wuuuhhhhhaaaaa......tja mannen he zo veranderlijk als weer. wat is bij jullie beleid bij overtijd...mag je dan ook aangeven bij 41 wkn ingeleid te willen worden of..?
ik heb echt geen idee. ik heb op hun site gekeken van het weekend maar staat er niks over. Dus is afwachten wat ze vrijdag zeggen. Maar ik hoop van harte dat hij mij niet te lang laat wachten op zijn komst Maar goed.. haal ik het wel heb ik kans op nog een leuke datum, namelijk 20-11-2011 maar langer dan dat moet echt niet! ik vind overtijd lopen al een beetje eng zo
@Aowyn, jullie weten het ook niet maar weer duidelijk dat meneer es haast moet gaan maken (mag ie deze dame van mij meenemen, vice versa mag van mij ook ) @Leentje fijn dat jullie mannetje thuis is, zal wel flink wennen zijn! Ben ook benieuwd of jullie nog thuishulp krijgen.....
Nee jij hebt voorrang meid! jij loopt bijna 2 weken over!! Ik zeg INLEIDEN want je loopt geloof ik nu langer over dan de eerste 2 toch? in nu wel welletjes geweest voor je!
azeb en beertje succes. Katemans ahaa zo laat pas! miepske schoonzus hier zit in de zorg zegt kan wel kan ook bijtrekken ff na laten kijken!. leentje heerlijk thuis!!!!! Aowyn hier normaal ook 40 wkn controle dan 41 wkn en dan 41+3 na zh hier eerder ivm eerste bevalling. als je het echt niet trekt kun je altijd vk bellen wie weet komt ze wel langs hier morgen weer strippen.
nou echt, ben het ook echt zat...... mn moeder zei gister dat ze ook wel mee wilde naar de controle, maar die is echt anti-inleiden, en ga tegenover de gyn niet in discussie met haar, gelukkig snapt hubbie ook dat ik het nu echt zat ben en zei ie dat ie liever zelf mee ging.....
nou gewoon aanpakken, je bent bijna 42 weken en strippen kon ook nog niet dus inleiden die handel! dit duurt gewoon te lang zo! knuffs!
kannietwachten gefeliciteerd nu lekker genieten. Aowyn ligt niet aan vk maar aan zh of ze inleiden op eigen verzoek met 41 weken veel zh doen het tegen woordig. Hier morgen na vk en strippen weer en dan woe. om 11:15 na zh dan inleiding aanvragen dus kijken wanneer dan mogelijk.
Klopt hoorde ook al dat tegenwoordig is 41wk de max. Maar een kennis in Zeeland zei dat ze daar tot 43 weken laat gaan!! dat vind ik echt gevaarlijk! Ik denk dat jullie beleid hier ook geldt en dat ik daarom niet eerder een afspraak kreeg (ook al was het volgeboekt) Dan kan ik alleen hopen dat ik dan die weekend gelijk terecht kan en niet de maandag erna pas :/
Wat fijn dat Demi thuis is Leentje!!! Duim, duim, duim, duim nog steeds voor alle meiden die overtijd zijn/gestript worden/het zat zijn!
is echt tijd voor je meid.en dat inleiden gebeurt vandaag de dag met ballon(tenminste hier) dit gaat wat natuurlijker...en niet met de nodige heftige sterke scherpe weeen bij gel en pilletjes die je niet meer kunt weghalen als teveel is. zo'n ballon dus wel. jij kun je wel goed voelen maar heeft de baby dat ook...neem aan dat ze vrwater checken+ctg doen...en placenta stopt ook keer met voeding afgeven(daar wil je niet op w8 toch) dusz.....je lichaam heeft gewoon zetje nodig @mvc...hier dus met 40.5 gaan ze actie ondernemen maar inleiden liever pas na 41 wkn
VK vroeg zaterdag of ze moest bellen voor vandaag, maar omdat ik zo opzag tegen het inleiden hebben we afgesproken dat we de controles voor vandaag afwachten, en dan de beslissing tot inleiden maken... heeft ook gezegd dat het enorme bloedverlies bij Fayah niet per sé door het inleiden komt.... en dat ze er nu boven op zitten, niet vertrouwen ---> OK. maar goed, heb madam onderhand nu ook tijd genoeg gegeven om zelf aanstalten te maken..... ben er gewoon klaar mee
@aowyn...ja 20-11-2011..als niks is en bloeddruk blijft zo en stijgt niet dan ga ik voor de zondag...
Aowyn hier laten ze ookdoor lopen tot 43 als je dat zelf wil en alles is gunstig maar is eigen keuze.
daarom meissie, gewoon ja zeggen tot inleiden, ze heeft net zoals mijn zoontje nog lang geen zin in! almika idd. voordeel wel aan overtijd lopen is da tmijn verlof langer uitloopt. Als ik de 11e was bevallen dan moest ik 21jan al aan de bak weer. Heb liefst meteen begin Feb. Maar goed zo lang overtijd lopen zie ik ook weer niet zitten. Mijn lichaam raakt ook wel op merk ik. Heb niet veel last van mijn BI gehad maar merk dat liggen steeds pijnlijker is bij mijn bekken.. dus uiterlijk 20/11
ik heb net even zitten tellen ik hoef ook pas begin febr weer aan het werk. ben eigen baas dus mag het zelf invullen.. maar had maar 2 week gehad voor de bevalling er blijven dus 14 weken na die tijd staan.. is natuurlijk wel lekker na een KS. hou het er nu voor het gemak even op dat ik ca 1 febr weer ga werken, of ik moet me veel eerder fit voelen om weer deels te gaan werken...
doorlopen tot week 43 is wel gevaarlijk hoor! ivm placenta idd! dan moet je zeer regelmatig controles hebben