November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    Grrr ik ben weer eens onder gepiest

2. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Hmm beertje, knap van je! Kop op meid! Het kan zomaar omslaan en heel hard gaan! Nog even en ook jij kunt je kleine hummeltje vasthouden! Daar doen we dit toch allemaal voor!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Beertje zet ze op!

Hier weer eens vervelend (gespannend) gevoel in buik en ergere ongi krampjes dus ga de bank zo op. Hoop nergens meer op LOL ;)

4. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    beertje zet hem op volhouden meid hopelijk zo goed nieuw.................hier na het strippen wel hardebuiken de een hevigerr dan de ander niet met super regelmaat hoop dat het door zet maar voor nu lijkt het niet.

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    :d:d:d:d

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    dAN GAAT HET VAST GOED BEERTJE, ALS HET NA HET STRIPPEN ERGER WERD ;)

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oh sorry... caps lock

8. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ beertje: ach meis ... Hoop dat t doorzet. Lijkt mij ook niets zolang weeen hebben
    @ aowyn: duim voor je.... Moet toch n keer doorzetten.... Maar laten ze gewoon doorlopen als de bevalling binnen n paar dagen na t strippen niet doorzet? Of kunnen ze niets doen?

9. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    meld mij ook met bib. Ben zo brak vandaag. Gisteren na de verjaardag van mijn oma met mijn broertje en vrien nog de kroeg ingedoken. Waren om half 4 thuis en moeder was nog wakker en had de klemmen op de deur dus moesten aanbellen. Vroeg ze wie het was. Dus ik gad antwoord begon ze helemaal te schelden wat ik zo laat nog wakker deed. Ik hoorde allang in bed te liggen en ze dacht ook dat ik allang in bed lag:p (ze had ook een beetje veel gedronken:p) uiteindelijk pas om een uur of 5 naar bed gegaan pff. Heb 1 plek op mijn buik waar madam blijft trappen, voelt helemaal blauw aan, heel pijnlijk ook.

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    beertje hoop dat het straks ineens snel gaat en je iig vandaag nog bevalt. Ga je trouwens thuis bevallen?

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Beertje hoe is nu?? Heb je lekker onder de douche gestapt? Ben ook mee eens met napoleons ademhaling, zo deed ik het ook.

Stroopwafel geen idee ik heb vrijdag pas weer vk controle :(

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hubbie is nu mac halen, nu ben ik wel zielig genoeg ;) en hij wilt straks weer aan de voet massage gezien het gisteren iets deed. Uk moet eruit zei hij :p

13. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    aowyn dan pas??? pffff hoop maar dat je van tevoren bevalt!!!

beetje hoe is het daaro?? hoop dat je dit pas leest met een beeb in je armen (hahaha al is het dan zo jaloers als wat :D )

temp van de kleine kan je toch voelen in het nekje?? zweet is te warm, anders is die toch koud?!? heb hier zo meteen 2 wollen dekens

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Klopt nekje voelen deed ik ook. Ja dan pas :( bff zegt dat ik eerder moet bellen maar dat kan ik niet. Als ik uk minder voel ja dan bel ik wel

15. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    pffff..... heb vanmiddag weer lekker op bed gechagerijnd.... hubbie waardeerd dat wel... ben nu ook niet zo chaggie meer als toen ie ging zegt ie..... :D

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hihi ikke slapen :D gaat de dag sneller

17. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    beertje hoop dat je bezig bent aangezien de vk om 17 uur kwam en nog niks gehoord wie weet spannend.

Hier is het een beetje zoals bij aowyn na het strippen wel weeen maar duren 30 a 45 sec en er zit dan 5 min tussen dan 15 min kan ze nog goed hebben dus hopen dat het door zet. ook met wc glazig op wc papier blijft komen en ook in inlegkruisje denk slijm waterig maar straks voor zekerjheid vragen aan vk.

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @beertje....meid zet hem op. leuk dat je intocht hebt thuis maar snap er niet veel van als ze weten dat je overtijd loopt dan bel je toch eerst:).nouja...iig good luck.

@napoleon..wat een poppie!

@mvc..vk weet echt wel of kan of niet,gewoon innemen. en FYSIO bellen

@tette..ondanks dat mams dan gedronken heeft ,heeft ze wel beejte gelijk.;)...wie gaat er nu hoogzwanger om half vijf d'r bed pas in

@aowyn en katemans....ga hard duimen voor jullie

hier dus rustig, w8 op eten heb chinees en snack besteld. morgen vk even plan decampagne bespreken

fijne avond meiden. spiek af en toe wel maar sytycd gaat voor..hihi:D

19. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Jullie houden het wel spannend hoor!
    Hier alles rustig..

20. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    almika ja die kon dan ff op huis bezoek komen om mischien iets te laten verlichten maar ze denkt dat ik het straks ook nodig heb na de bevalling maar goed hoop dat het vannacht door zet en niet hoef te bellen.

Deel Deze Pagina