November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Tetta ik denk dat het urine was bij overgeven. Heb je geroken?

2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb geroken, was geen urine, was meer wit van kleur. Denk eigenlijk toch gewoon flink waterige afscheiding. Rook niet zoet ofzo.

3. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    net ff vk gebeld werd echt niet goed van rugpijn dacht mischien rugweeen maar lijkt er niet op ze zei dan moest mijn buik ook hard worden heb niet idee dat hij dat doet dus gewoon iets verkeerd bewogen ofzo denk ik.

@napoleon he l.ieze ook nog koorts gaat lekker vandaag bij jullie.

@teta kan ook urine zijn had ik laatst ook vond zo erg gelukkig was het hier een malig.

4. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ooo haha aowyn was me voor zag ik

5. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Ja, heel frustrerend, het gewone leven is echt weer begonnen.... Vakantie van mijn man zit er weer op (en begint op dag 2 al weer met overwerken), moet de oudste continu naar school brengen en ophalen, auto naar de garage, boodschappen, eten koken pfffff. En dat terwijl ik nog niet eens op de uitgerekende datum zit.

Bevalling is nu 3,5 week geleden en blijf nog steeds helderrood bloedverlies hebben, vorige keer was het nu al lang over. En ik wil zo graag weer in bad!

Zo, en.nu ga ik even eens poging tot bijlezen doen.

6. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Mvc.. Miss. Ook is naar de masseur? Hihi..

7. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    zo ff spuie dames.. Zoas jullie weten hebben wij begin augustus bij swiss sense een bed besteld... Zou 6-8 weken duren.. Was week 31 ofzo..
    Dus na 8 weken geen bed.. Wij gebeld. Was foutje duurde sowieso tot week 43. Hadden nooit 8 weken mogen zeggen.. 100 euro korting gekregen.. Vooruit.. Kan gebeuren.. Nu week 45 nog geen bed.. Zeggen z dat t week 49 word! Ja hallo! Das mmijn kraamweek en hoezo duurt t 20 weken om n bed te maken???
    We gaan de hele boel annuleren.. Baal er verschrikelijk van want was/ben echt toe aan n nieuwd bed.. Deze is maar 140 breed en 10 jaar oud.. Maar nu kunnen we voorlopig geen bed meer kopen.. En word t dus maart ofzo voordat we n nieuwd bed hebben :'(..

Conclusie.. GA NOOIT NAAR SWISS SENSE!!!

8. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Casss, ik moet zeggen dat ik hele goede ervaringen heb met de boxsprings van ikea! Wij hebben er al 5 jaar eentje, en het ligt nogsteeds heerlijk!

9. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Casss, wij hebben er juist wel goede ervaringen mee..(3 jaar geleden aankoop gedaan).

10. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Hoe vermoeiend is dit zeg!!
    Vannacht begonnen de weeën om de 10 minuten, dit ging vandaag de hele tijd zo door, zijn zelfs tot de 7 minuten gekomen.
    Maar dan ineens houd het vanmiddag in 1 keer op. Niks, nada noppes meer.:(:(:(:(
    Dit was zondag ook al zo, merk dat ik echt moe begin te worden.
    Heb net even een uurtje geslapen.

Donderdag naar de vk voor een eerste strippoging.
    Zijn er meer meiden die dit wel eens gehad hebben.
    Het is ons eerste kindje, hier wordt je wel onzeker van.

Dan denk je nu gaat het gebeuren (puffend en al) en dan is er in 1 keer niks meer. Vreemd lijf;)

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pfff, ff de hyve lezen ;)

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Mijn vk zegt dat het best mag maar dan wel alleen en zonder zeep

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja helaas herkenbaar... bj al mijn meiden...

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    denk dat urineverlies is alles verslapt hé;)

mijn haar..tja........:( ik heb altijd lichtgoudblond, dat was ik zat en hadi nmiddels tig kleurenblond, dus ik wildonkerder een tint. heb goudblond gehaald en toen was het dus mislukt. kleur is geen goudblond eerder lichtbruin en er zat een grijsgroene gloed overheen. dat hebik wel eruit gekregen heb 45 met ketchup in haar laten intrekken.maar nu nog dejuiste kleur wat moet ik doen??????hellup

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    kan ook zijn idd. Maar ook een combi. Ik heb het weleens eerder gehad dat het wel urine was maar niet naar rook omdat het verdund was. Maar als je het niet vertrouwd kan de vk een simpele onderbroek uit benen wijd en blazen/hoesten test doen ;)

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over de verf heen kan je niet lichter verven dus lichter als wat je nu hebt zal het niet meer worden met verf, dan moet je al gaan ontkleuren.
    De grijs/groene kleur kan komen doordat je geen roodpigment meer in je haar had. In donker haar zitten 3 kleuren pigment, blauw, rood en geel. Wanneer je van zwart gaat blonderen trekt eerst het blauw eruit, daarna het rood en uiteindelijk blijft geel (blond) over. Omdat je nu alleen nog geel pigment in je haar had en je er een donkere kleur zonder roodpigment overheen hebt gegooid word dat dus groen (geel met blauw word groen, duh:p)

Ik lees dat je met de ketchup iig die grijsgroene gloed eruit hebt gekregen? Wat is nu precies nog je streven want zoals ik al zei kun je niet meer lichter verven omdat het haar nu geverfd is?

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    He balen en erg laks, ook dat jullie zelf telkens contact moeten opnemen!! slecht klantenservice is dat! Maar wrm wachten tot volgend jaar? Mssn iets goeds bij IKEA? hoor wel vaker goede dingen over hun bedden. Wij hebben zelf van Beter bed ons nieuwe bed, Maar bij ons lastig omdat mijn man erg lang is dus we kunnen geen standaard maten nemen

18. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat zou ook kunne inderdaad. Heb er verder geen last meer van gehad dus zal wel goed zijn.

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    herkenbaar, bij mijn eerste de vrijdag ervoro begon het elke keer in de vroege ochtend, goed weg te zuchten, dan op de dinsdag voor de bevalling kwamen ze zelfs om de 5 min voor een min en zakten af, kwamen 2 x langzaam weer op gang en in de late middag helemaal foetsie. Werd overgehaald om wonderolie te nemen maar zelfs dat deed niks.

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier een leuke middag gehad, lekker relax en voel me vrolijker. Wel op en af pijnlijke harde buiken met krampen en een constante licht ongi gezeur maar meer niet ><

Had zin in McD maar mag niet grrrr dus heb ik gezegd dat hij dan langs de super moet voor lekkere snacks ;)

Deel Deze Pagina