November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    hoi allemaal

even kort berichtje van mijn kant.
    ik voel me al 2 dagen niet fijn en heb daarom het forum even gelaten voor wat het is. ik mis mijn vriend heel erg momenteel nu de klachten erger worden en daarbij zie ik hem morgen ook al niet.
    dus zie hem totaal 2 weken niet (pas volgende week maandag weer) en misschien ben ik dan al bevallen, je weet maar nooit.
    vandaag ben ik ook even weggegaan naar me beste vriendin maar ik heb daar zo gehuild omdat ik hem mis pfff fijn die hormonen soms.

hier is het verder nog rustig...drukke baby maar wel veel rugpijn
    morgen heb ik een hele drukke dag met een conferentie waar ik wel tegenop zie maar ik moet erbij zijn.
    ik ga nu ook daarom weer relaxen en op tijd slapen.
    morgen zal ik wel uitgebreider weer wat posten.

@bevallen meiden die ik vergeten ben....gefeliciteerd
    @iedereen die nog moet bevallen en veel klachten heeft.....sterkte en hopelijk zijn jullie snel aan de beurt

2. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hey meiden hier dan eindelijk mijn verhaal.

Om 3 uur werd ik wakker met het idee dat mijn vliezen waren gebroken en ik had ook wat menstruatie achtige krampen. Ik ging ze timen en het bleek dat er geen regelmaat in zat en ik dacht ik ga nog maar even proberen om te slapen. Om 8 uur heb ik gelijk de vk gebeld en die zou rond 9 uur langskomen. Het bleek dat mijn vliezen niet waren gebroken maar er zat wel een scheur bovenin. Ik had 1 cm ontsluiting en ze zou om 12 uur terug komen in de hoop dat de weeen regelmatiger zouden worden. Om 12 uur bleek ik 1,5 cm te hebben de vk bereide me er vast op voor dat het waarschijnlijk een hele lange dag zou worden en dat we er rekening mee moesten houden dat we naar het ziekenhuis zouden moeten om de weeen op te wekken en voor een ruggenprik omdat het anders een te grote uitputtingsslag zou worden voor mij. Om 3 uur zou de vk terug komen om te kijken hoeveel cm ik nu had en het bleek nog steeds maar 2 cm te zijn ze besloot mijn vliezen helemaal te breken in de hoop het proces te versnellen als ik om half 5 nog niet veel verder zou zijn opgeschoten dan zouden we naar het ziekenhuis gaan en het bleek om half 5 had ik 3 cm ontsluiting. De vk wilde niet langer wachten en ze belde het ziekenhuis voor een ruggenprik. Ik zelf had het idee dat ik de pijn helemaal niet meer aan kon en voor mijn gevoel zat er geen tijd meer tussen de weeen. Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen had ik het idee dat ik moest persen maar dat mocht natuurlijk nog niet. De vk besloot om nogmaals te kijken hoeveel ontsluiting ik had en ik had toen dus 8 cm dus pijnstilling zat er niet meer in de overige 2 cm waren er in een kwestie van 5 minuten ook bij en we moesten naar de verloskamer en daar na 16 minuten persen is onze mooie dochter V.era geboren. Het was behoorlijk heftig maar ze pijn is snel vergeten. Ze doet het super goed en woog vandaag al 45 gram boven haar geboortegewicht en dat op dag 4 na de bevalling.

@MvC beterschap met de kleine hopelijk voelt ze zicht snel beter.
    overtijd mama's hopelijk duurt het nu niet lang meer voor jullie. ik sms ook even bevalling aan hihi

heeft iemand nog iets vernomen van de moedervantomasz ?

3. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @Catwomen wat vervelend dat je je vriend niet ziet. hopelijk voel je je snel beter

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Meriam, fijn dat het uiteindelijk toch wel opschoot met je ontsluiting!
    Is al de tweede bevalling waarbij de vk vond dat een ruggenprik nodig was en uiteindelijk in het ziekenhuis toch niet meer, volgens mij...

Vind het opvallend, bij mijn vorige bevalling was het ook de vk die zei dat ik een ruggenprik nodig had. Bij mij is die uiteindelijk wel gezet, maar zelf vraag ik me achteraf af of het wel echt nodig was en wil ik het deze keer echt proberen zelf te doen.

5. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    joehoe MVT ben jij stiekem aan het bevallen??

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heyhey ik lees de hele dag wel maar geen fut om te reageren sorry. Ben nog emo moe van gisteren... vandaag gewoon bijtank dag.

