November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    Jee hoop babynieuws,

@thalina: gefeliciteerd met jullie zoon!!!

@salcia: gefeliciteerd met jullie dochter!!!

@uviana: gefeliciteerd met jullie dochter!!

@ikke: gefeliciteerd met jullie dochter!!

2. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Las dit op Thalina der Hyves:

ik ben dus bevallen door middel van een keizersnede. Het is voor mijn gevoel allemaal te snel gegaan en voel me niet top lichamelijk en geestelijk. Bertus ligt op de ic en moet waarschijnlijk 2-3 weken blijven. Ook mogen we hem nog niet vast houden wat helemaal @&% voelt. Poeh mag wel even zeggen dat dit heel veel pijn doet allemaal. Nu morgen nog afwachten wat de kinder cardioloog zegt.

3. anne83

anne83 Actief lid

26 mrt 2006
    285
    0
    16
    Wow wat een babyboom ineens:)
    Salcia, uviana, loesje, ikke en thalina van harte gefeliciteerd.(hoop dat ik niemand vergeten ben)

@ Hier: Gisteren gestript, had 1.5 cm ontsluiting en baarmoedermond was volledig verweekt.
    Vannacht en vanmorgen heftige menstruatiekrampen, nu net ook mijn slijmprop verloren.
    Het blijft rommelen.
    Hoop zo dat het nu toch gaat doorzetten..

Afwachten maar.
    Vanmorgen druk geweest om mijn huis te poetsen, kreeg het een beetje op mijn heupen. Alles is weer schoon en nu kan ik rustig zitten.:D

Hopelijk vandaag nog meer baby nieuws.

4. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    thalina dikke knuf dsnap echt hoe je je voeld had met chayenne ook gelukkig knapte ze snel op hoop dat jou mannetje ook snel opknapt heel veel sterkte!

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @thalina: heel veel sterkte meid

6. Sjees

Sjees Niet meer actief

thalina heel veel sterkte!

sta hier pannekoeken te bakken voor 8 man,net 1 mislukt ik hoop dat ik genoeg heb maar betwijfel het...
    Vanavond komen 2 vriendinnen met hun kids en gaan ze hier eten en daarna gaan we sint maarten lopen

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Thalina, heel veel sterkte meis, Ik duim dat jullie mannetje snel opknapt en er duidelijk is wat er scheelt

8. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Thalina: heel veel sterkte!

9. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ikke ook jij gefeliciteerd met je meisje!! Ben wel zeer benieuwd naar de naam idd, zal je ff pb'en :):)

Ohw Thalina wat rot :(, heel veel sterkte meis!

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Thalina hier ook een mega knuffel!!

Hier is alles rustig.

Azeb is onderweg voor haar afspraak in het zkh en het rommelt af en toe bij haar

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

jemig tis hier echt rustig,ik denk dat ik straks alleen nog maar tegen mezelf kan ouwehoeren,hmmmm

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    kwam ook weer even kijken. Net de VK gebeld, belt straks terug of ze tijd heeft...

Thalina, beterschap met je mannetje!!

13. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ja iedereen is aan her bevallen of met de baby's aan het knuffelen!

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Thalina, heel veel sterkte meis... 2-3 weken is best lang... Hopelijk weten ze wat er scheelt...

15. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Goh hebben jullie dat ook dat iedere dag wel iemand belt of smst hoe t er voor staat? Wel grappig, vandaag is t wat meer omdat iedereen 11-11-11 zo geweldig vind..

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dames mijn man en ik vroegen ons 2 dingen af, wie weet weten jullie misschien iets van..

Als ik geen vwv blijk te hebben en ze toucheren mij en ik heb al 4cm en dan? zal hij of mijn vk dan iets gaan doen?

Het heeft behoorlijk gerommeld hier gisteren. En daarna is uk heeeeeeel erg druk geweest.. is de kans groot dat hij in het vw gepoept heeft hierdoor?

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Mijn vermoeden van reflux bij Lieze is waarschijnlijk juist. We hebben nu domperidon gekregen en dan kijken of het dan beter wordt. Moet het overigens zelf betalen want het wordt niet eens vergoed. Ze zou eerst een drankje krijgen maar dat was niet meer op voorraad dus nu zetpillen. Ik hoop dat het werkt! Denk alleen wel dat ze dan wellicht vaker komt voor een voeding... maar dat zien we dan wel ;).

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Met 4cm is de kans groot dat ze je dan eerst gaan strippen om te kijken of het wat uithaalt. Soms breken ze de vliezen om zo de bevalling op gang te helpen, maar beter is toch om eerst weeën te krijgen omdat het breken van de vliezen niet altijd leidt tot weeën.

Als een baby heel druk is, voelt ie zich vaak goed, de kans dat ie daarom in vw gepoept heeft lijkt mij klein.

19. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    nou hier is het nog zo rustig dat ik je voorlopig nog wel gezelschap hou hoor ;)

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    maar ik ben gisteren gestript dus dan mogen ze mij nu toch niet alweer strippen?

Bij min dochter had ik toen 2cm toen mijn vliezen werden gebroken. Toen had ik wel vwv en ze wisten niet hoe lang. Ik ga nu vanuit dat ik geen vwv heb maar ik hoop wel heel erg dat het flinke gerommel voor meer cm verzorgd heeft..

Deel Deze Pagina