November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Miepske, Gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam. Fijn dat ze straks dichterbij is.

Snelle bevalling, Mijn verloskundige zei vandaag dat de 2e bevalling vaak sneller gaat, maar een derde juist weer tussen de 1e en 2e in zou zitten. Dus dat er veel vanuit gaan dat de derder dan ook wel sneller zal gaan, maar dit dus vaak niet het geval is.

Domme acties, Ik laat het eten nu droogkoken! Verder eigenlijk niet zo veel. Ben wat vergeetachtiger, maar daar is de agenda voor. Moet ik alleen niet vergeten in de agenda te kijken:D.

Pamsie, hoop dat alles goed gaat met je!

Leentje, wat een droppie zeg! Lijkt me erg zwaar zo op en neer naar ziekenhuis. Ook al is het met alle liefde van de wereld. Dan moet je toch jezelf idd goed in de gaten houden.

Barbaman, Fijn dat alles goed was en dat ze je in de gaten houden.
    Echt een geruststelling, ook dat ze het serieus nemen.

Maagzuur, heb er gelukkig zelf geen last van, maar weet dat mijn zus het erg had en die nam chocolademelk?? Weet niet of het helpt, maar ja.

Katemans, gelukkig ligt je beebje goed op dit moment! Nu duimen dat het ook zo blijft!!

Napoleon, Hoop dat jullie je snel beter voelen. Heb zelf dan wel buikgriep gehad (redelijk te vergelijken met voedselvergiftiging), was blij toen het spuugen over was, maar dat weeiige gevoel was helemaal irritant! Sterkte

Voor alle andere zieken ook beterschap. Dat jullie daar nu ook mee lastig worden gevallen is niet fijn!

Zag nog iets over otrivin neusspray, ik gebruik tijdens zwangerschap gewoon de zoutoplossing of luuf om te smeren!

Zelf ook vandaag bij VK geweest. Bloeddruk 120/65 en beebje ligt met hoofdje nu naar beneden, maar ze zei dat het haar niet zou verbazen dat het steeds wisselt. Heb heel veel ruimte en hoofdje lag hoog boven bekken ingang. Verder dacht ik dat de baby steeds heel hard aan het drukken was aan de bovenkant, maar denk dat het toch steeds een harde buik is. Heb bij de andere 2 ook steeds gedacht dat het duwen was.

Iemand vroeg of anderen ook last hadden van hun bekken bij het opstaan na lang zitten of liggen. Ik heb dat inderdaad ook. Rond mijn schaambot en heupen. Met slapen krijg ik ook steeds pijn bij draaien. Als ik dan mijn benen gebruik om mijzelf om te draaien, krijg ik kramp in mijn kuiten, haha. Wat een kneus voel ik me dan. Moet zeggen dat als ik even naar de wc ben geweest tussendoor dat ik dan minder last heb van mijn bekken.

Morgen mijn laatste dag werken en dan ook lekker met verlof.
    Dan echt gaan opruimen, schoonmaken en kaartje regelen! Oudste heeft alleen ook direct herfstvakantie. Op zich natuurlijk perfect qua dat er altijd iemand thuis is, maar kan natuurlijk wel minder doen. Even mams vragen als ze zondag weer thuis zijn.

Kamertje schiet lekker op voor de oudste, hoop snel ze door te kunnen schuiven. Wil zo graag commode klaarmaken. Vluchtkoffer is bijna klaar!

Hopelijk slaapt iedereen lekker vannacht! Succes!!

2. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    ik hoop wel dat ik goed kan slapen moet vroeg opstaan...
    en waar is iedereen nu in slaap gevallen???:D:D

3. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    die pijn bij het opstaan heb ik ook... schaambod en heupen..
    met draaien in bed moeten we een heel stappenplan afwerken wil dat pijnloos gebeuren.. kramp in de kuiten heb ik om de haverklap

tis nog een heel gedoe dat hoogzwanger zijn hahahaha

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nee hier nog klaar wakker :p

5. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier ook nog wakker wel op bed slaap lekker allemaal...

6. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Truste, ik klets morgen weer mee verder...!

7. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    truste allemaal ik ben ook me bed in
    morgen weer lange dag in ziekenhuis (dagbehandeling) en ben daarna altijd zo ongeveer gesloopt dus nu maar op tijd naar bed om fit te zijn.

8. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Zo.. Gewerkt tot 23. Nog 2 dagen en dan verlof!

