November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ohja ik kan fluiten naar plakken op de enveloppen. De systeem dat mijn ouders hebben is dat je alles in een adresboek moet voeren en daar vanuit print hij de stickers (ze hebben ook een speciale label/sticker printer) Dus moet ik alles gaan invoeren en alles gaan wissen :/

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zo antagel erin en nu dutten! tot strakkies!

3. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    met word kun je ook heel makkelijk stickers maken! kunt je adressenlijst in excel zetten en dan aangeven wat het formaat van je etikettenvel is en dan exporteren naar word (ehm nu ik het opschrijf klinkt het misschien wel wat lastiger, maar zeker sneller dan alle smet de hand schrijven). Kun je het daarna met een gewone printer uitprinten..

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik heb enveloppen gewoon geschreven, vind ik heerlijk om te doen

spannend Napoleon!!

5. nathalie85

25 jun 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze nog nooit gemaakt, ik ga de volgende week proberen denk ik. Heb net gisteren een kwarktaart gemaakt :) Ik ga ze ook invriezen inderdaad.

Bij de C1000 hebben ze nu van Dr Oetker het cupcake assortiment in de aanbieding. 2+1 gratis. Dus ik heb daar gisteren 2 pakken mix gekocht en de suikerhartjes. Ik ga eerst volgende week 1 pak maken denk ik... Je hebt ook recepten op internet waar je dus zelf de mix moet maken, maar ik ben zo bang dat ze mislukken :)

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja, hier ook schrijven hoor. Moet het nog doen trouwens ;) mooi klusje voor vanavond.

7. nathalie85

25 jun 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Katemans: Ik ga ze ook voor die tijd bakken hoor! Je kunt ze dan invriezen inderdaad en dan zijn ze 2-3 maanden houdbaar!

8. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    Ik ga ook ff plat! net gezellig geluncht met een vroegere buurvrouw en daarna stukje gewandeld. Heerlijk, maar heb nu wel een pijnlijke onderbuik. (heb gelezen dat wandelen goed is om de bevalling op gang te helpen en voor de ontsluiting... haha dus blijf maar ff in beweging wie weet waar het nog te pas kan komen :)

9. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Geboortetraktaties: ik heb t bij de eerste niet gedaan, vind het ook eigenlijk niet zo nodig... Maar nu vind ik het leuk als de kleine man kan trakteren op het kdv... Dus ben ik een beetje op internet gaan speuren wat ik dan leuk zou vinden. Ben nu uitgekomen op kleine lichtroze zakjes vd stof organza (zo glimmend en je kan er een beetje doorheen kijken) Die heb ik gevuld met manna (fuchsia/wit gemengd) en dan aan t touwtje vh zakje een klein roze kaartje met een speen op de voorkant en daarin t tekstje: hoera, ik heb een zusje! Liefs, Julian !
    En omdat ik de prijs wel mee vond vallen heb ik er ook maar gelijk een heleboel gemaakt voor alle kraamvisite...
    Ik zal zo even een foto plaatsen...

10. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Zo lang joh? Dat klinkt ideaal....!
    Ik wilde het eigenlijk bij spekjes (van die dikke bollen zeg maar, roze en witte) houden, en net als napoleon de lange vingers, beetje beboteren en in de muisjes dopen.... Extreem simpel... maar die cup cakes is ook wel leuk zeg!;)

11. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Ik open ff het nieuwe deel..zou meteen 41 pagina's moeten lezen...pfffff

Hopelijk gaat alles goed met iedereen. Ik moet nog 2 geboortekaartjes dan is alles af:D
    Van het weekend de vluchttas voor mij en mijn zoontje inpakken en dan zijn we er klaar voor. Kijk wel uit nu naar me verlof...was het maar vast volgende week vrijdag half 6!!!

Iemand al wat van Miepske gehoord?

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    truste meis....

@Aowyn, ben niet zo crea bea, pak meestal een pak voor cakemeel uit het schap ;)

@Napoleon succes met meike!

13. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @pasopikschop, Miepske is bevallen van een dochter!

14. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Sjees, Tetta en Meriam beterschap!
    Stroopwafel: heerlijk zo'n lui dagje!!
    nikki Shop ze!!! Wat een schat die vent!
    Mothertobe: wow, 38,6 jij al!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Napoleon: oeh, strippen.... Auwauw! Maar wie weet doet t wat voor je!

15. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @MvC: ja het is inderdaad heerlijk en lekker met tv etc. Ben net pas beneden hihiih. Maar het weer is er ook naar :(...

Geboortebedankjes doen wij ook niet aan. Heb nog getwijfeld. Maar vind het aan de ene kant super leuk maar aan de andere kant ook weer zonde.
    Ik ga samen met mijn schoonmoeder cupcakes bakken met roze frosting erop en muisjes en versiering van dr oetker hahahah. Leuk meer dat doen. En gelukkig kun je de cupcakes ook invriezen scheelt wel weer ;). Lange vingers is ook een leuk idee Napoleon :)

16. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    lol denk trouwens dat ik eerst es ga kijken wat er allemaal bedacht is ;) beter goed gejat dan dom bedacht :p
    wil die cupcakes dan samen met de kids maken.... dat ze dan ook kunnen zeggen dat ze t zelf hebben gemaakt, maar marshmellows en lange vingers klinken ook leuk.... dilemma dilemma dilemma (t is maar waar je een dilemma van kan maken ;):p

17. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    LOL wie weet ja ;)

18. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Leuk idee zeg!

19. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Ik ben van plan om zowel glazuur als frosting te gebruiken op de cupcakes als basis/versiering. Ik vraag mij af hoelang je glazuur en forsting in bewaren in de koelkast. Kan je glazuur van te voren voorbereiden?

20. linde90

linde90 Niet meer actief

Hier was ik weer, wat kletsen jullie toch een hoop hahaha,

Nou, deze echo was dus beter dan vorige week, buikje is niet meer dikker geworden in ieder geval.
    Wel is het zwart op wit gegaan dat direct na de geboorte het hartje helemaal nagekeken wordt . dat geeft wel een beetje rust.
    Met de vk nu afgesproken dat bij iedere twijfel ik bel, en we tegen de 40 weken even gaan kijken hoe of wat we kunnen doen.
    Dus eindelijk eens een keer geen stress na een echo, ook wel eens lekker.

Ik kom straks even op jullie reageren, maar ben zo moe dat ik lekker even op bed duik nu het nog kan..

Deel Deze Pagina