Kom net van de bank af. Warme melk geprobeeerd. Nog geen succes.. Spannend, hoop dat t doorzet aowyn!
Net flesje gegeven maar ze blijft sputteren in dr bedje... Dus hou mezelf even wakker want het is zoveel zwaarder om nét weer in slaap te zijn als ik haar weer even moet pakken... Heb trouwens ook krampjes... Zal nog wel bij ontzwangeren horen...
Ah.... Zit tegen mezelf te lullen.... Hahaha....! Truste meiden... Morgen babynieuws! Ik voel het...!
hier ook al de helenacht wat weeen word er echt wakker van maar geen regelmaat.wel al vanaf 1 uur zo bezig.
hier nog steeds krampen maar niet meer zo heftig en zonder regelmaat. Zeurderig gevoel in mijn onderbuik met wat steken tussendoor zeg maar. Denk dat het toch eerder door de knoflookolijven van gisteravond komt
* breekt in * ooooooooooh meiden wat spannend allemaal, kom af en toe Aowyn in de gaten houden hier (volgens mij is die gewoon aan het bevallen, laatste berichtje 2.47 uur ) en lees dat het bij nog meer meiden rommelt, heeeeeeeeeeel veel succes en ik hoop dat jullie snel je kleintje in je armen hebben, zet hem op! * breekt weer uit *
Helaas zakte het weg en werd ik later wakker op de bank was wel ff spannend. Gisteren toch seks gehad, dus zal daardoor komen? Onderbuik nog onrustig maar kan gewoon slapen.
Kannietwachten beertje en azeb gefeliciteerd. Azeb je zult wel geschrokken zijn zeg!veel sterkte verder! Luuk kOmt goed aan ik hoef bijna niet meer te kolven en flesje te geven want hij drinkt al steeds beter uit de borst! Dat scheelt een hoop gedoe...
hier nog steeds krampen maar geen regelmaat maar ben wel opgestaan kon toch niet slapen pleassssslaat het strippen vanmiddag het laatste nodige zetje zijn!!!!! Gister nog gelachen zegt een vrouw o jij bent denk ik net zo ver als mijn dochter...dus ik zeg hoelagng mag ze nog zegt ze 5 weken!!! dus ik nou was afgelopen donderdag al uitgeteld daar stond ze mer mond vol tanden haha.
heb net vk gebeld ik vind heel moeilijk te voelen door de rugpijn maar mijn buik lijkt hard te blijven en dan om de 3 a 5 min echt kramp in mijn buik erbij.
wat een hoop gerommel allemaal weer @mvc...hoop voor je dat nu eindelijk eens doorzet @tetta...ook al aan het voorbereiden dusz... @aowyn..pff zit ookniet mee hé...hijv indt veel te lekker warm in je buikje hier weer erg rustig.....maar vind die bloeddruk niks dus misschien zo maar eens buuf lief aankijken die is ook vk...kan ze even meten ga er 1 naar school helpen
hoop t voor je meid!!! hier gister ook een die me heel verbaasd aankeek dat ik al bijna 2 weken uitgerekend ben @Aowyn, balen dat het niet doorgezet heeft hier weer aan t ctg.... hou jullie (als t kan) op de hoogte, maar op wat krampjes heeft t strippen weinig uitgehaald.... ga weer even verder teruglezen...... gaat hier niet zo makkelijk
hahaha was er al maar lees dat t slim is geweest dat MVC en ik een 2e buddy hebben...... zal als er nieuws is wel allebei smsen
nou vk is weg ze denkt dat het nog steeds voorweeen zijn had kleine 2 cm dus heeft me opnieuw gestript moet tussen de middag weer bellen.
hele nacht niet geslapen.. Om half 5 ofzo pas.. Vervolgens om half 7 wakker van de wekker van vriendje.. Denk mooi kan ik verder slapen, heb ik weer ontiegelijke last van mijn rug! Doet echt pijn, kan niet liggen... Moedeloos..