Nog geen bub nieuws Hier aardig kunnen slagen met shoppen. Na de bevalling maar weer verder aangezien ik niet kon slagen voor leuke kleding voor de bib. Dat starten en ophouden...zo is mijn eerste bevalling begonnen...Hele lange aanloop, maar het laatste stuk ging bijna vanzelf
salcia, we zouden wachten tot de 23e... haha Veel succes, hoop voor je dat de weeen snel op komen zetten en je een voorspoedige bevalling tegemoed gaat zien!
Dat is ook t irritante.. Hele tijd zelf erachteraan.. Nou ja ik ga nu niet meer de hele dag meubelzaken afstruinen.. Echt geen zin in.. Dus dat word dan 2 of 3 weken na de bevalling en dan die levertijd weer.. Wil zo graag een breder bed wat verstelbaar is in mijn kraamtijd.. We gaan ze nog met een aanbod latenkomen want ik wil dat bed!
hmmmm...ik dacht namelijk weer vandaag dan maar weer lichtgoudblond maar dat gaat dus niet meer, ik wil een normale warme kleur.de tint donkerder als ik altijd heb. goudblond dus. wat denk je als ik nog een zelfde verpakking haal en die erover zet
zalzo wel evenpics erop zetten kun je het zien ennu...ik heb eenbox...hoera morgen halen. heb jij er aleen tetta even terug lezen hoor
@napoleon..ahh dat kleine meisje.idee waarvan? al wat van auto gehoord @miepske...wil je niet ontmoedigenmaar ik heb6 wkn gevloeid... @cass....maar waarom annuleren, die paar weken konden er dan toch ook wel bij,je had gewoon meer korting moeten afdwingen. ikea heeft goede boxsprings ook @anne...kunjenietgewoonvkbellen ofze eerder strippen dan...hoier word jeookmoe van @mvc..idd massage doet wonderen of fysio @aowyn...wie is de baas jij tochgeenmac...was er echt zelf naar toe gereden @truuske ...nog met bib...wat is er heb teveel gedaan in huis, vond dat bedden schoon moesten, deuren en bovenlichten gesopt, gedweild, was bijhouden. eten koken en nu last van rug..........
de bib keding is niet al te leuk,h&m heeft nog wel eens wat maar vind vaak ook zo zonde van geld was dus wel gezellig even shoppen,geenlast gehad
@almika, heb nog geen box nee pff, moet ik ook nog... @bib kleding. Ik ga voor die paar weken echt niks meer kopen dat vind ik gewoon harstikke zonde van t geld!
Heb voldoende in de eerste maand, maar heb enkele broekjes in maat 62 en 2-3 shirtjes.. Das toch echt te weinig! Mag nu weer op de blaren zitten, maar moet zeggen dat het vanmiddag wel aardig ging. Rest van de dag ook niets gedaan Ga er ook geen grote bedragen aan uit geven in de kleine maatjes, maar was wel leuk geweest als ik nu wel kon slagen, maar de nieuwe collecties (waar ik vandaag geweest ben) staan me niet echt aan. Toen ik zwanger was van de meiden (en ook erna), vond ik altijd alleen leuke jongenskleding voor mijn gevoel, nu wil ik jongenskleding, zie ik alleen leuk spul voor een meid..grrrr (En de meiden hebben al voldoende in de kast)
Haha dat annuleren is uit frustratie.. Gaan we ook niet doen denk ik.. Ga idd korting eissen.. Morgen zal ik is klossen halen.. Nog niet gedaan haha... Ach ja.. Heb toch t idee dat t 1 decwmber word. Komt de kleine tegelijk met mijn nieuwe bed Ga ook nog een pakje halen.. Heb maat 50 van nijntje maar die zijn nog erg groot joh... Daar verzuipt de arme schat denk ik in!
Cass, maatje 50 is een prima maat om mee te beginnen, kleinere maten zijn vaak voor prematuren... hier eerste pakje zelfs maat 56.... vind het zo zonde als ze m maar 4 weken aan kan.... (zoonlief was een grote voorganger.... maat 50 past m maar 2 weken!!) Aowyn, wat heb jij een flauwe man!!! over een anderhalve week baal je van je buik en denk je aan diëten..... nu heb je gewoon nog een heerschap in je buik en valt het niet op als je een big macje eet (en voel je je daar niet zo schuldig over ) Salcia hoe is het daaro???
salcia ooo ja spannend mischien is ze al bezig hier weer meer slijm verlief en bloed erbij men wil echt niet weten hoeveel slijm er nu al uit is haha!
Hello @Beertje: Spannend, ben benieuwd of ze iets voor jou kunnen doen. @MVT: Lang verhaal maar alles is goed gegaan dus helemaal top! Ben wel erg benieuwd naar de foto en lekker dat je niet uitgescheurd bent. @Casss: Klinkt heerlijk, ben jaloers. @Sjees: Van harte met de 37 weken @Anne: Klinkt idd vermoeiend, hopelijk zet het snel door. Vanaaf lekker bankhangen, tot laters meiden
@Lara: Dikke knuffel @ MvT: Wat een bevallingsverhaal! Mooi dat nu alles goed is en nu heerlijk genieten. @Mvc: hoe is het met je kleine? Is ze nu helemaal beter? @Salcia: hoe is het nu met je?
jaaa maar denk aan de kraam ikheb een paar dingen ook in 62 die ik echt leuk vind en dan kijk ik wat de kraam brengt hier ook ik heb een meissie en nu krijg ik een zoon en ik vind de meisjes kleren ook nog zooooooo leuk. Bijv HEMA heeft een gave set voor meiden en de jongens vind ik beetje saai dat gestreept
Nog steeds geen bub nieuws Wat stom van dat bed casss. Wij hebben onze boxspring van beter bed. Op zich goeie service maar naar mijn idee is het bed hartstikke bruin terwijl we zwart besteld hadden. Staat er inmiddels een jaar dus kan er niet zoveel mee Heb sinds vanochtend last van mn liezen, kan dat komen omdat de beeb heel diep ligt?
Cass,ja ik heb al meer van die verhalen over hun gehoord,en ook dat die matrassen helemaal niet zo goed zijn. Ikea daarentegen is een heeeel stuk goedkoper,maar zijn echt top matrassen/bedden,en heel goede service,wij hadden 1 matras die niet zo goed was gebleven,en dan hoef je maar te mailen,en ze komen hem omruilen voor een nieuwe,echt goede service! En ze zijn dit jaar weer als beste uit de test gekomen! Anne,1 troost,het kan echt nooit niet meer lang duren,maar hoop voor je dat het nu echt doorzet! Tetta,ja we zijn wel hekkensluiters en idd wij kunnen nog wel 5 weken zwanger zijn,ik heb zowieso ernstig het vermoeden dat ik overtijd ga lopen Morgen afspraak met vk om te kijken of beebje alweer met hoofdje naar beneden ligt,ik ben echt heel benieuwd,heb zelf geen flauw idee,de ene keer denk ik ja volgens mij wel en dan voel ik weer op zon vreemde plek knieen ofzo dat ik denk nee toch niet..
Helemaal mee eens, alleen heb ik al 2x gemerkt dat ze met grotere maten kwamen. (eerste keer zelf aangegeven, bij de tweede gingen ze er volgens mij vanuit). We zullen zien. De eerste weken ben ik nog niet tussen de rekken te vinden ben ik bang Sjees, is de kleine al gedraaid of ligt het nog steeds in een stuit?