denk dat ikmme hier ook maarinde kleeren hijs hoop dat mijn meisje na psz kan en ik dus ff op de bank. Vandaag word mijn zusje 19 dus straks vanavond dan verjaardag jaaa afleiding hihi
Ja de vk zei : dat het potdicht zit zegt helemaal niks over wanneer het komt.. 1 uur goede weeen en het is open! Maar voor je gevoel klinkt het nog zover weg! Ik dacht net ook nog, nog 13 dagen! Almika: mooie datum! Morgen is het volle maan!
Truuske, gefeliciteerd met Nikki!!! Hier goed geslapen, zonet wel stuk slijmprop verloren. De vk komt tussen tien en één om te strippen. Hopelijk zet het nu meer zoden aan de dijk.... Liefs Azeb
Ik heb net nieuwe matrassen van energie+ . Die kun je via internet bestellen en gratis 2 weken uitproberen. Is concurrentie van squash snede dacht ik met traagschuimmatras. Is In alle maten te krijgen en was iets van 700 euro kwijt voor 2 matrassen.
ben zooooo moe, al 2 nachten niet geslapen door spanning nadat vliezen braken...ga dat ook aangeven straks in zkh...wil echt niet dat ze me totaal 72 uur laten wachten, verlies continu vruchtwater ook
salcia hoop voor je dat er al wat ontsluiting zit en je ingeleid kan worden ga duimen voor je succes vandaag en we horen het wel!
weet niet hoe ze dat zien trouwens...als je vliezen zijn gebroken kijken ze niet inwendig geloof ik zo lang mogelijk
Salcia ach meis ik had nu echt wel babynieuws verwacht voor jou!! Tuurlijk ben je moe, ik hoop echt voor je dat ze vandaag komt!!! Mijn duimen draaien!! Truuske: joepieeeeeeeeee!! Gefeliciteerd met Nikki!! Hoe doet ze het? En hoe voel jij je??! Ach Beertje, ik sms nog even * ontsluiting aan* naar jou! Meiden met beebjes tegen de ribben hou nog even vol, dat is echt zo heerlijk joh als ze er straks uit zijn! Dat mis ik echt NIET... Haha! Almika ik zag de foto op m'n iPhone dus klein maar zo erg vind ik t er niet uitzien toch??? Sjees wat een Superfoto!!! Opsturen zeg ik!! Mvt wat een kleintje!!!!! Zo ienieminie! Zo fijntjes! Dan die beul v mij hier in t wiegje haha...!! Geniet!
Gefeliciteerd met je dochter Truuske!! Sjees, wat een super schattige foto! MvT, wat een lief ukkie! Beertje, vervelend dat het nog potdicht zit. Hopelijk komt het snel op gang. Salcia, wat duurt wachten lang. Ik duim voor je dat er snel weeen komen!
Salcia idd helemaal niet bij na gedacht dat ze niet inwendig gaan nu hmmm Nou ik heb de dokter gebeld en ze hebben me tussen in gepland heb gezegd dat ik echt moe was en geen week nog zo kon lopen kan echt amper zitten van de rugpijn dus ben benieuwd 11:10 kan ik er heen hoop ook op z'n heerlijke masage of zo als het maar helpt!