Mommieof2, dat is niet zo fijn om te horen, hoop inderdaad op goed nieuws straks. Bij mijn neefje hadden ze toen ook een hartafwijking geconstateerd. Bij de tweede controle bleek er niks aan de hand, doos had de plakkertjes verkeerd om geplakt Misschien valt het allemala wel mee. @mijn nicht. Weet nu alleen wat op facebook staat en wat ik van mijn moeder hoor. Ze moet wel een paar daagjes blijven i.v.m. complicaties (bij haar niet bij de kleine). Wat er precies was weet ik niet. Denk een combi van het inleiden en de eventuele vergiftiging.
Om 15.10 heb ik afspraak bij gyneacoloog.. Kan idd galzouten zijn.. Niet heel erg meer in deze fase maar kan zijn als t zo is dat de kleine volgende week gehaald word.. Nu in bad en koelgel om jeuk te verzachten..
hoop dat het bad je verlichting brengt meis! MVC, kijk wel wat er vanmiddag uit komt.... door de bevalling van dochterlief ben ik niet zo van het inleiden meer.....
Kan ik me voor stellen ik ook niet maar hier denken ze dat ivm. bevalling dochterlief het juist voor de kleine beter is haha lekker dubbel zo.
Hoeft niet hoor, maar het kan complicaties geven..... Bij mij bleef de placenta bij zoonlief iets steken, waardoor ik de week erop naar het ziekenhuis moest (was niet met inleiden) bij dochterlief kwam de placenta helemaal niet en verloor ik 3.7 liter bloed tijdens de bevalling (waardoor ik een 2.5 jaar nodig heb gehad om mn energiepeil weer op orde te krijgen) waarschijnlijk is mijn lichaam toen niet klaar geweest om te bevallen.... Maar heb ook een vriendin die het daarmee met 3 uurtjes heeft gepiept en niks geen complicaties heeft gehad, dus wil echt NIKS zeggen..... maar voor mij wel als ik naar mn eigen ervaring kijk, om zelf niet zo snel weer te kiezen om ingeleid te worden....tenzij het noodzakelijk is voor de beeb, dat maakt het dan gewoon een heel ander verhaal!
Zo daar was ik weer. Had nog 2cm idd maar bijna volledig verweekt. Uk lag heel erg diep ingedaald en zij kon er makkelijk bij. Heeft 2x gedaan oftewel ontspan pauze en het deed wel zeer maar meer ongemak dan zeer. Toen ze eruit kwam was er bloed wat ook een goede teken was. Kreeg ook bij de eerste draai een harde buik. Ben nu op mobiel kom straks reageren Casss daar doelde ik dus op vannacht goed dat je naar de gyn gaat!
@cass: sterkte, hopelijk kan de gyn wat voor je doen. @tetta: gefeliciteerd met h.arley, hopelijk gaat alles goed met moeder en kind @strippogingen: suc6 meiden hopelijk een hoop babynieuws vandaag
Spannend! Ik ben benieuwd! Cass: succes vanmiddag! Mommieof2: jeetje wat heftig, heel veel succes! All: net wakker gebeld door mijn moeder, dat ik moet gaan lopen, want dan komt het vast opgang
@Mommieof2: Heel veel sterkte vandaag. Snap dat het heftig is. @Tetta: Gefeliciteerd met het kindje van je nichtje! @Salcia: Weer succes vandaag! @Gestripte meiden: Hopelijk komt het vandaag op gang
Vanmorgen bij de verloskundige geweest. Baarmoedermond was volledig verweekt en had 1,5 cm ontsluiting Ze heeft me dus kunnen strippen, nu wat bloedverlies en af en toe een klein krampje. Hopelijk dat het gaat doorzetten. Ze kon voelen dat de baby volledig is ingedaald en er helemaal klaar voor ligt. Als dit nu geen effect heeft, dan maandag een 2e strippoging en anders wordt ik donderdag 17-11 ingeleid. Duimen maar....
Mommieof2 sterkte vandaag en beterschap gestripte meiden nou hopelijk gaat er wat gebeuren vandaag het is weer tijd voor baby nieuws
veel gebeurd al zo op vroege ochtend gestripte meiden...klinkt goed en hoop dat doorzet vandaag @katemans ah!! vandaar je niet wil inleiden...maar spannend vandaag je moet naar zhuis dat heb ik vast gemist. successsss!! @cass....gelukkig naar gyn.ik heb wel jeuk maar niet zo erg als jou.... @tetta..van harte met je neefje!! en heb de box...jij? @mmommie2...wist je dit al dat hij afwijking had???succes en beerschap fullmoon tonight 21:18.....worden echt beebjes geboren vanavond waaronder die van ons.....hoop ik dan tenminste alsnu vanavond begint en 00:01 geboren wordt...11.11.11 beebje...dan is helemaal bijzonder hard duimen danmaar ga nu even tukkie doen ben gesloopt
oooo wat een gestrip vandaag dat worden veel 11-11-11 baby's hihi. @cass inleiden neemt gewoon risico's mee zeker als je lichaam nog niet klaar is staat ook op internet maar goed het gaat vaker goed dan fout hoor en zeker als het al open en rijp is beneden is het vaak snel gepiept. Hier gezegt als het dicht is geen inleiding wand dan krijg je eerst gel of pilletjes en kun je zo 3 dagen bezig zijn daar geen zin in vaak als je week bent en ontsluiting heb kunnen ze meteen infuus indoen en is het met paar uurtje klaar.
Weet iemand trouwens wat beter is. Na het strippen veel in beweging blijven of juist rustig aan doen?
hihi ja dat zeiden ze vroeger hahaha zo is een vriendin van mij 4wk overtijd geboren (ik gok dat ze zich gewoon een maand hadden vergist ) maar goed, die zijn ook allerlei rare dingen gaan doen. Over hobbelweggetjes fietsen enz.
@Mommieof2: heel veel sterkte! Was al bij jullie bekend dat hij een hartafwijking heeft? @Tetta: gefeliciteerd! @ Napoleon: kl*te zeg van de auto. Zul je net zien dat het dit soort dingen altijd gebeurt als het niet uitkomt . De rest van de meiden die zich vandaag laten strippen of hebben laten strippen. Succes, hopelijk komt het snel opgang. Ik ga zo proberen een dutje te doen. Slechte nacht weer gehad . En sinds vanochtend steeds vaker harde buiken en vooral bij het lopen een zeurderig gevoel en steken onderin mijn vagina. Herkent iemand dit? Ik spiek zo en zo af en toe om te kijken of er baby news is
inleiden heeft een iets groter risico op een luie baarmoeder. Je baarmoeder moet dan ff harder werken en kan dat ahw uitgeput raken waardoor het niets of te weinig of niet krachtig genoeg iets doet. Hierdoor kan je bevalling langer duren of de ontsluiting kan stagneren. Hierdoor worden ingeleide bevallingen sneller een keizersnede. Daarnaast kan je na de bevalling een groter risico hebben op meer bloedverlies.