Katemans(MvC ook van Salcia) Hanna80 - Stroopwafel Hanna80 - Sjees Sjees - Tetta
@britt Bekijk bijlage 196692 helaas een wat mindere start maar gelukkig houden ze hem goed in de gaten, geniet ervan
@ napoleon: gefeliciteerd met de zwsachap van je vriend @ britt: van harte gefeliciteerd jullie zoon. Hopelijk is de infectie snel voorbij en mogen jullie hem snel mee naar huis nemen. Weer n mooie/ leuke naam. Ik las over bv bij kinderen die wat ouder zijn. tja wat moet ik zeggen het is ieder voor zich, maar ik vind dat je daar tot op n bepaalde leeftijd mee moet stoppen. Maar goed wie ben ik. Zo verbaasde ik mij n tijdje geleden toen ik bij n vriendin zat. De kleine is pas geleden 6 geworden. De kleine was moe en zat op haar schoot en toen haalde ze opeens haar borst eruit en deed t in de kleine haar mond. Dus ik zei tegen haar wat doe jij nou??? Geef jij nog bv aan haar. Nee zegt ze als ze moe is laat ik haar altijd op mijn borst zuigen..... Vol verbazing keek ik ernaar oke zei ik. Ze moest wel lachen en dacht dat ik dit wist. Heel apart/ vreemd. gelukkig kunnen we alles tegen elkaar zeggen en heb t ook haar gezegd dat ik t wel vreem vind zacht uitgedrukt.
@katemans.....balenvan je vriendin zeg..ikhoop voor hen dat in de tokeomst nog wel weg gelegd is @napoleon...hoera wordt je 'tante' en apart jij net bevalenn van 5e zij van 1e zw.....moest ze er zo hard over nadenken nadat ze bij jou heeft afgekeken hihi @salcia...ik loop hierook max 1 week. is wel fijn om te weten en gezien voorgeschiedenis zal idd ook zo zijn. @tetta...hahaha had ook lol om mijzelf dat alles ligt in de kast, t/m mt 86 heb ik al. ik mis britt op de lijst.... mvt moestgister tochbellen voorplekje, zou ze albevallen zijn...wie weet meer ik heb echt zo heerlijk geslapen ondanks 2 x piesen. hubbie is met bengel zwemmen. ik ga zo douchen, even naar schoonma, en vanmiddag komt mijn ma nog even haar doen...moet wel goed op de foto staan
beterschap met kleine meid,altijd zo sneu...... maar rommelt niet meer bij je...nu misschien beter van niet met zo'n ziek meisje
Uitgeteld 1 November - Azeb 2 November - Ikke81 3 November - Loesje26 - Katemans - Beertje13 4 November - Kannietwachten 10 November - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn 13 November - Almika 14 November - Truuske - Stroopwafel 15 November - Lizzy1301 17 November - MariekeK 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Moedervantomasz - Sansky 20 November - Beetletje - Babywens2011 21 November - Catwomen8979 22 November - Loezzz - Mammi 23 November - Salcia - Moontjemoon 26 November - Casss 27 November - Pasopikschop - Thalina - Lonneke123 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) 23 Oktober - Napoleon bevallen van een meisje Lieze ( 38.5 wkn) 24 Oktober - Pamsie bevallen van een jongen Valentijn (38.0 wkn) 25 Oktober - Barbamam bevallen van een jongen Luuk (38.3 wkn) 26 Oktober - mariekebr1 bevallen van een meisje F.emke S.ophie (37.6wkn) 27 Oktober - Lara1 bevallen van een jongen R.avi (38.4wkn) * 27 Oktober - Hanna80 bevallen van een meisje Rosalie (39.2 wkn) 28 Oktober - Ricmar94 bevallen van een jongen Vince ( 37.3 wkn) 29 Oktober - mommieof2 bevallen van een jongen ..... (39.4 wkn) 1 november - hermiek bevallen van een jongen teun(38.0 wkn) 1 november - Fjaril bevallen van een jongen h.idde (39.6wkn) 2 november moon77 bevallen van een (40.1 wkn) 2 november - meriam22 bevallen van een dochter V.era (40.2 wkn) 2 november siri bevallen van een dochter I.sabel (39.1 wkn) 3 november - Catherina1985 bevallen van een meisje Sienna (39.4 wkn) 3 november- Britt1 bevallen van een zoon D.aan B.enjamin(38.1wkn) jongens 13 meiden 10 Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Azeb) Almika - Salcia Meriam22 - Catwomen8979 Casss - Moedervanthomasz Mamavanchayenne - Katemans(MvC ook van Salcia) Hanna80 - Stroopwafel Hanna80 - Sjees Sjees - Tetta
Britt, gefeliciteerd!! Ik ben nu dus echt de eerste he, die aan de beurt is. Ben het zat! Ik hoop dat het niet lang meer duurt... Verder wel bijgelezen maar niks onthouden, sorry...
@Britt: Gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk mag hij snel naar huis. @Azeb: Hopelijk komt het bij jou snel op gang! Misschien ook een berichtje sturen naar de beeb zoals bij Hanna? Hier weer een brakke nacht gehad. Hij had de hele nacht weer last van krampjes, zo zielig . Op de arm slaapt hij op een gegeven moment heerlijk, maar als je hem terug in de wieg wil leggen is het weer mis. Dus een lange nacht Vanochtend twee volle luiers dus ik hoop dat het nu weer even over is. Overdag gaat het altijd wel goed, maar zodra de avond begint...
Goede morgen Hier weer eentje met een BIB @Aowyn: Jeetje, onze datum's in het rood, ziet er wel heel serieus uit zo @Britt: Van harte met jullie zoon en hopelijk mag hij snel mee naar huis. @Azeb: Ken het gevoel, hopelijk ben jij vandaag aan de beurt. @MVC: Beterschap met jullie meisje Vannacht had ik voor het eerst wat harde buiken die ietwat gevoelig waren en door straalde naar mijn rug dus ik had goede hoop dat het nu toch eindelijk begonnen was maar helaas...