Maar hier dus ook zo. Ik kreeg zulke heftige weeen, maar net geen weeenstorm, stegen gewoon heel hard en hoog. Dus wou ik een pijnstilling, wat ik eerst niet wou. Ik kon kiezen tussen een prik in de uinfuus of de ruggen prik. De laatste wou ik echt niet maar omdat ik ervan uit ging dat ik nog 8u moest (was al bijna 3u bezig geloof ik) twijfelde ik enorm wat ik moest doen. Hubbie riep ruggenprik en die werd geplaatst. Die heb ik maar 1 uur aan gehad en toen mocht ik al gaan persen.
    Achteraf zoveel last van de weeen omdat ik een snelle bevalling had. Daarom denk ik nu, thuis en zonder pijnstilling. Want de pijn was door de snelheid. Had ik dit van tevoren geweten bij de eerst had ik nooit om pijnstilling gevraagd idd. Dit keer ook zelf proberen.

Verder Britt gefeliciteerd met D.aan!!!!

7. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Had dat bij de eerste ook hoor, hoe verder de week vorderde hoe chagrijniger ik werd.... met als toppunt in het weekend..... merk dat omdat ik nu best veel afleiding met de kids heb (school brengen ed) door de week moet ik pezen, weekend kan ik goed rusten. en zoals ik al zei, een goede nachtrust doet wonderen, vannacht weinig geslapen, was chaggie tot en met vanmorgen.... en vertrouw mij maar, op die momenten ben ik het ook écht zat! maar omdat beide kids langer hebben gezeten, heb ik me er ook wat meer op ingesteld dat we wat langer moeten wachten op onze beeb(misschien ook het verschil met jou Azeb, bij jou was t de vorige keer toch voor de 40 weken begonnen??)

nou ja ga iig de komende 26 uur in staking, neefje is jarig, wil onze dame wel een eigen verjaardag geven ;):D

8. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    goh, lekker rustig vanaaf.... ben benieuwd of er morgenvroeg beebnieuws is!!!

Hoop dat jullie vannacht een beetje kunnen slapen!

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ja klopt, 39+6 destijds...

10. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    kijk, dat scheelt al veel, hier bevallen met 41+2 en 41+4...... maar hoop toch dat de VK mij woensdag kan strippen....want ook hier begint die buik danig in de weg te zitten ;)

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    Heerlijk kylie en het hartje al gezien lees ik, super op een mooie plakbaby!!

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ja heerlijk,..héél misschien zijn het er 2 (of 2 geweest),..Zagen een vruchtzakje onderin en een stuk hoger een hartje.
    De 23e mag ik weer!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    grrrr ff klagen hoor... ukkie draait de HE-LE dag met zijn hoofd in mijn DOOS!!!!! mijn doos is nu van binnen gewoon beurs, ik kan wel janken :( en natuurlijk rommelt het weer met krampjes en harde buiken ;)

Ik hoop ook niet over te lopen, bij Azeb ook 39+6 en toen had ik al een 4410gr kind ;) ik ben gewoon bezorgd dat als ik over loop hij een 10ponder wordt en dat een thuis bevalling mislukt :( mijn buik groeit gewoon door want de striemen lijken om de dag groter te worden :( hubbie ziet het ook.. morgen eens de opties bespreken..

sorry voor mijn ego ik moest het ff kwijt *bloos* dan kan ik weer ff verder ;)

14. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Morgenvroeg weer wekelijkse controle...
    Zo net ff iets raars.. Steken aan de zijkanten van mijn buik.. Echt kei hard.. Trok helemaal naar binnen, ging vandaar uit naar mijn rug en daar bleef t ff hangen... Vaag.. Ff warm kruikje gemaakt en er op gelegd..

15. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier nog BIB, en word met de dag zenuwachtiger!

Knuf voor iedereen die het kan gebruiken!

Ik ga zo mijn koffer nog een keer nalopen voor de zekerheid

16. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    meld met bib

goeie nacht, gister drukbeebje, nu rusitg. wel veel harde buiken en ongigevoel

0845 alvk, ga echt vragen voor strippoging 11nov

ga nu opschieten moet er ook een naar school

17. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    knuf.....dat hoofd zit idd flinkinde weg bij mij blijft het beperkt tot urineverlies.....:)

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @kylie miedvanharte en fijn eenplakbeeb. geniet ervan voorje het weet doe je niks als klagen(net aslons hihi:D)

@catwoman....ahhh met je te doen, is al zo zwaar op laatst en als je dan niemand hebt om tegen te zeuren,dieje steunt dan mis je hem ja. ook al geen fijn idee dat hij evntueel niet bij je bevalling is. wat doet hij voor werk dan? knuf

nu moet ik opschieten hoor!

19. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Truuske, spannend, dé datum komt steeds dichterbij!!!

@Aowyn, knuf! Hoop dat je kereltje je vannacht een beetje heeft laten slapen!!

@Almika succes bij de VK

Ga er hier even een naar school brengen, is het al de helft rustiger hiero ;)

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Kylie ben super blij voor je!!

Catwoman knuffs meissie :(

Truuske nou he!

Almika succes!

Deel Deze Pagina