November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ze zijn nu weer weg! Ik lig nu in bed maar ging er over nadenken en.op internet zoeken.. Ik bel morgen ochtend direct.. Maar ik vind dit niet echt spoed!

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik dacht, als ze zo erg zijn dat je ze niet kan opvangen (staat op internet dat dat lastig is) en ze worden niet minder, kan je jezelf maar beter gerust proberen te stellen, toch?
    Maar fijn dat ze weg zijn!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik ken been weeen niet dus ik heb geen idee maar als ze aanhielden had ik vk wel gebeld voor de zekerheid, hun weten er meer van. Ik hoop dat het wel doorzet vanaaf meid! morgen is de datum ;)

nou ik ben moe en mijn darmen rommelen flink :( ik duik mijn bed in met mijn mobiel voor patiencen :p hopelijk een betere nacht en zo niet dan een baby nacht ;)

4. Beertje13

Ze komen en ze gaan! Als het erger word ga ik echt bellen.. Als ik de krampen heb is het idd niet uit te houden! Dat is waar, ze zijn er ook om je gerust te stellen! Dankje wel voor je hulp!

5. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    MvT:Gefeliciteerd met jullie dochter, geniet er van!!!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Heb gehoord dat been weeen en rug weeen pittig zijn, dus gewoon bellen als het erg pijnlijk blijft ok meid? dikke knuffs!! ik ben nog even wakker dus hou het hier in de gaten :)

7. Beertje13

Bij jou rommelt het ook flink, ben benieuwd hoelang het bij jou duurt.. Ik wacht ff af of ze terug komen..

8. Beertje13

Ze doen ook echt pijn maar kan nu moeilijk bellen, nu ze weg zijn! ;) thnx meid! Jij houdt de wacht hahaha

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik ben ook nog heel even wakker...
    En anders hopen op baby nieuws in de ochtend!

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    beertje ik zou idd ook even bellen als het weer terug komt. De vk die de telefoon lpneemt heeft nou eenmaal dienst en krijgt ervoor betaald en anders had ze geen vk moeten worden ( dat zegt die van mijn altijd tegen me) ze kan dan nog altijd bepalen of zij het nodig vind om langs te komen en je anders iig advies geven.

11. Beertje13

Je heb ook helemaal gelijk.. Ik wacht het ff af en ga bellen als ze terug zijn..

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ja maar echt rommelen zoals vorige week maandag in het zkh niet meer :( dus ik verwacht helemaal niks

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff hier last van een vreetkick. Heb toastjes gegeten, chocolatechip coockies en een hele reep chocola met nootjes achterover geduwt:p

14. Beertje13

Dat meen je niet:$ haha!;) lekker hoor!

Aowyn: het kan zomaar heftiger worden! Donderdag is het volle maan:p

15. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja erg he ik weet t. Hele zwangerschap geen last van gehad maar nu ineens zin in chocola pff, kon wel ongesteld zijn. Op sbs6 ligt een vrouw te bevallen. Wat een overdreven vk is daarbij zou ik me kapot aan irriteren als dat naast me bed stond hahaha

16. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Ik dacht heee Wat een activiteiten op het nov topic haha even gluren ;)

Misschien niet compleet vergelijkbaar maar mijn mk1 heb Ik ook been rug en buikweeen storm gehad en die begon met beenweeen. 6 uur later zat Ik in de storm en ook Ik heb toen snachts de vk gebeld. Ikzou dus ook even bellen haha

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Aloha...ik zie nu pas dat je weer zwanger bent...gefeliciteerd!!!!!!!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Had ik gisteren, chips ijs en m&ms hihi

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik had het vrijdag zo erg...sinaasappelyoghurt, chocowafels, cornedbeef alles door elkaar, hahaha

20. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    en dan allemaal denken dat t rommelt. We hebben gewoon maagpojn en buikkrampen van t vreten:D

Deel Deze Pagina