helaas nog geen babynieuws ik zag een paar leuke/mooie foto's voorbij komen wel grappig kleine meid op grote wc al haha mvt mooi meisje hoor het kleuren duurde langer dan gedacht en echt heel goed is het niet te zien nog, misschien morgen wel ik duik zo me bed in, ben erg moe merk ik alweer slaap lekker allemaal
He.. Balen napoleon dat lieze zoveel moet huilen.. Arme meid.. Mvt.. Wat een schatje! Beertje, hmm nog potdicht.. Hoop ook voor je dat ze willen strippen donderdag en dat t ook helpt! Bedankt voor de kledingmaatjes tips! Dan hou ik t toch maar bij 56 denk ik.. Heb 1 truitje maat 50 van noppies gekregen.. Vind die weer heel erg klein idd... Verschilt echt veel met nijntje.. Hier kindje ingedaald maar ook kont tegen ribben... Buik zit ook nog erg hoog zegt iedereen.. Tja, is toch echt ingedaald..
eindelijk heb ik buddynieuws van Truuske!!!!!!!!!!! Vanavond om 21.52 is onze dochter Nikki geboren! 3515 gr yeeeeey! eindelijk meid!!! heerlijk dat het vanavond nog kon!! na dat lange wachten!! Nu lekker genieten en bijkomen!!!!!
Uitgeteld 1 November - Azeb 2 November - Ikke81 3 November - Loesje26 - Katemans - Beertje13 - Anne83 4 November - Kannietwachten 10 November - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn - Pinda83 13 November - Almika 14 November - Stroopwafel 15 November - Lizzy1301 17 November - MariekeK 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Sansky 20 November - Beetletje - Babywens2011 21 November - Catwomen8979 22 November - Loezzz - Mammi 23 November - Salcia - Moontjemoon 26 November - Casss 27 November - Pasopikschop - Thalina - Lonneke123 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) 23 Oktober - Napoleon bevallen van een meisje Lieze ( 38.5 wkn) 24 Oktober - Pamsie bevallen van een jongen Valentijn (38.0 wkn) 25 Oktober - Barbamam bevallen van een jongen Luuk (38.3 wkn) 26 Oktober - mariekebr1 bevallen van een meisje F.emke S.ophie (37.6wkn) 27 Oktober - Lara1 bevallen van een jongen R.avi (38.4wkn) * 27 Oktober - Hanna80 bevallen van een meisje Rosalie (39.2 wkn) 28 Oktober - Ricmar94 bevallen van een jongen Vince ( 37.3 wkn) 29 Oktober - mommieof2 bevallen van een jongen ..... (39.4 wkn) 1 november - hermiek bevallen van een jongen teun(38.0 wkn) 1 november - Fjaril bevallen van een jongen h.idde (39.6wkn) 2 november moon77 bevallen van een (40.1 wkn) 2 november - meriam22 bevallen van een dochter V.era (40.2 wkn) 2 november siri bevallen van een dochter I.sabel (39.1 wkn) 3 november - Catherina1985 bevallen van een meisje Sienna (39.4 wkn) 4 november- Britt1 bevallen van een zoon D.aan B.enjamin(38.1wkn) 7 november - MvT bevallen van een dochter I.sa E.lzbieta(38.3) 8 november - Truuske bevallen van een dochter Nikki (39.1 wkn) jongens 13 meiden 12 Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Azeb) Almika - Salcia Meriam22 - Catwomen8979 Casss - Moedervanthomasz Mamavanchayenne - Katemans(MvC ook van Salcia) Hanna80 - Stroopwafel Hanna80 - Sjees Sjees - Tetta
Truuske gefeliciteerd met je meisje!!! pffff klein zeehondje dat niet helemaal lekker is.....zit maar van ellende met haar Diego te kijken Puffer vind ik nog weinig zin hebben, maar goed, gisteraaf pas de eerste keer en net heeft hubbie gepuft..... staat 4 tot 7 dagen voor....
@Sjees, geweldige foto!!! hahahah zoonlief had dat met folders van de speelgoedwinkels net als papa de krant lezen op de pot! @almika hoop dat er een oplossing is voor je haar dilemma!!! @mvt wat een mooi meisje!!! genieten hoor!! @Beertje, knuf!!! Ken het gevoel, en vooal als je bij de eerste over tijd gaat, is het wachten...als er al eentje rondloopt, heb je al meer afleiding.... wil niet zeggen dat je het niet minder zat ben, vooral als de eerste wel de uitgang kon vinden @aowyn, wij hadden dat juist andersom, vooral omdat ik er bijna van overtuigd was dat we bij de 2e een jongetje kregen en het echt een meid was... ineens was alles ROZE hahaha iedereen kwam met roze aan..... zat ik te kijken met mn blauwe slingers maar goed, die heeft een kennisje van mij nu voor haar zoontjes gebruikt..... met zo'n dingen kan je altijd wel iemand blij maken.... pffff was zo blij dat ik vroeg naar de VK mocht, maar nu is het toch lang wachten voordat het half 9 is...... ben gewoon stikjaloers op zoonlief, ligt nog lekker op 1 oor te ronken....
Ja dat zal wel een hoop schele als er 1 al rondloopt! Jij succes bij de vk! Thnx meiden voor jullie lieve berichtjes! Ik voel mij al beter, ik stel mij gewoon in dat er donderdag niks te strippen is en dat ik zaterdag nog op een feestje ben.. Zo word ik ook niet elke keer terleurgesteld.. Elke dag als ik wakker ben hoop ik dat het vandaag komt! De vogels fluiten buiten! Haha goedemorgen!
Goedemorgen! Hier 2 kindjes in de kleren..... lekker aan het ontbijten..... een voordeel van zo vroeg opstaan, hoef niet te haasten, ben bang dat ik mezelf anders nu pas net uit bed had gehesen en snel snel de kids had aangekleed en half etend naar mn moeder was gegaan @Beertje, groot voordeel is, is dat je het grootste gedeelte van de zwangerschap hebt gehad en dat er binnen nu en 13 dagen een klein roze monstertje niet alleen jouw nachtrust verstoord
@mvt..wat een poppetje...lief! @beertej...shit, dat wil je niet horen dat het potdicht zit. bedenk maar zo daat ineens wel zo ver is @aowyn en tetta...hoop dat toch nog noprmaal gewicht beebjes worden. weet alles van groot kind oudste was 4990 60cm, enorm buik en last op laatst, normaal bevallen maar wel met hulp ga er maar kleurspoeling in doen dan vandaag, gister toch wel 2uur lang iets van voorweeen gehad...als die er nu gewoon voor zorgen dat ik 11 11 beval ik heb nog geen buddynieuws van salcia...
hier weer gerommel vannacht en met rug en buikpijn wakker hoop dat dit zo snel ophoud word gewoon moe wakker niet leuk. Weet dat ik dit bij de eerste ook had en duurdenog ffvoor ze kwam. Toen zei iedereenah ben je de gebroken nachten vast gewend nou mijn meiss der kortste nacht was van 24 tot 6 en met vier weken van 20 tot 8 met om 23 uur slapend een voeding maar dat geluk zal ik wel geen twee keer hebben.