Rommelt het al bij de dames die vandaag gestript zijn? Vanmiddag een tijd geslapen, maar op een wat beurs gevoel na, nog geen tekenen van een naderende bevalling.
hier nog steeds niks, CTG en echo zagen er goed uit..... zaterdag moeten we weer terug (mits ik bevallen ben, maar betwijfel het). Wilde nu iig niet strippen oid. hahaha mocht ook voor inleiden kiezen, maar morgen zat vol, hoezo populaire datum Belde erna mn eigen VK, wilde morgen even kijken of ze tijd heeft, moest dr maar even bellen..... Wachten maar gewoon af, wel weer een mooie foto gekregen van het silhouet van ons meisje
Terug van de vk: het was geen vruchtwater.. Strippen is niet gelukt.. Wel is er van de baarmoedermond/tuit bijna niks meer over. Nog een heel klein stukje.. Ik ben toch wel terleurgesteld! Aowyn: ik had begrepen dat er in je urine ook vlokjes komen als je vruchtwater verliest! Geen idee waarom.. Maar goed ik kan beter alert zijn
ben eten aan het maken maar wel lastig want als ik sta lijkt het allemaal wel iets pittiger, die krampjes
Thalina gefeliciteerd met je zoon! Nou ik ben terug van weggeweest.. Omdat ik zo"n jeuk heb en geen uitslag ofzo denken ze aan zwangerschapscholeostrase. In t nederlands, galzouten. Bloed geprikt, dinsdag weten we of dat t is.. Mocht t wel zo zijn dan gaan ze het kindje halen.. Spannend dus...
mooi Casss of nou mooi, je snapt me wel het kan juist in de laatste weken erg gevaarlijk zijn voor zowel moeder als kind, ook na de bevalling. Dus heel goed dat je door heb gezet en dat de gyn er ook op de hoede is!
Nou na vanmiddag dus gestript te zijn denk ik nu weeen te hebben ... Ze komen vrij snel achter elkaar vanuit rug en liezen en mijn buik is momenteel zo hard als een bowlingbal. Dus hopen dat het helemaal doorzet nu ...
Thalina,GEFELICITEERD!!!!!!!! Hopelijk gaat alles goed met jullie Aowyn even vk bellen die kunnen toch testen met zo een stikkie?? Beertje he wat balen zeg,gaan ze nu nog wat anders proberen dan? Casss,goed dat het hebt laten nakijken,je moet wel e ven wachten zeg op de uitslag,hebben ze je nog iets van tips tegen de jeuk gegeven? Uviana,ohhhhh wat spannend zeg,ik ga voor je meeduimen,zet hem op!! Wat is het hier rustig zeg .
Uitgeteld 1 November - Azeb 2 November - Ikke81 3 November - Loesje26 - Katemans - Beertje13 - Anne83 4 November - Kannietwachten 10 November - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn - Pinda83 13 November - Almika 14 November - Stroopwafel 15 November - Lizzy1301 17 November - MariekeK 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Sansky 20 November - Beetletje - Babywens2011 21 November - Catwomen8979 22 November - Loezzz - Mammi 23 November - Salcia - Moontjemoon 26 November - Casss 27 November - Pasopikschop - Lonneke123 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) 23 Oktober - Napoleon bevallen van een meisje Lieze ( 38.5 wkn) 24 Oktober - Pamsie bevallen van een jongen Valentijn (38.0 wkn) 25 Oktober - Barbamam bevallen van een jongen Luuk (38.3 wkn) 26 Oktober - mariekebr1 bevallen van een meisje F.emke S.ophie (37.6wkn) 27 Oktober - Lara1 bevallen van een jongen R.avi (38.4wkn) * 27 Oktober - Hanna80 bevallen van een meisje Rosalie (39.2 wkn) 28 Oktober - Ricmar94 bevallen van een jongen Vince ( 37.3 wkn) 29 Oktober - mommieof2 bevallen van een jongen ..... (39.4 wkn) 1 november - hermiek bevallen van een jongen teun(38.0 wkn) 1 november - Fjaril bevallen van een jongen h.idde (39.6wkn) 2 november moon77 bevallen van een (40.1 wkn) 2 november - meriam22 bevallen van een dochter V.era (40.2 wkn) 2 november siri bevallen van een dochter I.sabel (39.1 wkn) 3 november - Catherina1985 bevallen van een meisje Sienna (39.4 wkn) 4 november- Britt1 bevallen van een zoon D.aan B.enjamin(38.1wkn) 7 november - MvT bevallen van een dochter I.sa E.lzbieta(38.3) 8 november - Truuske bevallen van een dochter Nikki (39.1 wkn) 10 november - Thalina bevallen van een zoon B.erthus (37.4 wkn) jongens 14 meiden 12 Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Azeb) Almika - Salcia Meriam22 - Catwomen8979 Casss - Moedervanthomasz Mamavanchayenne - Katemans(MvC ook van Salcia) Hanna80 - Stroopwafel Hanna80 - Sjees Sjees - Tetta
Succes uviana! Net gebeld.. Leverwaardes zijn verhoogd dus moet nu medicijnen gaan halen.. Ga wel ff vragen wat de gevolgen zijn voor kindje en borstvoeding anders hoef ik die troep niet en moeten ze me maar inleiden na t weekend.. Of t echt galzouten zijn weten ze dinsdag pas natuurlijk maarja medicatie is niet niks vind ik...
Uviana je kon net zo goed typen voor mij lol... ik heb hier weeen. Komen om de 4 a 5 min al. Nog goed te doen maar wel pittig maar ik loop rond ipv vast in een bed zoals vorige keer. Wel hierdoor vk al gebeld om advies omdat mijn vorige snel ging en omdat ze al om de 4 a 5 min komen. Moet over 2u weer bellen, eerder als ik denk eerder moet. Ook moet ik een maandverband op zijn kop met papier omhoog indoen om vruchtwater op te vangen?? ze heeft het tig keer uitgelegd en ik snpa dat nog niet helemaal, iemand hier wel? maar goed of het nut heeft, ik verlies namelijk ook veel slijm met bloed. Het is wel ineens hard gegaan... en namelijk ook onder het eten gelukkig net ook kunnen poepen, heb ik dat hopelijk ook gehad lol
Aowyn,zet hem op meid!!!!! dit gaat vast nog babynieuws worden vanavond,en heerlijk dat je nu tenminste rond kan lopen!! euhhhh die maandverband snap ik ook niet helemaal,sorry casss,tja ze zullen toch wel wetwn wat ze je nu voorschrijven neem ik aan?
hmmmmmm ik wilde in bad gaan,maar met zoveel gerommel blijf ik vastgeplakt aan mijn laptop zitten hoor!!!! Aowyn je staat nu toch neit meer te koken he!!
neeee hihi ik lig op bank met lappie en mobiel. het werd pittiger onder het eten, dus heb voornamelijk koude pasta op lol