November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Ricmar lieverd. gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en wat spijtig om te moeten lezen dat het allemaal geen gouden start enz was. maar het komt vast allemaal goed! aan jullie liefde zal het niet ontbreken in elk geval!

2. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    sjees o koppie weer beneden nu hopen dat het zo blijft.

Mammi jeetje das ook wat nou ga hard duimen voor je

Salcia oooo hoop dat het snel begind!

Azeb hoop dat de weeen nu wel komen!

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

mammi,jemig zeg,ik hoop echt zo hared voor je dat de beeb zich gewoon vannacht zelf aandient,ga hier gewoon hele avond duimen draaien voor je

Salcia,hoe is het daar??

ricmar,jee zeg wat een heftige start,gelukkig genieten jullie nu wel,sterkte met je vader!

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was mijn bed eigenlijk nog niet uit geweest :p :) Hele dag op de bank gehangen nog wat verder geknutseld aan de geboortebedankjes. Moet ook gebeuren dus iig nog iets gedaan. Nu het eten opstaan, gisteren niet gekookt dus vandaag toch maar weer eens wat fatsoenlijks maken.

Ricmar: Klinkt inderdaad spannend allemaal maar gelukkig waren ze er op tijd bij en kunne jullie nu lekker genieten. Hoop dat je pa ook snel naar huis mag.

Hier nog steeds niks gehoord van mijn nicht. Vind het wel spannend hoor! Ben echt benieuwd wat het word en hoe het gaat heten.

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Helaas... de auto is overleden :(
    De versnellingsbak is stuk en dat is megaduur, evt kan ie 2e hands een versnellingsbak opsnorren maar dan is het toch nog 900 euro waarschijnlijk...

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( Was t een nieuwe auto of ook al een oudje? Voor 900 euro krijg je ook een nieuwe (tweedehandse) auto. Wel kl*te, dat wil je er nu in je kraamtijd echt niet bijhebben :(

7. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga weer even een poging wagen om mijn vluchttas en die van de kleine in te pakken:p

8. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    meiden ik gga vandaag voor de rest van de dag onder een grote steen ben der helemmal klaar mee voor vandaag, vooral na een man die thuis komt en het net snap en vind dat ik moet snappen dat hij ook lichamelijk net oke is.heb dus vrrolijk tosti geemaakt voor chayenne man lieef heeft eten voor zich zelf in de winkel gehaald en vond het blijkbaar niet nodiig te vragen wat ik wou. Op z'n dag zit ook alles tegen he bah.

9. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    pff.......even een dagje visite en jullie hier weer tig blz vol.

is daar nognieuws tussen,babynieuws, weeen nieuws, anders belangrijk.

ben beetje brak en last buik....beetje onbestemd...is wel of niet. ga nu op bank en zomaar eens in douche...

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee en met Sinterklaas voor de deur helemaal niet handig... en daarbij... het schip met geld is ook nog ver weg...

Het is een Renault Laguna Station Familiale uit 1997, niet superoud (vind ik) hij deed het altijd super en in 1x is het klaar... stom ;)Maar ja, wij hebben een 7 persoons nodig, en deze is mooi goedkoop in de belasting omdat ie voor een 7 persoons niet zo zwaar is.

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Mieden, veel sterkte!

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Napoleon balen van je auto!! was het niet dat jullie die pasgeleden nog hadden laten maken???

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Half jaar terug ofzo idd

14. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    jeetje echt balen.... echt zo'n kostenpost waar je op dit moment NIET op zit te wachten!! hahaha zelfs ik baal er van ;)

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Mammi, balen zeg.... Hopelijk komt het snel spontaan op gang zodat het wel gaat lukken.

Ricmar, heftig verhaal. Ik vind acht voedingen trouwens helemaal niet veel voor een pasgeborene, zeker bij bv. Maar wel pittig als je alles moet kolven... Hopelijk gaat ie toch snel aan je borst drinken.

Hier is het weer een stuk rustiger. Nog wel een beetje gerommel, maar niks spannends... Hopelijk wordt het vanavond toch nog wat serieuzer. Als het niks wordt moet ik vrijdagmiddag naar het zkh voor ctg en echo.

16. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Napoleon, balen van je auto zeg!

17. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ricmar: jeetje meid! Geniet er nu maar van ;)
    Napoleon: balen van de auto!

Zit nu lekker op de bank.. Lichamelijk ben ik gesloopt.. De beeb heeft de hik, arme schat!

18. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ik duim heeeeeeeel hard voor je!

19. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    balen Azeb.... hoop dat het strippen toch zode aan de dijk heeft gezet.....

20. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    nou manlief had toch wel in de gaten dat hij niet zo handig was en zei dat hij gewoon baalde dat hij niet zo voor mij kon zorgen als hij wou door zijn gezondheid. Dus ja soms is ff botsen dan nodg ach ja nog ff en dan kan ik weer meer hoop ik.

Deel Deze Pagina