November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    LAra succes vandaag!

Vandaag een dagje voor mezelf. Had gister m'n man gezegd dat ik zo moe begin te worden... Heeft hij z'n ouders gebeld om te regelen dat ons mannetje vandaag de hele dag bij hun is. De lieverd!!
    En kreeg vanmorgen 150 euro van hem, zodat ik vandaag even wat leuks kan shoppen voor mezelf! Lief He?!
    Dus ik ga nu lekker douchen, dan straks naar de meisjes, en daarna lekker winkelen. Wil graag een nieuwe jas, en even wat leuks kopen! Dus super lief! En dan boden mijn schoonouders ook nog aan om hier vanavond bij ons thuis ook op te passen, zodat ik nog een keertje naar de meisjes kan vanavond!

Echt super lief allemaal!
    Kan ik even 'opladen'.

2. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    Goeiemorgen!

Lara heel veel succes en sterkte vandaag. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! Ik duim mee voor je dat er niets aan de hand is!

Nachtbrakers.. vervelend dat de nachten onrustig blijven! hopelijk vandaag overdag wat rust?

Hier heerlijk geslapen.. wordt alleen die nachtelijke wc-gang een beetje zat... heb je echt het gevoel dat je heel nodig moet, komt er maar een klein beetje en een paar uur later is het weer feest ;) Gelukkig slaap ik tussendoor wel goed en diep.

Vandaag ook vk controle, maar voel me goed dus zal allemaal wel prima zijn. En lekker lunchen met oude buurvrouw, gezellig weer even bijkletsen. Heb ik veel zin in! Nu eerst achter de naaimachine en nog wat leuke dingetjes maken voor onze ukkepuk...

3. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    Wat superlief van je man en schoonouders! Kan me voorstellen dat je dat af en toe echt even nodig hebt :). Maar echt super dat hij zo snel en lief actie onderneemt! Geniet ervan meis!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    geniet er even lekker van... je kan het vast goed gebruiken even de accu opladen

5. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    nikkijanne geniet van vandaag!

oooo had echt z'n sentimenteel momentje besef in een keer dat ik straks voor altijd lichamelijk ik zal zijn en nooit meer wij z'n raar eigenlijk. ben zo dankbaar en blij dat ik dit wonderbaarlijks en moois twee keer heb mogen meemaken en nu kan het iederedag klaar zijn en stieken wil ik er toch echt nog ff van genieten dus ga dat ook echt doen nu het nog kan!

6. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Waarom zijn Napoleon en Ayowyn zo stil?!
    Stiekem samen aan het bevallen dames?! ;)

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    MvC wat herkenbaar ik dacht daar dit weekend ook net aan, aan de ene kant wil ik kennis maken met smurf en aan de andere kant denk ik , ik heb hem/haar nu nog voor mezelf, en dit gevoel ga ik nooit meer meemaken.

we zijn zo blij met dit wonder....

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Misschien smorgens meld plicht instellen? (LOL) hier net even aan gekleed en wasje aan gezet, wat is het nog koud trouwens brrrr.
    Zo eerst kopje thee pakken en dan maar wat doen, het blijft zeuren in de buik ben er niks gerust op..

Had net ook meer afscheiding, maar draag inleggers dus kan niet zien wat het is... misschien zo maar even blaastest doen? maar weet niet zo goed hoe je dat het best kan doen.. iemand tips??

9. linde90

linde90 Niet meer actief

Ricmar, je moet dan op je hand blazen en door de druk zal er als het vruchtwater is wat uitkomen.

Maar het hoort ook wel bij de laatste weken hoor, veel afscheiding. Hier voel ik het ook af en toe gewoon lopen,. brrr bah he.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja het voelt erg vies ,langleve de tena... broeit minder naar mijn idee dan maandverband.. ach en bij een hoest of niesbui kan je maar beter maatregelen hebben getroffen haha

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Iedereen bedankt voor de succes wensen, ik laat wat weten als ik weer thuis ben. Ik ben wel ntzettend emo vandaag, ik kreeg net een lieve krabbel van een nichtje en ik zit spontaan te huilen hier.
    Maar goed dat ik mijn make up nog moest doen...

Malief gaat niet mee naar de echo, maar hij is indien nodig binnen een kwartier in het ziekenhuis..... Hopen maar dat hij lekker op zijn werk mag blijven hihi

12. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @lara, succes!

Hier iets beter geslapen vannacht, eens kijken of ik vandaag nog een paar dingetjes kan doen, voel me nog steeds beroerd. Duurt nu al sinds zondag dit griepje....nu kan het wel weer.

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

hahhahaha we zullen t zien,ik hoop t wel want vind die noah maar een zeurpiet hihihi

14. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Lara succes!

@Napoleon/Aowyn, hoop dat jullie de binnenkant van jullie ogen op dit moment interessant vinden! ;)

@Nikkijane, wat een lieve mensen om je heen..... geniet ervan, je hebt het verdiend.... is ook wel een keer fijn om te weten dat je nog een vrouw bent naast mama zijn en steeds voor de kindjes moeten zorgen.... batterijtje lekker laten opladen!

@MVC/Ricmar heb ook dat gevoel... aan de ene kant is de zwangerschap een beetje een stresstijd (kan zoooooveel fout gaan, heb het helaas 2 keer van dichtbij meegemaakt) dat het échte genieten bij mij met vlagen er is... en dat ik weet dat dit een voorrecht is om een klein mensje op de wereld te zetten, aan de andere kant ben ik er (weer met vlagen) er soms zooo klaar mee, dat logge, niet snel kunnen doen wat ik wil en die bekken die op sommige dagen gewoon NIET meewerken....

Maar goed, nog maximaal 4 weken en het is echt zo ver.... en dan komt het besef.... nooit meer zwanger... nooit meer gespartel in mn buik.... niet helemaal enthousiast worden omdat je heel even mag spieken... niet meer afvragen of dat kleintje op jou lijkt of juist niet! Het is en blijft een heel bijzondere tijd die dan afgesloten gaat worden....

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

knuffel meid,hopelijk heb je nog iets kunnen slapen,maar die stomme voorweeen zijn echt neit prettig daardoor lig ik ook al nachten wakker zo ook afgelopen nacht heb t gevoel dat ik mijn ogen neit meer kan openhouden ;)

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

wat super fijn zeg,heb je ook echt even verdient,geneit van vandaag!

17. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Hanna: geeft niet, is ook verwarrend!

Katemans: mooi verwoord! Geniet er nog van!

Hier meer als een uur continu harde buiken, ik weet niet waar ik het zoeken moet!

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

pfff weer een k^$$ nacht gehad,ben gister om 20.00 uur naar bed gegaan met forse voorweeen in mijn onderrug en die trokken steeds door naar mijn buik heeft tot een uur of 01.00 geduurt,man had heel lief drie kruikjes gemaakt zodat ik op mijn buik en tegen mn rug een lekker kruikie had,helaas werkte het amper,ook 2 paracetamollen genomen maar maakte ook niets uit,ergens hoop ik dat er vandaag blijkt dat ik een blaasontsteking heb,en een kuurtje kan krijgen waarna ik me weer stukken beter voel en weer eens normaal kan slapen.

19. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Sjees balen zeg!! beterschap!!

20. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Nikkijane geniet van je dag! Wat fijn dat je man en schoonouders dit voor je geregeld hebben.

Sjees, Beterschap!

Deel Deze Pagina