November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Thanks all, vind het wel prettig dat er zoveel begrip is hier van vriendlief snapt er geen donder van. Hij snapt de ongeduld wel want hij wil zelf ook dat ukkie zo snel mogelijk komt nu maar dat ik baalde na het bezoek van de vk dat ging er niet bij hem in en dan krijg je zo'n lekkere vraag van: je gaat nu toch niet de hele tijd sacherijnig zijn he.. daar word ik pas sacherijnig van ;) dus dan is het wel lekker dat er ook mensen zijn die het wel snappen.

2. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, die arme mannen van ons snappen er ook niks van....al die hormonen die door het huis vliegen....soms heb ik wel met ze te doen en soms begrijp ik absoluut niet dat ze ons niet begrijpen :D

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ok mijn bloeddruk was dit keer hoger, 120/80 en ben 2 kg aangekomen in een week tijd!

Ze waren zeer verbaasd mij te zien want zelfs de vk in het zkh dacht dat ik ging bevallen vorige week maandag. Dit hadden ze dus over gehad samen aan de tel. Dus vroeg ze hoe mijn week verlopen was en zei hij is mama flink aan het pesten dus, yep.
    Heb gezegd van mijn weekend en dat hij gisteren alleen maar aan het wroeten was met zijn hoofd dat ik s avonds al moest huilen van pijn. En dat ik vannacht amper geslapen hebt dus ik hebeen totale OFF DAG. Wat zij compleet begreep.
    Met voelen heb ik gevraagd of zij mssn een schattig kon maken. Was dat niet afgelopen maandag in zkh gebeurd? nee niemand zegt mij wat zei ik, een voorbode? hebben we samen gelachen. Zij schat hem nu in op ong 4200 gr. Mooi om te weten! ik hou dus mijn dochter's gewicht in gedachten maar verwacht geen 10ponder meer.

Toen we weer zaten zei ze wnr heb je afspraak? Ik zei dat er eigenlijk pas volgende week donderdag plek was maar dat dit te lang was dus mag a.s. donderdag al weer koomen. Mooi zei ze, we gaan je strippen! .... o_O Ik zei wel dat ik blij was dat ze er mee kwamen want zelf was ik niet mee gekomen.

Ik was het zat en hij moest komen, werd tijd zei ze. Je heb genoeg gehad. Wat een schat is zij ook! Jammer dat zij de strippen niet doet. Mijn man gaat dan ook mee, heb liever hem bij me want ik verwacht wle dat het pijn gaat doen. Maar de vk hoopt dat hij al eerder komt dan donderdag.

Ajb niks op hyves en fb wie mij daar hebben!!

4. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    nou mijn man moeten horen toen ik hem belde die was in staat om na de vk te gaan om der aan te vliegen hij zei ja wat denkt ze heb je het emotioneel al niet zwaar genoeg dat moeten juist hun toch snappen.
    Wel fijn dat hij achter mij staat dan snapt hij hopelijk dat ik vandaag een hormonster ben.

5. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    ook zo lekker herkenbaar.....hubbie heeft nooit begrepen waarom ik zo sjaggie werd na de uitrekendatum....

MVC balen dat je zo van het kastje naar de muur gestuurd wordt.... hoop dat maandag gewoon duidelijkheid krijgt....
    stripcursus... hmmm idee

@Aowyn, ken het gevoel, wat kunnen kindjes hun ouders dan goed aanvoelen en precies hetgene doen waar je op dat moment behoefte aan hebt!

zo maar even mn moeder verblijden met mn zonnige humeur ;);)

6. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ik loop nu echt te waggelen.. Ik heb het idee dat mijn buik sinds gisteren flink gezakt is.. Terwijl de beeb al weken is ingedaald!

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Beertje ik waggel ook sinds paar dagen en buik is ook gezakt terwijl ze al 2 weken echt ingedaald en vibi ligt...
    Ook navel nog verder eruit geplopt vannacht..

Aowyn...gelukkig dat ze zo meeleven!!

8. juf85

juf85 Niet meer actief

aah nu snap ik bib, bub en bob.
    Ik moet steeds zoveelbijlezen, dat ik het maar een beetje 'scan'.
    Druk met een mannetje die niet wil slapen, krampjes heeft. Hele ochtend bezig geweest en hij slaapt nu eindelijk. Hopen dat hij nu een paa ruurtjes blijft slapen, kan ik even de was en zo doen.

Al een paar overtijd dus. Ik heb hier gelukkig nooit de opmerkingen gehad of ik al weeen of zo heb. Want die van ons kwam wat eerder (36,5 weken) dus niemand had het nog verwacht. Gelukkig gaat alles goed. En het is trouwens ook leuk om iedereen te mogen bellen om te vertellen dat de baby geboren is als ze het totaal nog niet verwachten :)

9. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aowyn, fijn dat ze zo begripvol zijn en er zelf mee komen!

Juf, fijn dat het goed gaat. Jammer van de krampjes natuurlijk, dat is wel erg sneu!

10. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Alle meiden die met smart wachten op hun beeb: Ik hoop dat het gerommel bij jullie snel doorzet in de echte bevalling. En ik hoop dat de strippogingen e.d. succes zullen hebben. Kan me voorstellen dat sommigen van jullie het meer dan zat zijn. Was zelf ook heel blij meteen na de bevalling van alle klachten af te zijn (maagzuur, vocht e.d.).

Knuff voor iedereen die het nodig heeft.

Hier zo meteen het cb op bezoek. Lees dat Napoleon bezig is met de vragenlijst, maar die heb ik volgens mij helemaal niet... (ik net al druk op zoek :) ).

11. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd hoe het met moedervanthomasz is.....

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ha ja, dat was hier ook zo, en omdat ik nogal best een forse buik had kreeg ik ook al de vroeg de vraag/opmerking dat ik er vast al bijna was. Of mensen in de straat die zowat van hun tuinstoel afvielen als ik zei dat ik nog een maand moest ;) (toen was het nog even mooi weer).

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    owww das balen zeg :( hopelijk veranderd het snel! Overigens was ik bij femke (4e) ook nog potdicht en 2 dg later wel een 2tal cm's, gestript en bevallen.

14. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hey Aowyn,

Jij bent toch ook komende vrijdag uitgerekend? (11-11-11 :p)
    Hier dan ook een update wb. inleiden/ strippen en de verwachting dat de kleine eerder komt..

Vanmorgen naar VK geweest. Was al een paar dagen niet lekker: hoofdpijn, misselijk, draaierig... Bloeddruk was nu opeens 120/85, terwijl normaal 115/65. VK beetje bezorgd in combinatie met mijn klachten en dus urine gecontroleerd. Ja hoor: eiwitten! Donderdag weer komen en als het dan erger is, wordt ik dan misschien gestript... Zal het dan toch op 11-11-11 gaan gebeuren??? Ik hoop het voor ons beiden! Sterkte nog even allemaal!

Ps. hier verder geen tekenen van een naderende bevalling helaas... alleen wat harde buiken. Waarom komt hij/ zij nou niet gewoon 'spontaan'???? :x

Gr. lichtelijke gefrustreerde Pinda83

15. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Mammi: Normaal valt het echt wel mee met mij maar als ik niet lekker in mijn vel zit dan moet dat ook gewoon kunnen vind ik.

@Aowyn: Lekker zeg dat je iemand hebt die met je mee denkt en ik hoop voor je dat je donderdag te strippen bent maar idd liever gewoon een gezond knulletje tegen die tijd. Vk had hier trouwens ook een schatting gedaan en zij denkt dat ze nu ongeveer op 7 pond zit dus daar ben ik ook wel blij mee.

@MVC: Die van jou snapt het dus wel, heerlijk hoor.

@Napoleon: Van jou berichtje word ik wel vrolijk, hopelijk zal dat hier ook zo gaan of gewoon een gezond meisje in mijn armen natuurlijk ;)

Ik heb mijn yoga instructrice gebeld en ze heeft vanavond nog een plekje voor mij dus ik ga vanavond weer ff lekker mijn zinnen verzetten.

16. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Ken je gevoel pinda en 11-11-11 is een hele mooie datum (ben ik jarig ;) )

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Net de wijkverpleegkundige op bezoek gehad. Nou ja, was niet heel veel bijzonders ;) Ik ken haar natuurlijk ook al 12 jaar, ze was alleen niet onze wvk bij de geboorte van meike en femke omdat we toen elders woonden. Ik dacht alleen dat lieze nog gewogen zou worden maar dat is niet gebeurd. De eerste afspraak is over 3 weken. Dus ik ga volgende week even naar het inloopspreekuur.

Ze krijgt overigens ook dan haar eerste prikjes... slik! Ze moeten in ieder geval tot eind november alle kindjes van een maand inenten, als er dan geen melding meer komt van kinkhoest dan gaan ze over op de 2mnds kindjes.
    Nou, eva heeft kinkhoest gehad, en dat wil ik echt niet bij nog een kind. Zij had wel de inentingen gehad maar dat was toen nog de oude vaccinatie en ze had dus een daartegen resistente kinkhoest. Vlak daarna is het vaccin veranderd en het schema ook, Xander en Eva hadden de eerste vaccinaties met 3mnd, is toen naar 2mnd gegaan en met 4jr nog een extra kinkhoestprik naast de dtp.

18. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Haha, mooie datum; wordt je dan ook iets met een 1? (21,31,41??

Ja, mijn lijf zegt: hup, eruit mijn dat kleintje, maar dat kleintje peinst er nog niet over blijkbaar, grr.. Ach, over een tijdje zijn we dit allemaal vergeten, nietwaar?

Gr. Pinda83

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Jammer dat je dan niet 11 wordt :p
    je wordt vast 30 :p

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Denk het wel, dan valt alles in het niet bij het zien van je ukkie :D
    En nee ik word 30, opzich ook wel apart natuurlijk. Zal je net zien dat ukkie dan komt ;)

Deel Deze Pagina