Denk dat deze dit maand ook vol komt gezien verlof voor iedereen in gaat nu! Katemans hoe heb je 2 foto's in 1 post kunnen plaatsen? Sinds site vernieuwing lukt mij dat niet meer Stoere MC en bed! Beertje super foto meid!!! Zo was gevouwd nu naar boven wegleggen en bed doen! Daarna aan eten beginnen
@napoleon, veel plezier! @Aowyn, heb gewoon 2 keer een foto geupload, kon die gewoon neer zetten..... kon er wel maar 1 te gelijk uploaden....
En deel 4, we gaan hard zo @Katemans: Hopelijk ligt jullie meisje morgen goed, het schiet nu al aardig op he. @Napoleon: Mooie MC hoor, ben zelf niet zo van het roze maar ik snap hem volledig. @Aowyn: Heb trouwens op je foto gestemd, je gaat lekker met de stemmen zag ik. @Katemans: Mooi bedje, is dat een erfstuk ofzo? Ik lees het al, ja dus En idd, het is mij ook nog nooit gelukt om 2 foto's tegelijk te plaatsen, vind dat echt een gemis hier! @Beertje: Mooie foto hoor! Hier een donkerblauwe MC met vliegtuigjes, niet echt girly of zo maar vind hem wel leuk. Wij krijgen gewoon een hele stoere meid, die kan dat wel hebben en daarbij hebben we ook een roze "queen" lodger
@beertje: mooie foto zeg!! @katemans: ook leuke foto's wij hebben ook de maxi-cosi cabrio en wat kletsen we weer veel meiden spannend ben nu wel benieuwd naar alle namen
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de namen al hou ik die van mij geheim dames, wil graag anoniem blijven (voor de buitenwereld) dus onze uk krijgt een schuilnaam voor op het forum.
jeetje wat ben ik lui vandaag. Ben niet verder gekomen dan de vaatwasser uit/in ruimen. Gisteren wel veel gedaan dus vandaag maar ff wat minder dan
Zo zeil en baddoek op bed en eten stat erop. NU ff zitten @Ikke ja dat wel maar ben wel 4e plaats. Mpmhairy gaat wss winnen die heeft 80+ stemmen :/