Naploeon echt sh*t wbt de auto tetta hahahaha klap klap klap Ik heb hem niet ingepakt, ik heb een lijst erbij en alles kan 1 2 3 gepakt worden. Anders pakken we alles erin kanhet allemaal er weer uit. Zowel mijn man als mijn moeder is erbij dus zat mensen die het kunnen pakken hier nog een beetje onrustig maar zet ook niet door dus morgen strippen denk ik
Wat zijn jullie maar verstandig allemaal Ik klim (letterlijk) ook maar eens vroeg mijn bed in vandaag. Ben ik morgen tenminste fit, wilde nog even naar de markt, weet alleen niet meer wat ik daar ging doen Ojah, wat accessoires halen voor de foto's van vrijdag. Iemand een leuk idee?
Thanks meid, kan ik mij ook goed voorstellen hoor! Ik ook een hele hoop gerommel sinds die weeen die maandag in het zkh en niks zet door vermoeiend En helemaal als jouw waters gebroken zijn, dan hoort het eigenlijk op gang te komen op den duur, mega hug!! Ik lees net op hyves dat Thalina in het zkh ligt. Ukkies hart slag is 210, veels te hoog, nu nachtje blijven ter observatie want ze kunnen niet achter komen waarom het zo hoog blijft. Morgen moet zij naar andere zkh voor uitgebreide hartecho.
ik ga de bank op, heb geslapen tot 21u was totaal op van al dat gerommel in mijn buik. Heerlijk gedouchd en nu ff de benen omhoog en ukkie ruimte geven want ik leun wee rop zijn kont, niet fijn. Hopelijk kan ik wel wat slapen ondanks spanning morgen
Uitgeteld 1 November - Azeb 2 November - Ikke81 3 November - Loesje26 - Katemans - Beertje13 - Anne83 4 November - Kannietwachten 10 November - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn - Pinda83 13 November - Almika 14 November - Stroopwafel 15 November - Lizzy1301 17 November - MariekeK 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Sansky 20 November - Beetletje - Babywens2011 21 November - Catwomen8979 22 November - Loezzz - Mammi 23 November - Salcia - Moontjemoon 26 November - Casss 27 November - Pasopikschop - Thalina - Lonneke123 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) 23 Oktober - Napoleon bevallen van een meisje Lieze ( 38.5 wkn) 24 Oktober - Pamsie bevallen van een jongen Valentijn (38.0 wkn) 25 Oktober - Barbamam bevallen van een jongen Luuk (38.3 wkn) 26 Oktober - mariekebr1 bevallen van een meisje F.emke S.ophie (37.6wkn) 27 Oktober - Lara1 bevallen van een jongen R.avi (38.4wkn) * 27 Oktober - Hanna80 bevallen van een meisje Rosalie (39.2 wkn) 28 Oktober - Ricmar94 bevallen van een jongen Vince ( 37.3 wkn) 29 Oktober - mommieof2 bevallen van een jongen ..... (39.4 wkn) 1 november - hermiek bevallen van een jongen teun(38.0 wkn) 1 november - Fjaril bevallen van een jongen h.idde (39.6wkn) 2 november moon77 bevallen van een (40.1 wkn) 2 november - meriam22 bevallen van een dochter V.era (40.2 wkn) 2 november siri bevallen van een dochter I.sabel (39.1 wkn) 3 november - Catherina1985 bevallen van een meisje Sienna (39.4 wkn) 4 november- Britt1 bevallen van een zoon D.aan B.enjamin(38.1wkn) 7 november - MvT bevallen van een dochter I.sa E.lzbieta(38.3) 8 november - Truuske bevallen van een dochter Nikki (39.1 wkn) jongens 13 meiden 12 Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Azeb) Almika - Salcia Meriam22 - Catwomen8979 Casss - Moedervanthomasz Mamavanchayenne - Katemans(MvC ook van Salcia) Hanna80 - Stroopwafel Hanna80 - Sjees Sjees - Tetta
Heb de lijst even naar voren geplaatst zonder aanpassingen. Vond dat ie weer erg ver weg stond. Hoop dat ze een oorzaak kunne vinden voor die hoge hartslag bij Thalina en dat het weer gaat zakken. Succes meid!
Ben t even kwijt, wat was er morgen ook alweer? Strippoging? Ik zie het al, ja dus. Hoop dat het zoden aan de dijk zet!!!
Net weer stukken slijmprop verloren! Ik hoop dat er morgen wat te strippen valt. Ik heb pas de afspraak tegen vijven! Dames die morgen ook te strippen gaan, heel veel succes!!! Ik hoop dat het wat oplevert. Nu ga ik slapen want ik ben moe
Haha ik verwacht morgen helemaal niks! Gisteren zat ik nog potdicht.. En vorige week was ik al heel veel proppen verloren!
Meiden help, ik word echt gek.. Heb al een poosje last van jeuk maar sinds een paar dagen is het ondraaglijk geworden. Ik ben alleen maar aan t krabben! Overal! Hals, rug, buik, armen handen en voeten.. Alles jeukt continue! Ik ben er nu echt psychisch onderdoor aan t gaan heb ik t gevoel... Iemand een idee? Kent iemand dit? Poosje terug zei vk dat t hormonen zijn maar inmiddels hebik er scheit aan wat t is.. T moet stoppen!