nou dan hoop ik dat ik vannacht ook wakker lig, maar dan omdat ik te druk ben om te slapen wie oh wie begint deel 5??? we zijn er bijna.......en op dit tempo binnen 10 minuten
meid gelukkig heb je knoop doorgehakt.maar hoe zwaar verwachten ze het dan. lijkt me overigens wel vreemd dat je ineens weet wanneer je beebje komt
ik ga al telaat naar school zodat i kgeen moeders tegenkom. de stanaardvraag: 'en? nog niet bevallen?"ja alsof ik na een beebje eruit geperst te hebben een skippybal heb ingeslikt omdat ik zo leuk vind met een enorme buik te lopen.men je kunt er ook niet omheen of zo om die buik...en dan nog vragen of er niks is:x nou ga ik echt even tukkie doen
Mammi, fijn dag jullie een besluit genomen hebben. Hoop dat dat rust geeft! Ik ga ook maar even slapen, zit hier heel duf voor me uit te staren, haha.
Eindelijk maar geweldig Om 12:05 is onze mooie dochter m.adelief geboren. Ze heeft al aan de borst gezeten en ligt nu lekker bij papa.. Ik ben bevallen met een ruggenprik! Later meer, hierover! Nu genieten!
BEERTJEEEEEEEEE!! Wauw daar is ze dan eindelijk!! Gefeliciteerd, en inderdaad eerst genieten en bijkomen! denk dat jij behoorlijk wat slaap in te halen hebt!
Uitgeteld 1 November - Azeb 3 November - Katemans - Beertje13 - Anne83 10 November - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn 13 November - Almika 14 November - Stroopwafel 15 November - Lizzy1301 17 November - MariekeK 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Sansky 20 November - Beetletje - Babywens2011 21 November - Catwomen8979 22 November - Loezzz - Mammi 23 November - Moontjemoon 26 November - Casss 27 November - Pasopikschop - Lonneke123 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) 23 Oktober - Napoleon bevallen van een meisje Lieze ( 38.5 wkn) 24 Oktober - Pamsie bevallen van een jongen Valentijn (38.0 wkn) 25 Oktober - Barbamam bevallen van een jongen Luuk (38.3 wkn) 26 Oktober - mariekebr1 bevallen van een meisje F.emke S.ophie (37.6wkn) 27 Oktober - Lara1 bevallen van een jongen R.avi (38.4wkn) * 27 Oktober - Hanna80 bevallen van een meisje Rosalie (39.2 wkn) 28 Oktober - Ricmar94 bevallen van een jongen Vince ( 37.3 wkn) 29 Oktober - mommieof2 bevallen van een jongen ..... (39.4 wkn) 1 november - hermiek bevallen van een jongen teun(38.0 wkn) 1 november - Fjaril bevallen van een jongen h.idde (39.6wkn) 2 november moon77 bevallen van een (40.1 wkn) 2 november - meriam22 bevallen van een dochter V.era (40.2 wkn) 2 november siri bevallen van een dochter I.sabel (39.1 wkn) 3 november - Catherina1985 bevallen van een meisje Sienna (39.4 wkn) 4 november- Britt1 bevallen van een zoon D.aan B.enjamin(38.1wkn) 5 november- Loesje 26 bevallen van een dochter O.livia A.riana E.lise(40.2) 7 november - MvT bevallen van een dochter I.sa E.lzbieta(38.3) 8 november - Truuske bevallen van een dochter Nikki (39.1 wkn) 8 november - Pinda83 bevallen van een dochter E.lle (39.4) 10 november - Thalina bevallen van een zoon B.ertus (37.4 wkn) 10 november- Salcia bevallen van een dochter N.oé J.annique R.oos(38.1) 10 november- Uviana bevallen van een dochter T.ess C.yra(39.6) 10 november - Ikke81 bevallen van een dochter "Kaatje " (41+1) 12 november- Kannietwachten bevallen van een dochter T.ess(41.1) 14 november - Beertje bevallen van een dochter M.adelief jongens 14 meiden 19 Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Azeb) Almika - Salcia Meriam22 - Catwomen8979 Casss - Moedervanthomasz Mamavanchayenne - Katemans(MvC ook van Salcia) Hanna80 - Stroopwafel Hanna80 - Sjees Sjees - Tetta
yup, sowieso met infuus.... ga me nu klaar maken, ben benieuwd, laat als ik terug ben wel weer wat weten! (anders mag jij dat voor mij doen )
jaaa beertje gefeliciteerd oooo mijn eerste bevalling was ook 32 uur zo met je te doen maar nu alles vergeten rusten en genieten.
Dat is niet waar hoor... wat uwv tegen jou heeft gezegd. Ik ken diverse mensen due alsnog thuis kwamen te zitten door zwangerschapsgerelateerde problemen (oa postpartumdepressie en niet kunnen tillen) en dat werd gewoon 100% vergoed. Ik mocht ook sowieso eerst 2 maand met behoud van uitkering kijken hoe het werken ging.
Hier ook niet veel visite gehad nog. Eerst zelf afgehouden en blijkbaar is de 5e ook niet meer interessant. Zusje nog steeds niet geweest. Mijn vader zei dat ze als excuus gebruikte dat een vriendin het huis uit gezet was door de woningbouw en daar moes helpen... tsja... Verder wel afspraken staan nog, we hebben het een beetje gespreid anders is het steeds zo druk.
tsss ik vanmorgen de ha gebeld voor een drankje voor Lieze ipv de zetpillen. Moest vanmiddag terugbellen. Mijn huisarts gaat bijna met oensioen en werkt nu al minder en deelt dus zijn praktijk met een andere arts. Nu ben ik dus vrijdag met Lieze bij de andere arts geweest en dus wil mijn ha nu niet de medicatie veranderen en moet dat eerst met die andere ats worden overlegd... zucht! Morgen ga ik met haar naar de osteopaat.
mammi, goed dat je de knoop doorgehakt hebt, nog 2 dagen en dan kun je de beeb in de armen sluiten! Beertje, Gefeliciteerd met jullie dochter!!
ahhhh! ik moet 1 december bij de gyn zijn voor het bespreken van sterilisatie! Ben met Lieze op het consultatiebureau geweest, ze weeg nu 4400gr, 140gr boven haar geboortegewicht. Niet superveel gegroeid in vergelijking met haar zussen (femke was bijv 3830gr bij geboorte en woog met 3 weken 4450gr) Maar ik denk wel genoeg omdat ze ook veel meer was afgevallen.