Ooo mijn schoonzus komtvanuit vaals en blijft tot vrijdag dus alss het niet doorzet heb ik hulp in huis voor chayenne en huishouden zo fijn.
ik heb geen idee wat de beleid hier is. Ik kan er ook niks over zoeken op hun website over overtijd lopen. Ik ben volgens hun elke donderdag een week. Dus afgelopen donderdag met strippen was ik precies 40wk volgens hun en werd de volgende afspraak gemaakt voor a.s. vrijdag, als ik volgens hun 41w1d ben
Beertje, jeetje wat pittig voor jou... Fijn dat ontspannen nu weer beter lukt. Aowyn, ik had ook een week later een afspraak eigenlijk (met 41+2 zou dat zijn) maar was het toen in het weekend opeens zo zat dat ik maandag (40+6) gebeld heb voor het strippen. We hebben toen meteen afgesproken dat ze die woensdag weer zou komen. Hoe beide strippogingen zijn verlopen weet je ik zou bellen als je weer gestript wil worden!!
Bij Azeb is ook alles nog rustig helaas. Maar morgen ide de dag, dan heeft zij hopelijk ukkie gauw vast!
Gefeliciteerd met E.lle!!!!! pittig eten = nee nee door maagzuur en ook door poep voetmassage = 2x gehad en vanaaf nog een keertje wagen seks = te beurs en slijmerig wel vorige week handwerk maar mocht niet baten Hij heeft gewoon geen zin
Hij moet stevig de onderbenen, onder de enkelbotjes en in de binnenbogen masseren. Word je misselijk krijg je teveel prikkels en moet je stoppen. Maar dit werkt dus ook net als de rest, als jouw lichaam klaar voor is ( en ukkie dan ook ) dan heeft het nut. Eerste keer masseren was niet goed. Gisteren wel want ik kreeg meteen mini weetjes en flinke buikkrampen van en ukkie werd flink wakker van. Ook vlak voor naar bed gaan ging mijn darmen zich volledig legen (diaree) maar helaas... uk had er nog geen zin in.
mijn dochtertje zag dat ukkie wakker was en pakte mijn buik vast en riep komt eruit!! en ging blazen op hem haha die is ook erg nieuwsgierig geworden
net obese gekeken.... pfff respect voor die mensen... ga nu maar slapen... wie weet wat er morgen gebeurd... Beertje, hoop dat t bij jou nu eindelijk es door gaat zetten!! tot morgen!