idd azeb echt als je vragen heb opschrijven is best heftig heb het bij ons meisje ook gehad met der geboorte beademd en gereanimeerd vond heel heftig en heeft lang geduurd dat ik alles een plekje kon geven. Gelukkig mocht ze na 24 uur na medicare en na 5 dagen thuis. Hoop dat het bij jou ook zo snel gaat. Dus vragen en praten. Dikke knuf.
*breekt in* Klikte op het verkeerde forum en las het bericht over Azeb (n.a.v. het bericht van mamavanchayenne) en wilde jullie toch even sterkte wensen ook al ken ik je niet, maar schrok toch van het berichtje. Onze meid is bijna 1,5 maand geleden hetzelfde overkomen en heeft een week op de ic in Utrecht gelegen omdat ze gekoeld moest worden. Gelukkig is alles goed met haar, maar weet dus hoe je je voelt. Nogmaals sterkte!
Joh dat is schrikken azeb.. Toch gefeliciteerd met de kleine man! Hoop dat het snel allemaal helemaal goed gaat en hij mee naar huis mag!
@Beertje: Gefeliciteerd met jullie dochter! @Ricmar: Wat een mooi ventje @Azeb: Gefeliciteerd met jullie zoon! Dat zal even heftig zijn geweest. Hopelijk mogen jullie snel naar huis. Ik ga woensdag ook maar weer even naar het weeguurtje bij het cb, ben zeer benieuwd hoeveel hij gegroeid is. En dan volgende week 1e afspraak bij de kinderarts. Kinkhoest vaccinatie is hier niet.
azeb van harte gefeliciteerd met jullie zoon best heftige bevalling dus... hopelijk gaat alles goed en mogen jullie snel naar huis
Buddy nieuws Het gaat goed met f.inn hij had een slangetje voor wat zuurstof en een slangetje om lucht uit zijn maag te halen maar die zijn er nu uit.hij is prachtig. Ik vind het ook erg heftig, ook omdat ik nog weet hoe heftig het was bij de bevalling van haar dochter.. Vind het erg zo gelukkig nu alles wel goed maar idd meis neem de tijd dit allemaal een plek te geven. Dikke knuffs!
dames, kunnen weeen beginnen en gepaard gaan met hele erge misselijkheid? Werd toenstraks ineens heel misselijk en nu hele erge ongikrampen die bijna niet wegtrekken. Zal toch niet net nu mijn moeder morgen 50 word!
toen ik bezig was met de weeen was ik ook erg misselijk... verpleegkundige gaf aan dat een boel aan het bevallen vrouwen daar last van hebben soms moeten ze ook spugen voor je de baby er uit eindelijk uitperst dus het is mogelijk en die krampen moet je daar tegen puffen of is het alleen een erg vervelende pijn??
als je echt een zucht of zuchtje naar buiten moet brengen via de mond wat moeilijk via de neus zou kunnen.. heet dat puffen... dus als ik jou was zou ik ff kijke hoe lang het aan houdt en om de hoeveel minuten ze komen( dat je dus moet puffen) en dan maar is kijke of het door zet
nee daar zit ook wat in. Toen ik haar vertelde dat ze oma werd begon ze meteen te tellen op haar vingers, eerste ractie van haar was: gelukkig niet voor mijn 50ste! ze heeft ook echt een hekel aan haar verjaardag vieren. Laatst zei ze nog, als jij nou de 15e bevalt hoef ik nooit meer mijn verjaardag te vieren maar doe maar niet want we gaan morgen gezellig uit eten met zn allen. Die kramp hield trouwens best lang aan maar is nu weer weggetrokken, benieuwd of het terugkomt...
ik ga een flesje klaar maken.. geven en daarna diep heel diep onder de wol liggen... brrr dis geen weer voor mij!! dames... suc6 en morgen ochtend moet er babynieuws zijn.. met al dat gerommel moet dat toch lukken voor de mama's slaap lekker en tot morgen
Hmmm ik word wakker voor de wc maar mijn onderbuik. Rommelt.. Net iets te om weer in slaap te vallen.. Wil niet ergens op hopen.. Ukkie beweegt ook zachtjes mee..
Ben nu op de bank, bed voelde niet fijn.. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Wil eigenlijk slapen maar lukt me niet, is net te aanwezig...
Hmmm lijken wel weeen zo maar geen regelmaat nog. Uk is er niet mee eens hihi krijg flinke schoppen tussendoor.. Niemand wakker? Lol wil hubbie nog niet wakker maken tenzij ik zeker weet dat het iets is...