Ik at vandaag rolmops en moest huilen toen er een augurk in bleek te zitten.. van geluk wel te verstaan want de potbaugurken wou even daarvoor niet los en had daar al met een mes op staan inhakken op de deksel haha Dus ja hier weer zwanger thnx salcia! Maar het gaat hier niet over mij maar over jullie die moeten bevallen! Al krijg Ik nu zin in corned beef... Mag je dat gewoon hebben dan? Had dat altijd gedacht van niet namelijk..... Anders sla Ik het direct in haha
hier lekker bedje ingekropen. Rolmops, cornedbeef, klinkt allemaal niet lekker. Die augurk daarentegen weer wel alleen niet echt in combi met de chocola mijn nicht is de 12e uitgerekend en was paar dagen geleden int ziekenhuis. Rommelt nog niks en kindje was ook nog helemaal niet ingedaald. Ben benieuwd of ik haar ga inhalen...
Aloha, gaat ook om jou hoor...vind het super voor je!! Volgens mij mag het gewoon hoor, hoop het heb het gegeten namelijk....
heb t opgezocht...mag gewoon, zit ook veel ijzer in...dus gewoon met mate niks aan de hand gelukkig want ik vind dat ineens heel erg lekker
truste Aowyn... ik had weer paniekaanval...babykamer schoongemaakt, tas gecheckt weer voor ziekenhuis...gestofzuigd want stel dat...dan komt de kraamhulp in een vies huis, hahaha
Van jullie eet gepraat krijg ik honger! Kan niet slapen, dus speel wordfeud, zit oo facebook en zit hier te kijken. Ik lag al twee uur te draaien! Aloha gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan..
Beertje....je dag is voorbij...officieel overtijd nu...gaan met spanning op jouw bericht wachten nu!! kan ook niet slapen, harde buiken om de haverklap en druk op onderkant
Mijn man verklaard mij echt voor gek...hij zegt steeds...ik wil best weer stofzuigen maar je kunt ook overdrijven..haha
Ik ben 8 nov uitgerekend dus vandaag nog niet overtijd Ik had vandaag aan mijn man verteld dat ik moe word van zijn broodkruimels op het aanrecht! haha ik heb echt last van nesteldrang ik wil alles netjes hebben.. Slaap lekker meiden.. Ik hoop dat ik zo slaap, en niet lig te woelen!
Sinds een uur veel gerommel echt met golven. Nu begin ik te twijfelen, hoe meet je de tijd tussen de weeen. Is het de tijd van begin wee tot begin van de volgende wee. Of de tijd tussen einde wee tot begin volgende wee.