Hey meiden, ik ben jullie niet vergeten hoor! Het is hier zo ontzettend hectisch met de kleine meid! Alles gaat goed alleen spuugt ze veel na het voeden waardoor het voeden erg lang duurt. Gefeliciteerd voor degenen die zijn bevallen en heel veel succes voor degenen die nog moeten! Ik zag een heel schattig plaatje van de dochter van truuske, wat een droppie!
@truuske...wat een moppie....ikke jaloers wil nu ook wel ons bengeltje. maar goed dat hijwat gezegd heeftanders had waarschijnlijk next day geworden als ik dat zo lees @katemans...alweer niks voor je kunnen doen. gelukkig voel je je prima.... @sint..zat al tegissen en googlen wie d eneiuweis,idd jonger en wat uitbundiger maar daar moet ik aan wennen....oudste keek er naar maar hij weet dat niet bestaat...blijft hoe dan ook leuk. om af te kicken mag hij nog wel schoen zetten @moi...jij kwam even inbreken...op je blauwe wolk. 9 wkn nog maar schiet ook al op.hoe doe je dat opvangen in jullie gasthof als je met verlof bent? @strippen..niet succesvol voor 41 wkn??!?!?....ligt echt aan de stand van bm en zo. je kan met 38 alverweekt en verstreken zijn dus effect hebben en nog potdicht met 40 wkn.... is weing nieuws hier......dat wordt dan weer ineens babyboom op 1 dag hier erg rustig. zo bijbuuf thee drinken en w8 en w8 opbeebje fijne saturdayavond
hier net mac gegeten had er z'n zin in verder veel plat op bed metpcm die amper werken maar goed ff door bijten wel veel hardebuiken nu zo puf puf dat was effe een hele goeie.
Truuske, wat een dotje! En jemig, wat een lange dag is dat geweest......maar heerlijk dat het zo voorspoedig ging allemaal!
Hoe gaat het met de rommelende dames? Ik heb niet echt de puf om bij te lezen, ben nog steeds met mezelf bezig en het maken van een keuze of we a.s. Woensdag al de ks laten plannen of het nog een week langer de kans geven om het toch zelf te proberen........
Meiden waar blijven die baby`s hier zo `ik hou van holland` kijken die muts britt zit er in dus dat wordt lachen
hier zo ook ik hou van holland... vanmiddag lekker zitten chagerijnen op bed.... ben ik dan weer kwijt... zoonlief had een kinderfeest en hubbie had dochterlief mee genomen naar zn broer (zoontje was jarig geweest) hebben jullie ook zo weinig energie??
Napoleon, heb je ook toegevoegd op.wordfeud. Ik ga ook 'ik hou van holland' kijken pamsie Ik word een beetje gek van iedereen die nu gaat vragen of ik al wat voel en half Facebook denkt dat de baby dit weekend gaat komen..... Ik reageer er niet meer op, ze horen het vanzelf wel als baby geboren is
Hier ook, ook via bellen, smsen, whatsappen, aan de deur staan.. Overtijd geen pret zo. Sluit me het liefst op en doe pc niet aan
was ook een van de redenen dat ik vanmiddag niet mee ging naar de verjaardag.... mn schoonzus en stiefschoonmoe zijn er helemaal erg in.... en dan krijg ik nog de opmerking dat het bij mij allemaal vanzelf gaat en alles zo makkelijk is bij ons..... nou ja 2 jaar bijkomen van een bevalling noem ik niet vanzelf..... maar goed.... ze weten ook niet hoe frustrerend het kan zijn om over tijd te lopen..... gelukkig is het échte einde ook al in zicht.....
Hihi herkenbaar... Al vind ik het niet heel erg. Vind het ook wel lief. Ik zeg nu ook gewoon tegen iedereen die er naar vraagt dat ik maandag word ingeleid, dan is het maar duidelijk....