Dan is het gewoon erg fijn in jou buik katemans! hoop dat ze actie gaan ondernemen mvc.. Hou ons op de hoogte! Ik ga vandaag nog maar is de hele kiet soppen samen met vriendje.
wuhuhahaha katemans....idd huur verhogen danis ze er zo uit....hopen op morgen.. @cass....nou de 1e is met 41.4 en deze bengel zit er ook nog steeds 40.0 @mvc...hoop echt voor je dat ze iets doen,je bent zo uitgeput door de pijn dat idd niet langermoet duren...ga duimen voor jedat ze wat kan @napoleon..dan deze nacht proberen zonder zetpil als ze weer goed doet dan zijn medicijen.....heb je al nagevraagd of er een zelfde medicijn is die wel vergoed wordt. @beertje...slaap lekker en dat je maar wakker mag worden met goede weeen die je tot de 10cm hebben geleid..... ik ben zo loom,sloom niet vooruit te branden. ga nu in bad...en vanochtend staat dus wel de telefoon roodgloeiend....tja..ga je krijgen op de uitgerekende dag tot later
Almika,lekker de stekker uit de foon trekken! MvC,goed dat je hebt gebeld,want dit is geen doen zo,ze meoten je maar gaan helpen hoor,straks heb je totaal gee kracht meer om beeb op wat voor manier eruit te krijgen door alle pijn,succes! Meiske ligt lekker te slapen,dus ik ga zo ook even liggen en daarna even de stad in,moet een dekbed halen en een hoeslaken
ooo wachten duurt lang he. Ik ben ook veel te eeigenwijs en loop altijd te lang met dinngen zo en keer twee weken rondgelopen met een gebroken voet haha. Maar goed heb gebeld en moet ook zeggen ben nu al vermoeider als dat ik was na mij bevalling van mijn meisje van 32 uur.
@beertje; succes,slaap lekker (als het lukt) ik hoop dat het een beetje vlot gaat vandaag iedereen succes waar het bij rommelt...bezorg ons maar weer is leuk babynieuws ik spiek hier af en toe even of er al nieuws is hier nog altijd bib, alleen voelde haar gister weinig maar vanmorgen vroeg maakte ze het weer even goed
catwoman, jij wil zeker nog wel ff wachten met bevallen of niet? Heb je straks genoeg hulp om je huisje op te knappen en in te richten? Want met een dikke buik lijkt me dan niet zo fijn om alleen te moeten deon
Ja, van de ikea bedje is 52cm maar ze steekt er ruim voorbij... Kleertjes maat 50 kan ze al een week niet meer aan en we kunnen zo langzamerhand de 62 gaan gebruiken in combi met 56, daar past ze het meeste nog wel van maar met name truitjes zijn wat kort bij de armen, volgens mij heeft ze lange armen... Kan ze straks net als haar mama op volleybal
@Beertje: Suc6 en zet m op! @ Napoleon: wat een knappert is het toch Lees dat er nog steeds gerommel is bij veel meiden. Hopelijk zet t snel door. Hier nog steeds rustig hoewel ik wel hier en daar af en toe steekjes voel en heel af en toe enorme rugpijn . Maar goed nog niet echt iets dat ik denk Jeee...Morgen alweer 40 weken. Ik moet zeggen dat ons geduld wel erg op proef wordt gesteld net als bij velen van jullie. En het verlangen naar haar wordt met de dag groter. Kunnen alleen nog maar wachten pfff..
Beertje spannend hopelijk heb je intussen meer ontsluiting. all zwaai en bij wie het rommelt veel succes hopelijk zet het door.. Napoleon jeetje wat wordt ze al groot... hier past maatje 50 nog steeds... ben moedermelk aan het afbouwen, heb het idee dat V het niet goed er op doet hij heeft snel weer honger soms al binnen 2 uur na de voeding, met kv heeft hij dat niet en oogt hij meer tevreden.. ga dus bv afbouwen hij kreeg het al uit een fles, maar zit nog met de stuwing... Vind het jammer maar het voelt beter als hij tevreden oogt...
Beertje, succes en zet m op! Alle rommelende dames ook succes! Hier is het redelijk rustig, net erg last van rommelende darmen maar nu hang ik weer rustig op de bank
nou vk is geweest ze denkt toch flinke bi mag nu ibrufen erbij innemen en ben gestript had 1cm. Morgen evt fysio bellen woensdag na zh en dan hopelijk do. Inleiden.
als het even kan wel maar ja ik bepaal het niet wanneer de kleine meid het zat is....ik heb al hulptroepen klaar staan om mijn huisje in te richten ik kan en mag zelf toch haast niks meer doen dus is wel fijn om te weten dat er genoeg mensen zijn om te helpen hihi grappig zo in dat poppenbedje...ze groeit behoorlijk zo te zien
Grgrgr nog steeds 1 cm... Ze heeft mij meteen gestript.. Om vijf uur bepalen we het volgende plan als het niet doorzet!