Moet eerlijk bekennen dat het wel heftig is om hier te kijken op het forum. Ik wou dat ik alles over kon doen met andere afloop.. Maar ik doe het mezelf aan..... Wil jullie toch nog een beetje blijven volgen
Lara ik heb er respect voor dat je hier komt meelezen, ik heb het precieze verhaal gemist. Maar alsnog dikke knuffel
Wow lara! Echt respect dat je hier komt kijken... Maandag gaan ze weer proberen te strippen en anders volgende week naar de gyn.
Dat is mij niet verteld n maandverband op zijn kop met papiertje boven op???? Vreemd. Ik moest wel als t zover is vruchtwater opvangen dmv een maandverband in te doen of een bekertje om dat laatste moest ik wel lachen.
lara,heel knap van je dat je hier toch meeleest,maar kan me enorm voorstellen dat het echt pijn moet doen ook,ik kan me gewoon neit voorstelle hoe jij je nu moet voelen,vind het echt verschrikkelijk,dikke knuffel
Mijn hebben ze maandverband afgeraden omdat het absobeert. Zo kan ze niet zien of het vruchtwater is!
hahaha die volle maan, wel jammer dat het hier bewolkt is Aowyn, succes meis, hoop dat het door zet! @Casss, ben benieuwd wat de medicijnen doen, maar ze zullen je toch niks voorschrijven wat je nu niet kan gebruiken?? ze weten toch dat je hoog zwanger bent?!?
ja daarom moet ik hem ook op de kop doen, omdat het anders te veel absobeert en op de papier blijft dan de vw zitten of zo. Ik heb het tig keer gevraagd en ze zegt hetzelfde, ppff lol geen idee maar k doe het gewoon haha
Cass: heet het medicijn ursochol? Heb ik ook geslikt tijdens eerste zwangerschap. Hielp erg goed tegen de jeuk! Voor bv en baby geen bijwerkingen. Voor de baby zijn die leverwaardes gevaarlijker! Ayowyn en fjaril: succes!! Spannend!!
Thalina, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Casss, fijn dat ze iets voor je konden doen. Ze zullen je niet zomaar iets voorschrijven toch? Ooooh spannend Aowyn! En Uviana ook bij jou is het al flink aan het rommelen!
nou ik ga toch even in bad,heb zo een megasnotkop,even een paar druppels eucalyptus in bad gooien en hopen dat het een beetje loskomt kom straks denk ik nog wel even spieken en anders tot morgen meiden die rommelen nu,zet hem op!!!
Ik kom ff lieve ayowyn heel veel succes wensen! Ik hou je in de gaten, heb de nachdienst dus ik blijf volgen!! Knuffel!!! xx Roos
hier was net afgezakt maar kreeg nu net een wee :S raar lol haha Rono thanks meissie!!! Lara mega mega knuffel, heb ook diep respect dat je nog meeleest!
Mijn hart doet echt zeer voor jullie... Diep respect dat je hier nog kan meelezen en mensen kan feliciteren... Sterkte meis...
Go Aowyn....!! Oh spannend meis, ik hoop onwijs dat t doorzet en dat je snel je zoontje in je armen mag houden!!
Cassie ik hoop dat je niet die galzouten hebt!! Maar hebben je leverwaarden ook te maken met jeuk dan?? Thalina VAN HARTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BEertje: oh spannend, zal t nog nodig zijn die extra strippoging vd week!!