Mammi geloof gisteren en candaag had ze het zelf gepost, Volgens mij hebben de meiden op de vorige pagina een oude lijst gepakt
Ik zij het vanochtend al maar dit is wel heel herkenbaar, hier precies hetzelfde op het strippen na dan Ben de dagen trouwens ook zat hoor, wakker worden zonder beeb, eten, dingen in huis doen, wachten tot avond eten, filmpje of serie en dan weer slapen enz enz. Klinkt een beetje zielig zo maar ja..
Volgens mij is hij nu weer up to date, ik heb britt erbij gezet. \Weet iemand trouwens hoe het met de MoedervanThomasz is?? Ik had wel een BUB van haar verwacht, hopelijk gaat alles goed en heeft ze het gewoon te druk
Ik wil niet pietlutterig zijn maar als je naar britt haar verhaal kijkt en haar banner is de baby na middennacht geboren dus op vrijdag de 4de. Mvt geen idee hopelijk snel nieuws!!
Jeetje wat ben jij pietluttig zeg Ik zie net haar verhaal, ik denk dat je gelijk hebt.. Ik ga het wijzigen.
Haha, solly, ja laat dan maar gewoon zo toch, ik dacht het door haar banner die staan vandaag op 38,3 en zelf schreef ze dat hij 38,1 geboren is
Je hebt gelijk hoor, op donderdag om 20:30 zijn haar vliezen gebroken en op vrijdagnacht om 04:19 is haar zoon geboren. Dat vrijdagnacht heb ik er maar bij verzonnen maar dat lijkt mij een logisch gevolg toch.
Haha mooi dan zijn we er weer;p Hoe is het nu bij jou verder voel je al wat??? (we willen babynieuws;p)
hoi hoi Hier ook nog steeds BIB, herken dat gevoel wel Azeb, moet zeggen, als ik een nacht slecht geslapen heb, ben ik het ook he-le-maal beu, vandaag ook zo'n nacht, 2 uur was dochterlief wakker, 4 uur moest ik plassen en 5 uur kwam zoonlief.... en dan heb ik nog de pech dat ik niet meteen in slaap kan komen..... Aan de andere kant had ik nu ook wel verwacht dat ik later dan de uitrekendatum zou bevallen, de andere twee hebben ook nooit haast gehad om geboren te worden.... woensdag hier de afspraak met de VK, ben benieuwd wat ze dan kan doen.... anders donderdag naar het ziekenhuis, en zullen we dan weer meer nieuws krijgen.... Ben benieuwd hoe het met MVT is!! hoop dat ze aan het genieten is van dr kleintje!! Britt, salci, van harte met jullie meesterwerken!! @Aowyn, hoe is het daaro?? beetje bijgekomen van het overlijden van jullie katje?? MVC beterschap met je meisje!!
Niet bijgelezen maar meld zich. Druk in huis en voel de kleine niet zoveel. Ze zal vast minder ruimte hebben, maar als ik om 5 uur nog niet gerust ben ga ik even het wkz bellen
Truuske, vervelend dat je je meisje nog niet goed hebt gevoeld, brengt meteen onzekerheid met zich mee... hoop dat je haar snel weer voelt...
Beertje, whahhahah dan meot je wel heeeeeeeeeeeeel lang overtijd gan om nog iets aan die ananas te hebben,wel super schattig van je man Salcia,ja hier ook echt last met lopen,maar denk meer bekken Truuske,hopelijk heb je zo weer een drukke beeb,pfffff je mag wel wat van mij lenen,ik wordt heel de dag al grondig verbouwd vanbinnen,ben echt totally beurs.
Hier beeb ook al lang ingedaald maar vind mijn buik nog hoog.. Lopen... Ik loop niet, ik waggel haha. Ik ben ook nieuwschierig naar beeb maar wacht braaf mijn beurt af.. Doe eerst die 40+ ers maar .. "sms't; bevalling aan" Uhm hier buddy van mvt.. Maar helaas nog niks vernomen...
weer geen nieuw babynieuws @aowyn...vandaag beetje bij en van de schrik bekomen. is toch stukjefamilie wat jehebt begraven. heb ook wekenlast gehad van hond en kat @salcia...ik heb zekerl ast metlopen, bekken doen dan zo zeer alosf ze er aan beide kanten aan trekken, fietsen is beter maar dan heb ik weer een hele grote druk op doos...en das ook niet prettig. dus zo min en kort mogelijk maar dan mijn ma zoukomen omhaar te verven hadze weer verkeerd begrepen..baal een beetje....hoop dat niet losbarst anders sta ik met mega utgroei op foto.........(alsof wat uitmaaltmet kleintje inje armen) vast hormonen
ach de meiden die op het einde van hun latijn zijn mogen van mij wel voor piepen hoor..... hou het nog wel een paar dagen vol voordeel is dat ik wat langer verlof heb zo (tja always look on the bright side ) moet ook zeggen dat het nog goed te doen is op vlagen van mega rugpijn en schaambotpijn..... maar dat is meestal op de dagen dat ik slecht geslapen heb of te enthousiast ben geweest in het huishouden