Sjees...ja dat kun je gewoon halen zonder recept en mag gewoon tijdens zwangerschap....elke keer uur na het eten innemen en voor het slapen gaan. En als het toch nog terugkomt s nachts mag je nog een keer een dosis...ideaal!!
sorry doe ff gauw gauw bijlezen, moppie moet zo naar bed. WOu vamiddag al reageren maar ik kreeg last van mijn buik dus gaan liggen. Ben bij de vk geweest. Geen kg meer aangekomen mooi! Bloeddruk ook nog netjes, 107/70. Ukkie zijn hart was goed. Alleen meneer ligt niet meer vibi maar is naar bibi gegaan hahaha boefje. Gelukkig nog ingedaald dus mocht vanaf morgen de bevalling op gang komen hoef ik niet plat Deed wel verrekt pijn met voelen >< Heb de hele dag af en toe ongi kramp en steekjes en ongemakkelijk buik. Heb ook antagel gehaald na de vk. Help beter dan de rennies maar nog niet optimaal dus ik zit slecht in mijn vel op het moment. Want vanmiddag niet kunnen liggen door visite (wat erg gezellig was daar niet van) maar als ik nu lig dan na 5 min komt die gemene maagzuur omhoog dus lekker liggen lukt ook niet grrrrrrr pff vandaag ff een offdagje morgen hopelijk beter en vannacht ajbbbbbbbbbbbb!!! wil slapen
ik heb zelf best wel wat overgewicht en ik mocht max. 6 kilo aankomen maar ipv aankomen viel ik alleen maar af. ik heb bij dietiste gelopen de eerste maanden en omdat het zo goed ging hoefde ik niet terug te komen. blijkbaar kan het dus geen kwaad dat ik afgevallen ben want de gyn. zei er ook niks over vandaag.
Alles was goed. Ik moet wel meteen weer bellen als ik minder voel. Ze houden het dus wel heel goed in de gaten.
Oh, men, ik hoop niet dat dat waar is, ik heb nog geen harde buik gehad....... Dan staat me wat te wachten.
mou ik heb bij chayenne 5 weken voor weeen en hardenbuiken gehad en 32 uur bezig geweest mijn zus heeft nooit harde buiken enz. gehad haar drie bevallingen bij elkaar zijn nog geen 24 uur langste was 6 uur dus gaat niet altijd op.
hallo dames wat een geklets weer gisteren kletsten er niemand en nu moet ik 13 pagina;s lezen haha miepske we hadden al z'n idee gefeliciteerd met je dochter en wat een mooie naam hopelijk krijg je gauw een beetje rust je moet ook aan je zelf denken he nikki ook een mooi vooruitgang dat ze dus bijna naar huis mogen leentje och dat duurt dus nog wel ff voor je je kleine man thuis hebt, kan begrijpen dat je het zkiehuis helemaal zal bent.. wij hebben morgen controle bij gyn dus dan ook de bevalling bespreken en hoe en wat.. hopelijk mogen we nog ff spieken... ik heb gisteren ook tot 4uur wakker gelegen gezeten gehangen gelopen... onzettende maagzuur onzettend moe dorstig en honger maar dat wil nie samen met maagzuur haha.. na 4 uur eindelijk in slaap gevallen volgens mij letterlijk want had vanmorgen stijfe nek haha volgens mij wou ik op nog meer dingentjes reageren maar ik weet het niet meer!!!! dus sorry andere reaktie's maar miss herinner ik het me straks weer
leentje wat een lieve foto van d emi, is al een heel mannetje zo! barbamam, wel fijn dat ze gelijk checken... liever te voorzichtig dan niet voorzichtig genoeg lijkt me! Wel vervelend om daar met honger te liggen, maar hopelijk eten klaar als je thuiskomt? meiden met maagzuur.. heel veel sterkte, hopelijk vannacht een goed nacht! hier helemaal gaar van de dag... zo maar eens m'n bedje opzoeken!
snelle bevalling ja geen idee ik heb bij tomasz er 11uur ween over gedaan en toen ks dus ja.. miss dat de weeentijd minder is maar madam moet zelf de weg naar buiten nog maken dat heeft haar broer niet gehaald dus hopelijk geen onzettend lange tijd ofzo haha please owja met rare domme aktie's kan ik me ook aansluiten volgens mijn ideen is de keuken verplaatst, ik kom steeds in onze slaapkamer uit( woon in flat) de wasmachine draaid in de koelkast en anders om( ik vond de boter terug in de wasmachine) mijn sleutels ben ik steeds kwijt.. vind ze terug in de speelgoedkist of boven op de kast of naast het wc papier op het toilet ja serieus heb goeie plekken dus ook niet makkelijk terug te vinden
ohja domme akties.. had ik bij mijn eerste ooo oo oo wat erg CD in de koelkast, melk in de glazen kast LOL nu niet gelukkig
hier geen rare akties maar de stomste dromen droomde vannach ge woon over atwt over die dokter reid en luke en noah ik ging het wel ff relelen met hun getrubbel het kwam er op neer dat uiteindelijk reid en luke bijelkaar kwamen dus ben nu heel benieuwd hoe het in de serie afloopt haha
ik zie net dat een oud klasgenootje zwanger is erg leuk.. toen ze hoorde dat ik een zoon had vroeg ze of hij een foutje was(%%^) ze snapte niet dat ik op mijn 21ste voor een kind koos...oest een foutje zijn....nu anderhalf jaar later is ze zelf zwanger...ze waren heel blij dat dit voor hun bestemd was.... jeeeej wat een overdreven praat toen ze 16 was en net 1 dag aan de pil dacht ze dat ze al zonder condoom kon vrijen(ze was toch aan de pil hoe kan dat nou) toen schreeuwde haar vriend(dezelfde als nu) dat dat DING absoluut weg gehaald moest worden en toen zei ze gewoon oke.... tis een beetje een dom blondje dus vind haar bewoording wel erg geestig
Leentje...wat een plaatje!!! Elke harde buik wee minder?? dan heb ik helemaal geen weeen straks, hahaha Barbaman..ik voel ook de beeb minder hoor...maar ze ligt ook meer naar achter, want voel nu de billen niet meer bij mijn ribben
Zo, ben blij want vandaag kwam de nieuwe bekleding voor de duowagen binnen, die erop gezet. Wauw wat lijkt dat mooi zeg . (ok, voor een duowagen dan ) wordt gek van mijn onrustige buik, kan bijna niet lopen meer . Hopelijk vannacht een betere nachtrust dan afgelopen nachten. Morgen met meike naar accare, die weer naar de creche en dan smiddags naar de vk.
Ja ze zijn bij demi nu ook net over gestapt, van 8 naar 6 voedingen. Bij ons zeiden ze dat dit makkelijker voor hem is omdat hij dan tussen de voedingen langer kan rusten omdat het nog erg vermoeiend is om een fles leeg te drinken. Hopelijk kan iedereen vannacht weer heerlijk slapen! Ik zal voor jullie duimen!