Lieve Lara Ik lees nu pas je verhaal, ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Het is niet te bevatten...
Vk is geweest. Hartje ukkie klonk goed. Hij was erg wakker hahaha. Blaastest gedaan en zij kon het idd niet goed zien door slijmverlies. Ik had wel weeen toen ze hier was, hele korte en een par langere. En ukkie was flink druk dat hij tegen de doppler tekeer ging Zij kon niet toucheren omdat ik niet de juiste weeen heb dat zij zegt van ja je gaat bevallen. Ik moet voor het slapen gaan mijn temp meten. Is dit hoger dan 37.6 moet ik bellen. Hoort zij vannacht niks van ons dan belt zij morgen ochtend het zkh op en dan ons. Moet ik langs voor controle op gebroken vliezen.
ze kon niet toucheren juist omdat mijn weeen erg rommelig zijn geworden en ze dus niet zeker weet of mijn vliezen gebroken zijn. Dus niet toucheren ivm mogelijke infectie gevaar
Uitgeteld 1 November - Azeb 2 November - Ikke81 3 November - Loesje26 - Katemans - Beertje13 - Anne83 4 November - Kannietwachten 10 November - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn - Pinda83 13 November - Almika 14 November - Stroopwafel 15 November - Lizzy1301 17 November - MariekeK 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Sansky 20 November - Beetletje - Babywens2011 21 November - Catwomen8979 22 November - Loezzz - Mammi 23 November - Moontjemoon 26 November - Casss 27 November - Pasopikschop - Lonneke123 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) 23 Oktober - Napoleon bevallen van een meisje Lieze ( 38.5 wkn) 24 Oktober - Pamsie bevallen van een jongen Valentijn (38.0 wkn) 25 Oktober - Barbamam bevallen van een jongen Luuk (38.3 wkn) 26 Oktober - mariekebr1 bevallen van een meisje F.emke S.ophie (37.6wkn) 27 Oktober - Lara1 bevallen van een jongen R.avi (38.4wkn) * 27 Oktober - Hanna80 bevallen van een meisje Rosalie (39.2 wkn) 28 Oktober - Ricmar94 bevallen van een jongen Vince ( 37.3 wkn) 29 Oktober - mommieof2 bevallen van een jongen ..... (39.4 wkn) 1 november - hermiek bevallen van een jongen teun(38.0 wkn) 1 november - Fjaril bevallen van een jongen h.idde (39.6wkn) 2 november moon77 bevallen van een (40.1 wkn) 2 november - meriam22 bevallen van een dochter V.era (40.2 wkn) 2 november siri bevallen van een dochter I.sabel (39.1 wkn) 3 november - Catherina1985 bevallen van een meisje Sienna (39.4 wkn) 4 november- Britt1 bevallen van een zoon D.aan B.enjamin(38.1wkn) 7 november - MvT bevallen van een dochter I.sa E.lzbieta(38.3) 8 november - Truuske bevallen van een dochter Nikki (39.1 wkn) 10 november - Thalina bevallen van een zoon B.erthus (37.4 wkn) 10 november- Salcia bevallen van een dochter N.oé J.annique R.oos(38.1) jongens 14 meiden 13 Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Azeb) Almika - Salcia Meriam22 - Catwomen8979 Casss - Moedervanthomasz Mamavanchayenne - Katemans(MvC ook van Salcia) Hanna80 - Stroopwafel Hanna80 - Sjees Sjees - Tetta
@aowyn.....ik hoop echt dat doorzet voor je @catwoman..dat is even fijn keuze uit 2! wanneer erin? is in rdam toch als ik me goed herinner? ik ga weer terug bed in
@almika: klopt idd heb een flatje in Rotterdam. ik lever morgen de papieren in en dan krijg ik nog een telefoontje wanneer ik de sleutels kan ophalen en contract tekenen. dat zal volgende week worden sowieso. @salcia; gefeliciteerd met jullie dochtertje, hopelijk is alles goedgegaan @aowyn; succes vannacht en morgenochtend truste allemaal ik duik zo maar is me bed in
Gefeliciteerd salcia!! Vind t toch best hard gaan hoor als ik naar de lijst kijk... T is pas 10 november... Almika.. Tja hoe erg.. Heb t overal en continue, geen uitslag ofzo.. Snachts word t erger en ben ik alleen maar aan t krabben.. Dus echt slapen doe ik niet.. Overdag is t redelijk uit te houden..
salcia jeeej!! Toch een Noe geworden gefeliciteerd!! Klinkt misschien stom, ben nog lang niet uitgeteld maar nu mijn nicht haar kleine heeft ben ik t echt zat Ik wil ook!!!
****** Voor de lijst nog een aanpassing voor Loesje26 : Afgelopen zaterdag om 10.20 uur is na een zeer voorspoedige bevalling, die begon om 3 uur s nachts, onze dochter Olivia Ariana Elise geboren. Een heerlijk meisje van 2980 gram en ze doet het fantastisch! Nu heerlijk genieten met zijn drieen! Lfs ******
Verbazingwekkend zelf alweer achter de computer Op 10-11-11 23.39 is onze dochter Tess Cyra ter wereld gekomen na een stormachtige weeenstorm en bevalling in 5 en half uur ... Ze weegt 3640 gram
Wow, en daar komen de kleintjes! Mamas van Noe, Olivia en Tess gefeliciteerd! Geniet van jullie meid.
Yeah! 3 babies erbij! Salcia, gefeliciteerd met N.oé! Liesje, gefeliciteerd met Olivia Uviana, gefeliciteerd met Tess! Zo, de meiden zijn aan een inhaalslag begonnen!
Ja!! Idd napoleon... Salcia, gefeliciteerd met N.oé! Liesje, gefeliciteerd met Olivia Uviana, gefeliciteerd met tess! Tetta bij jou kan t ook zomaar gebeurt zijn. In een ander topic waar ik schrijf waren ook de vliezen gebroken bij 37'4 dus
Wauw! Salcia, Liesje en Uviana, gefeliciteerd met jullie dochters!! Thalina, gefeliciteerd met jullie zoon! Hier werd ik vannacht om half twee wakker van gerommel, redelijk pijnlijk, maar prima te doen. Toch weer in slaap gevallen, en net werd ik weer wakker van een aardig venijnige wee en daarna nog een of twee. Naar beneden gegaan en nu lijkt het toch weer iets minder te worden. Maar dit zou toch wel eens het begin kunnen zijn.... Ik hoop het! Liefs Azeb
Salcia gefeliciteerd met jullie dochter! Uviana gefeluciteerd met jullie dochter Liesje gefeliciteerd met jullie dochter Thalina: gefeliciteerd met jullie zoon Geniet ervan! Wat een baby's! Azeb, succes.. Ik hoop echt dat het doorzet