Uitgeteld 1 November - Azeb 2 November - Ikke81 3 November - Loesje26 - Katemans - Beertje13 - Anne83 4 November - Kannietwachten 10 November - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn - Pinda83 13 November - Almika 14 November - Truuske - Stroopwafel 15 November - Lizzy1301 17 November - MariekeK 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Sansky 20 November - Beetletje - Babywens2011 21 November - Catwomen8979 22 November - Loezzz - Mammi 23 November - Salcia - Moontjemoon 26 November - Casss 27 November - Pasopikschop - Thalina - Lonneke123 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) 23 Oktober - Napoleon bevallen van een meisje Lieze ( 38.5 wkn) 24 Oktober - Pamsie bevallen van een jongen Valentijn (38.0 wkn) 25 Oktober - Barbamam bevallen van een jongen Luuk (38.3 wkn) 26 Oktober - mariekebr1 bevallen van een meisje F.emke S.ophie (37.6wkn) 27 Oktober - Lara1 bevallen van een jongen R.avi (38.4wkn) * 27 Oktober - Hanna80 bevallen van een meisje Rosalie (39.2 wkn) 28 Oktober - Ricmar94 bevallen van een jongen Vince ( 37.3 wkn) 29 Oktober - mommieof2 bevallen van een jongen ..... (39.4 wkn) 1 november - hermiek bevallen van een jongen teun(38.0 wkn) 1 november - Fjaril bevallen van een jongen h.idde (39.6wkn) 2 november moon77 bevallen van een (40.1 wkn) 2 november - meriam22 bevallen van een dochter V.era (40.2 wkn) 2 november siri bevallen van een dochter I.sabel (39.1 wkn) 3 november - Catherina1985 bevallen van een meisje Sienna (39.4 wkn) 4 november- Britt1 bevallen van een zoon D.aan B.enjamin(38.1wkn) 7 november- MvT bevallen vn een dochter I.sa E.lzbieta(38.3) jongens 13 meiden 11 Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Azeb) Almika - Salcia Meriam22 - Catwomen8979 Casss - Moedervanthomasz Mamavanchayenne - Katemans(MvC ook van Salcia) Hanna80 - Stroopwafel Hanna80 - Sjees Sjees - Tetta
MVT Gefeliciteerd met je dochter!! Voor de meiden die overtijd zijn...hoop dat het heel snel op gang gaat komen!! MvC, ik duim voor je dat als je de vk belt wanneer de bevalling begint dat die hork (zoals je haar zo mooi noemt ) GEEN dienst heeft!!
Bedankt voor de link.. @Beetletje: Ja gaaf he! Hopen dat 3 keer scheepsrecht is. Er is een kans dat het 2 zijn, maar de echo was wat onduideling.. De 23e mag ik weer terug, wordt nu een Juni mama
Juni is ook een hele mooie maand om te bevallen Julian is de 23e jarig.... vaak is het lekker buiten zitten.....
had het verhaal van lara ook gelezen ja.. heb echt moeten huilen.. vind het zo erg... Hoop dat ze wat mensen vind met wie ze dit kan delen...
Moeder van Thomasz van harte en wat een leuke naam ook weer, geniet ervan!! Hier vandaag mijn beste vriendin en mijn sm op bezoek geweest. Hebben flink geknutseld aan de geboortebedankjes en zijn behoorlijk opgeschoten. Mijn sm heeft een dekentje gebreid voor in het wiegje met daarop de naam geborduurd, echt super schattig. Oh en ze heeft ook nog gekookt PRoductief dagje weer geweest hier vandaag. Morgen komt mijn vriendin weer en dan hopen dat we de bedankjes afkrijgen, dan heb ik er zo'n 125 als alles wat we nu voorbereid hebben af is. Volgens mijn schoonmoeder beval ik ook 11-11-11. Kleine is met carnaval gemaakt dus dan moet ie ook maar 11-11 geboren worden zegt ze Denk het even niet Ik ga nu lekker bankhangen, hele dag druk bezig geweest. Heb wel even gelezen maar niemeer veel onthouden. Paar die gestript gaan worden en paar waarbij het niet kon. SMST NOGMAALS BEVALLING AAN!!! Ojah Napoleon, had laatst al eens gerekend toen je zei dat je op je 18e moeder werd maar ik dacht eerst dat je veel ouder was. Komt vast omdat het al je 5e is dat ik dat dacht
Sorry voor mijn late meldplicht . Ik kwam even gauw checken of er babynieuws is en ja hoor.. Jeee!!! MvT: van harte gefeliciteerd met jullie meissie!!! Hier: Slechte nacht gehad en ik heb de hele dag al last van harde buiken. Ze zijn niet pijnlijk maar wel vervelend. Ik hoop dat ze deze week komt alleen niet op vrijdag want dan ben ik jarig. Maar goed wij zullen zien. Voor de overtijd mama's hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn. Sorry dat ik niet reageer op de rest. Ga ff op de bank liggen! Alvast fijne avond en voor strakkies goede nachtrust