Alle mama's met vroege kindjes.. Heb echt respect voor jullie.. Geloof best dat t mega zwaar is! Wens jullie en je kindjes al t beste toe.. Heftig ook voor demi een hartoperatie! Goh.. Hoop dat jullie genoeg steun vinden..

Bedankt voor t geruststellen over het vroege indalen! Kan me niet voorstellen dat zoang op de kop hangen fijn is maarja.. Haha

Morgenmiddag intake kraamzorg.. Ben benieuwd..

Morgenavond partnergym.. Ben ik nog meer benieuwd naar haha

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Pfff... heb nog geen oog dichtgedaan... om tien u werd de beeb onrustig en heeft echt de hele tijd wild liggen bewegen. Lekkere Voorweeën erbij... val ik eindelijk in slaap wordt Femke wakker... ben dr nu wel klaar mee... heb net tegen dr geschreeuwd dat ze nu eindelijk móet gaan slapen. Prompt is ze stil... zucht... ik kan niet meer... mijn emmertje is vol... en dan gaat ook nog om 7u de wekker.

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    knuffss meid, hier ook nog wakker, drukke beeb en ook krampjes weer :( ga zo dopje antagel nemen en proberen te slapen..

11. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal.
    Aowyn en napoleon, hoop dat jullie toch nog een beetje hebben kunnen slapen. En de anderen ook natuurlijk!

Ik lig alweer een tijdje wakker en ga mn heupen/bekken voelen dus ga zo maar eens mn bed uit. Heb gelukkig wel goed geslapen.
    Vanmiddag naar de vk, ben benieuwd of beebje nou ingedaald is.

12. linde90

linde90 Niet meer actief

goedemorgen ladies..

Napoleon en Aowyn, alles weer rustig en nog een beetje kunnen slapen?

Beetletje, gelukkig jij wel goed geslapen! Succes bij de vk straks.

Hier zo ons meisje naar het kdv brengen, dan ff douchen en daarna door voor de echo. Ben best zenuwachtig wat er vandaag uit gaat komen.......

13. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Heel veel succes lara!

14. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Lara succes met de echo!

Balen dat er weer slechte slaapers zijn! Kunnen jullie vanmiddag nog tukken?

Mijn moeder is hier al 1 uur voor het schoonmaken!
    Vanmiddag naar de vk. Mijn buik rommelt, steken en een zeurend gevoel!

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Lara succes..

Hier op zich een goede nacht gehad , tegen de ochtend wezen plassen , daarna paar keer wakker geworden van harde buik. nu ongi gevoel in de onderbuik, verder niks, geen krampen op zo, maar wel weer zware benen.
    Toch zomaar even douchen en kleding aan doen, wil nog even verder in huis. wat af is is maar af....

16. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Goedemorgen all...

Hier echt een lange nacht gemaakt... Van 23.00 tot 7.45u... En maar twee keer geplast... Dat doet me echt goed...

Napoleon: echt rot zo'n nacht hè... Ik hoop dat je na je noodkreet nog een beetje slaap hebt gepakt... Ik denk dat t bij jou echt niet lang meer gaat duren met al dat gerommel elke keer...!
    Kan je vandaag een beetje rust nemen wel?

Lara: ik ga duimen voor je dat ze bij de echo alleen maar goede dingen zien!! Dat ze zeggen: wauw alles is perfect...! Kan me je zenuwen wel voorstellen... Suc6

17. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Beetletje wat lief van je mama!
    Ricmar: lekker aan de poets weer dus, doe je een beetje rustig aan?

Hier weinig op de planning... Ik heb hele kleine kaartjes voor bij de geboortebedankjes waarin ik de tekst ga plakken... En de vaatwasser uitruimen... En miss even de binnenkant vd ramen aangezien vandaag de glazenwasser komt, en dan zie je meer resultaat...;)

18. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    goei morgen hier goeienacht gehad. Zo chayenne na psz en ik aan de poets en jaaaaa vandaag 37 weken nog max 4 weken jeuhhh.

19. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Napoleon: wat kan je je dan rot voelen He?! Hopelijk is het nog een btje gelukt om te slapen?!

20. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Oops moet zijn: beertje wat lief vj mama, en beetletje succes bij de vk... Ik blijf jullie door elkaar halen... :)

Ohja: alle inmiddels mama's: ik zag gister iets over pben omdat het voor de rest niet interessant zou zijn. Niet doen hoor!! Ik lees graag over het wel en wee van jullie beebjes!! Vind ik juist leuk...!

Deel Deze Pagina