Offtopic: Ik heb mijn tel gereset en weet helaas mijn wachtwoord van wordfeud niet meer. Voor de meiden met wie ik t speel sorry. Nieuwe gebruikersnaam is mijn oude gebruikersnaam maar dan met 79 er achter . Ik kan helaas sommige gebruikersnamen niet meer vinden vandaar berichtje via zp
Mooie roze wolk truuske! Weet niet of ik jou al had bij wordfeud stroopwafel? Ben ook echt verslaafd haha.. Moet iets doen.. Zong net al... Vol verwachting klopt ons hart.. Maar dan niet voor de sint! Ik heb ook weer is iets gek. Sinds een dag of 3 verlies ik mega veel slijm.. Maar dan ook echt mega mega veel. Als ik zonder ondergoed loop druipt t naar beneden. T is kleur en geurloos en heb geen jeukofzo.. Maar ja een slijmprop moet rozig zijn toch? Iemand een idee? Heb ergeen last van maarja miss. Is t toch een teken dat t op gang komt daar beneden?
@cass verlies al meer dan twee weken flinke klodders slijm en tussen ddor dun slijm in ondergoed kan eenteken zijn kan ook nog weken duren.
@casss: volgens mij nog niet. Speel het niet zo lang maar het is erg verslavend. davinco79 is mijn gebruikersnaam
Truuske, wat een mooi meisje! Stroopwafel, jammer hoor...ik was net van je aan het winnen heb je uitnodiging voor een engels spel geannuleerd (dat wordt bij mij echt niks) stuur je zo wel een nieuwe!
@stroopwafel heb je uitgenodigd voor een game wordfeud @truuske wat schatje jammer geen 11-11-11 baby`s
pizza gegeten, had er zin in nadat we het er hier over hadden Zo naar verjaardag van zwager.. Is 3 kwartier rijden maar verwacht nog geen bevalling haha
Wat een toeval ook net gegeten. Had er ook zo een zin in. Manlief speciaal gehaald, zo lief! En dan dadelijk als toetje Ben & Jerry's! Jamjam..Ik moet zeggen dat ik sinds 2 weken wel erg trek heb ik zoetigheid terwijl ik nooit een zoetekauw ben Veel plezier!!!
Vannacht was drama, dwz ze wilde niet alleen liggen Alleen bij mama. Vandaag overdag gaat het verrassend goed! Maar weet niet of die medicatie al zo snel aanslaat. Dat zullen we vooral ook vanavond merken.
Truuske, wat een mooi meisje Heerlijk Wij zouden vanavond boerenkool eten. Totdat ik bedacht dat Lieze, toch erg gevoelig voor krampjes, daar vast erg last van zou krijgen... oeps! Dus ik heb stamppot sla gegeten . Siri! Hoe is het ermee?