29, dus je zou zeggen je moet op die leeftijd wel verstandig zijn :S. ik stuur hem wel n geboortekaartje maar ben benieuwd of hij zijn nichtje komt bewonderen. Manlief is er helemaal klaar mee en heeft op zich wel gelijk maar ja ik denk dan is toch mijn broertje.
Haha die tipi's zijn grappig maar een schone luier eronder en een spuugdoekje erop...dan moet het idd wel goed gaan... en sowieso wat alerter er op worden
hallo, het is inderdaad allemaal wat heftig.. de jongens zijn nu eindelijk aan dit ritme gewend.. maar er zijn dagen geweest dat ze helemaal van de leg waren.. veel huilen, veel schreeuwen! Het blijkt een 3dubbele afwijking te zijn gelukkig zijn de afwijkingen het gaatje tussen de boesems en de vernauwing van linkerlongader niet belangrijk, ze gaat er vanuit dat het daarmee wel mee zal vallen.. en het gaatje zelfs dicht gaat groeien.. ons mannetje doet het goed. drinkt groeit. en is niet slaperig.. ze gaat er vanuit dat de vernauwing op den duur toch aan geopereerd moet worden. Maar tijd zou leren hoe snel dat moet gebeuren
Ja ze heeft het daar vast ook moeilijk mee, maar ze zit nu weer helemaal in het patroon van voor ze met de goeie vriend had. Lijkt me ook lastig dat je zusje dat soort dingen zegt... Lijkt me dan ook lastig te geloven als ze dingen zegt... Mijn vader is zelf niet in goede doen momenteel en gaat conflicten uit de weg, en aangezien ie bang is dat mijn zusje niet meer komt als ie haar op haar gedrag wijst doet ie dat nu niet, omdat ie ook net zijn moeder is verloren en zijn vrouw. en ze is nu 25 ... ze heeft trouwens 1x hersenvliesontsteking gehad hoor het was op haar 10e. heb ik dat niet goed getypt? Was wel apart, we waren toen op vakantie in Spanje, en daar kreeg ze hoofdpijn toen we ergens een stad aan het bekijken waren. Maar ze had vrij snel last van zonnesteek en ze had haar pet niet opgedaan. Dus dachten we eerst aan een zonnesteek omdat de symptomen wel op elkaar lijken. Ze wilde mijn pet lenen maar dat mocht niet van mij (had ze haar eigen pet maar mee moeten nemen...) Maar ze werd eigenlijk niet echt beter. daar de arts er nog bij gehad en die zei dat het griep was. 4 dagen later ging met met het vliegtuig naar huis en daar moest ze echt huilen van de pijn. Dus toen we thuis kwamen mijn vader toch maar de huisarts gebeld en die zei, laat maar even bloedprikken. Dus mijn vader met mijn zusje op de fiets (... we hadden geen auto) naar het huisartsenlab en voor ze weer thuis waren belde de huisarts al dat er zo een ambulance voor de deur zou staan. Ze heeft toen 10 dagen in het zh gelegen. Zij kreeg dus geen nekkramp en vlekjes. Ze had wel de gunstige variant (maar weet ff niet meer of dat het virus of de bacterie is). En ik heb echt een poosje gedacht dat het mijn schuld was omdat ik mijn pet niet wilde geven .
Ja precies Het blijft toch mijn zusje Als ze een vriendin was geweest was het allang klaar geweest... en omdat ze zich afgelopen jaar wel van een andere kant heeft laten zien heeft ze ook wel weer wat credits opgebouwd, maar op deze manier verliest ze ze ook weer snel... Zelfs het zusje van mijn man is al 2 keer geweest en heeft zelfs een paar keer gesmst hoe het is en gaat... (die is 18, heeft niks met baby's en jaren draaide de wereld om haar )
Ja dat snap ik dat jij je schuldig had gevoeld. Maar misschien heb ik het verkeerd gelezen. Ik dacht al dat zijn er echt veel! Misschien moet jij je zusje gewoon bellen vragen of ze komt.? Of het voorzichtig brengen waarom ze nog niet geweest is? Misschien verwacht ze dat van je? Ik snap het helemaal van je vader! Dat begrijp ik ook.. Tja ik ben benieuwd hoe het straks gaat als de kleine er is! Zal ze hier de deur plat lopen (wat ik niet wil) of blijft ze ongeïnteresseerd?. Ik wacht het af, maar zodra en gezeik komt ben ik er klaar mee want het moet niet zo zijn dat als ik terug denk aan mijn kraamtijd dat ik aan een vreselijk periode moet denken vanwege mijn zusje! Ik wacht het af.
Mommieof2: nogmaals veel sterkte @ napoleon: hoop echt voor je dat ze binnenkort haar nichtje komt opzoeken!
@katemans, denk dat je toch wel eens gelijk kan hebben wat de reflux betreft... Ga morgen de huisarts bellen... Net weer alles met een grote boog eruit gegooid... al de 2e keer vandaag. Voorgaande dagen ook al 1 a 2x per dag. met dat als ze wakker is ze altijd ligt te kreunen, ook als je haar op schoot hebt, huilt snel, ligt niet graag, slikt veel, ze wil veel aan de borst of iig op mijn pink sabbelen (Speen wil ze niet) overstrekt zich, drinkt onrustig, heeft constant de hik, een kuchje, veel niezen, is hees en slaapt onrustig... Dus, wil dan wel een doorverwijzing voor de kinderarts want ik wil niet meer zelf aanmodderen met mijn kinderen... dat hebben we te lang gedaan met Meike en Femke.
Nee idd! Daarom heb ik me ook maar niet te druk om mijn zusje gemaakt. Gelukkig denkt mijn broertje er net zo over als ik, heb ik iig een bondgenoot (oh en mijn man ook natuurlijk) en ook voor de oudste twee hou ik natuurlijk gewoon contact met haar, zij hebben al veel met mijn zusje gedaan. Ik kan mijn zusje dus niet bereiken, dat is het lastige... Mijn vader ook vaak niet, ze neemt dan ook gewoon de telefoon niet op volgens mij... of ze slaapt nog
Idd ricmar, leuk gedichtje Past goed bij jullie denk ik. Wij zijn niet zo van de gedichtjes, vind dat niet zo bij ons passen. Ja bij Eva had ik een gedichtje uit naam van Xander, hun papa vond dat leuk. Wij hadden bij Meike en Femke de betekenis van hun naam erop, bij Lieze dan weer niet (niet echt een leuke betekenis om te vermelden, komt van elizabeth). Zal zo eens kijken of ik die hier kan plakken, de teksten, maar moet ik ff het adres enz weghalen.
Jammer nog geen babynieuws, iedereen wacht op 11-11-11 @mommiof2: heftig meid sterkte!! @salcia suc6 meid zet hem op @napoleon: wat een heftig verhaal van je zusje. Hopelijk kom ze ooit tot inkeer,en betert ze haar leven.