hahaha mn man kijkt voor de verandering naar je banner Hanna..... 'he, Rosalie, hadden wij toch ook als naam?!?' had zn gezicht moeten zien toen ik zei dat jullie oudste Julian heet
Ricmar wat een mooi mannetje! Sjees en Stroopwafel kom op Buddies!!! Ik heb zin om hier leuk buddynieuws op te kunnen schrijven Katemans: hoe gaat t met jou nu?? Trek je het nog wel of ben je het ook echt beu nu...?? Iemand nog iets vernomen vandaag v Azeb en Ikke??
begin het wel echt zat te worden, maar goed, kijkend naar de inleiding van Fayah, wil ik sowieso wachten tot wat ze zaterdag te zeggen hebben, hoop dat de VK morgen nog een strippoging kan wagen....nou ja eigenlijk hoop ik dat de weeën beginnen en ik kan beginnen met bevallen.... helaas is onze diva fashionable late!
tja, begin me af te vragen of ze m gewoon niet mooi vindt, omdat ze blijft zitten hahaha wie weet als ze Rosalie geheten had ze ook wel met de 38 weken geboren zou zijn
@aowyn uvianna......yes!! fullmoon beebjes...zet hemop @cass...hoe erg is jouw jeuk? ga,mij gelijk afvragen of ik dit dus ook niet moet doen??? morgen strippen en maar evenzeggen. goed dat jehebtt doorgezet. net film gekeken en zit nu in de maanstralen...laat ze maar komen dieweeen
Heel herkenbaar... Julian heeft erg veel last gehad van reflux, daar heb ik een tijdje voor bij de kinderarts in t ziekenhuis gelopen. Na een maand of vier was hij er voor een groot deel vanaf, en we deden ook nutriton in zijn voedingen... Nu met Rosalie dacht ik dat we er geen last van zouden krijgen, maar nu is ze al twee dagen erg onrustig, tijdens de voedingen hoest ze veel, verslikt zich snel, maakt de hele tijd een kreunend geluid, krijgt na ongever 8 op de tien voedingen de hik, en dan echt heftig, dat heel dat lijfje in elkaar trekt. Na de voeding houden we haar zeker drie kwartier min of meer rechtop, maar dan toch zie je dat ze wegslikt, soms kokhalst en soms ook echt daadwerkelijk teruggeeft. Wanneer ze wel lekker in slaap valt na een voeding kan ze soms na dik twee uur ook nog last hebben en dan alsnof iets teruggeven... Ik vrees dus dat we weer een refluxklantje hebben hier Ik wil niet te hard van stapel lopen gelijk, want het kunnen natuurlijk ook gewoon even twee mindere dagen zijn, maargoed, ik herken zoveel van bij Julian... Trouwens, ik heb net even gegoogled en er blijkt een boekje te bestaan dat helemaal over reflux gaat. Dat bestond toendertijd nog niet. Ik zag ook dat het nu juist weer afgeraden wordt om voeding te verdikken... Ik ben benieuwd hoe het met Lieze gaat. Je schrijft dat ze ook erg onrustig slaapt, en dat is hier niet t geval met Rosa, tenminste nog niet....
pffff... Heftig meid... Het komt op mij een beetje over alsof ze er nogal luchtigjes over doen in t zh?? Of misschien lees ik dat verkeerd hoor.... Maar dat sterkt je dan misschien wel weer, dat ze er "niet van schrikken" zeg maar... In ieder geval heel veel succes ermee..
goedenavond allemaal ik meld me ook weer met bib nog steeds vandaag erg drukke dag gehad....ik heb gekeken bij 2 flatjes hier in de buurt en ik heb echt zoveel geluk gehad. bij de eerste kwamen er pas na een half uur andere kijkers en ik had toen al die flat kunnen nemen, want die mensen stonden op plek 3. maar ik wou perse die andere flat (die mijn voorkeur had) ook eerst zien voor ik een besluit nam en ook daar kwam niemand opdagen dus na 20 minuten was het duidelijk dat deze flat dus voor mij was. ik heb daarna gelijk alles geregeld en die andere flat afgebeld. vanmiddag had ik alle papieren al bij mekaar inclusief toestemming van de rechtbank (dat moet ivm schuldenregeling) dus morgen alles inleveren en volgende week kan ik het contract tekenen en de sleutels ophalen dus ik had graag een gat in de lucht willen springen maar dit heb ik nu maar aan mijn vriend overgelaten @thalina: gefeliciteerd met jullie zoontje @iedereen met inmiddels weeen: succes en hopelijk zet het goed door @lara: ik vind het erg knap dat je toch meeleest hier
nou vk komt even langs hartje luisteren en kijken of ik vocht verlies heb maar boel is best rustig geworden, wel weeen maar dan korte of lange en meer tijd tussen
Napoleon en beertje, hier ook eens zus die nog niet geweest is, maar ook nieteens wist dat ik zwanger was. Gevalletje borderline ook, ik heb al eens tijd geleden mijn handen er van af getrokken. Ik vond het voor de stabiliteit van mijzelf en gezin beter om te zorgen dat niemand verwachtingen van haar kan krijgen die ze toch niet kan/wil waarmaken. Ik weiger om straks verdrietige kinderen te hebben omdat tante had beloofd te komen, maar ze het weer.eens af laat weten. Hier ook een gevalletje reflux, ik ga naar de osteopaat, ze heeft genoeg ziekenhuis gezien.
Jeetje! Ik had vorig jaar ook mijn handen van haar afgetrokken.. Maar niet lang daarna kreeg ze haar goede periode. Die nog steeds bezig is.. Toch blijft ze die vreemde verhalen houden en de trekjes het is alleen minder heftig.. Ze zei laatst dat ik haar buiten sluit in mijn zwangerschap. De reden die ze opgaf was dat ik bij elke controle zeg dat het goed is gegaan.. (wat ook zo is en extra onderzoeken heb ik niet) ze denkt dat ik in 1 of andere medische molen zit, en dat er wat aan de hand moet zijn! Bij haar is er continu wat aan de hand, en gaat het nooit goed! Dus denkt ze vast dat het ook zo bij mij is! Hoelang weten ze het dat je zus dat heeft? Is ze ervoor behandeld?
@aowyn, lees mijn bevallingsverhaal nog ff Misschien is het voldoende voor de vk om je vliezen te breken zodat de weeën weer op komen zetten. Bij mij bij 3 bevallingen halverwege ineens geen weeën meer, dus maar om de 20 min ofzo. Elke keer waren ze na het breken van de vliezen er zeker binnen het uur, bij 2 al na een kwartier
ja heel herkenbaar... mijn kids zijn dus wel meerdere malen teleurgesteld... ik zeg dus nu ook nooit als ze beloofd heeft langs te komen. Wat kan de osteo doen aan reflux?