Ook handen en voeten? Ik zou het weer melden en eve. Vragen om bloedtest met ook lever waarden voor aller zekerheid. Is het jeuk altijd in de avond/nacht?
Droge huid, stress, allergie? Goed insmeren niet te heet douchze! Jeuk is echt vreselijk. Ik weet het als geen ander door mijn allergie!
Word er gek van... De hele dag! Grrr... Ga morgenvroeg echt bellen ja.. Dit is niet gaaf... Kunnen jullie ook niet slapen?
Hmm ik ga nu wel naar bed maar of ik kan slapen door spanning lol... Ne li jk t mij echt vreselijk, de jeuk. Ik heb het s nachts aan mijn knieen Maar azeb en ik hebben een vriendin die erge jeuk had, mrt name handen en voeten en meestal s nachts en haar leverwaarden waren niet goed. Zij zag alleen niet geel waardoor de huisarts er zelf niet meteen aan dacht. Vandaar dat ik zeg kaat ff bloed testen, ok op leverwaarden dan weet je zeker of er niks aan de hand is en dat het alleen vervelend jeuk is :/ mssn menthol zalf/poeder?
Ja, ga dat toch maar vragen dan.. Mijn leverwaarden zijn sowieso niet goed.. Ooit in india geweest en sindsdien zijn ze verhoogd.. Tja... Al wel is rondgegoogeld, over t algemeen doen ze er weinig aan en zeggen ze na de bevalling is t weg.. Maarja... Dat kan nog ruim 4 weken duren!
Heb geen mentholpoeder in huis.. ga maar ff wat rondbanjeren, gedachte proberen te verzetten.. Jij slaap lekker
Ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen cass! Nee ik kan niet slapen.. Ik lig gewoon niet meer lekker in bed met die buik.. Honderd keer draaien! Daar word je gek van!
nee hoor eerst nog foto's maken vrijdag alhoewel, haar kleren hangen nu wel gewassen en gestreken in de kast..... nog steeds hele lichte krampen in rug en buik en damn wat doet mijn bekken pijn! Ga nu echt proberen te slapen, last van maagzuur. Normaal helpt een rennie wel maar nu helpen 2 zelfs niet. ja heel leuk hoor zwanger zijn
sliep eindelijk....weeen!! om de 11-15 minuten nu.. dus misschien inleiden niet meer nodig straks, hoop het want dan moeten de baby en ik 24 uur blijven ter observatie.
Hier nog één , overal jeuk lichaam goed vet houden zei gynaecoloog vandaag en bloed getest op leverwaarde ..... Heb 2 cm ontsluiting, kan niet slapen, bloedneuzen en harde buiken....... Het zal niet lang meer duren denk ik....
Truuske.. Van harte met je dochter!! Woehoe salcia... Ik hoop dat het doorgezet. StrippErs succces. Ik hoop dat ze erbij kunnen. Jeuk... Heel irri. ZOu inderdaad even laten testen of de blOedwaardes goed zijn.
weeen weer 2 uur zo goed als weg...ga zo douchen, om half 8 melden in ziekenhuis, eerst ctg, dan kijken hoeveel ontsluiting en dan bepalen hoe en wat qua inleiden. Ben best gespannen nu toch wel
hey salcia........gister mobiel goed in gaten gehouden maar nee niks hoor, las idd dat je weer naar huis bent gestuurd...72 uur max....ik dacht dat 24 uur was maar zal welanders zijn met vibi dus. anyway.....toch wel activiteit dus.....ikwensje heelveelsucces vandaag...good luck! hier dus nog met bib... volle maan vanavond....worden veel beebjes geboren als ik verhalen moet geloven dus laat maar losbarsten dan
nee he.....das welheelhoog. idd hoopdat alles goed is. @katemans, heb jij geen zeggenschap nu dat 41,1 bent. hier is zo dat als je wilt leiden ze je in. @cass...heb al vanaf begin jeuk aan handen, voeten en hoofd, heb ontzettende droge huid maar ook iets van eczeem lijkt wel, sinds ik smee rmet calendulan, heb ik niet zo veel last meer.
@Salcia als je nog leest, heel veel succes vandaag!!! @Cass, kan zwangerschapsjeuk zijn..... heeft een vriendin van mij ook gehad..... is van ellende ingeleid omdat die er ook helemaal gek van werd! hier nog steeds niet veel activiteit..... ben benieuwd wat er vanmiddag uit komt, hubbie heb ik iig gewoon naar het werk gestuurd, gaat proberen 2 uur thuis te zijn, anders rijdt ie vanuit het werk meteen door naar het zkh.... hahaha dus heb maar kleren voor m in de vluchttas gedaan, wilde m toch voor de zekerheid mee nemen.... You'll never know
Thalina ik hooo dat alles goed is! Hier word ik echt niet goed van! Ik sliep pas om half vier.. De hele nacht lag hij door het bed heen.. Ik elke keer weg te duwen! Manlief zijn wekker gaat om half zeven. Gaat er niet meteen uit. Blijft vervolgens een kwartier liggen ondertussen gaan de hele.tijd wekkers af! Hij zegt dat hij wakker moet worden maar ondertussen hoor ik hem gewoon snurken! Ik weer klaar wakker. Tijdens het Aankledenen zegt dat hij met de auto naar het werk gaat. Ik pissig want zo kan ik niet weg.. Lig ik te slapen, roept hij vanaf beneden dat hij toch met de auto gaat want zn fiets is stuk! Grgrgrgrgrgrgrgrrrrrrrrr