November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    kom echt ff ego doen maar ben echt zo bang dat het weer zo gaat worden als bij chayenne toen 24 uur gadaan om van 2 na 4 te komen blijf echt weeen houden hoef ze niet weg te puffen maar doen wel pijn. ben nu eten ga dan douche en op bed.

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    geef dat dan aan bij vk. als ik zo lees is ook niet helmaal als voorbeeldig gegaan bij de 1e dus daar heeft ze vast begrip voor.en zelf wil ze ook vast geen herhaling. goed duidelijk zijn en harde afspraken maken dat je eerder geholpen wilt worden en niet een herhaling

3. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Weer een hoop gerommel, spannend!

Heb echt super slecht geslapen, eerder niet geslapen dan wel. Zo maar weer naar de vk voor controle.

4. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Hier een kort berichtje van mij. Vannacht rond 1:30 zijn mijn vliezen gebroken heb nu om de 4 a 5 min weeen. Ik zal hanna op de hoogte houden...

5. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    zet hem op meid...good luck!!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Spannend stroopwafel! Zet ze op!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nou ik heb vk gebeld en zo uitgelegd, gestript, weeen, cm erbij, weeen zakken steeds af en ik word hier brak van en wat kan ik vrijdag verwachten? Ass zegt dat ze het vrijdag beoordelen. Ukkie voel ik erg goed dus dat was goed. Meer kon zij niet voor mij doen. Als ik echt probkemen mee had of het helemaal zat was moest ik de dienstdoende vk bellen...

Zucht.. Wou gewoon weten of ze vrijdag iets voor mij kunnen doen. Maar moet dus afwachten..

Ga nu weer in bed kruipen wat slaap bij pakken. Het rommelt nog heel licht maar verwacht er niks van :(

8. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Oeh spannend stroopwafel! Dan zullen we niet veel wordfeudte vandaag haha..
    Ben ook zo benieuwd wat de gyn vanmiddag te melden heeft bij mij!

Mvc, idd aan xe bel trekken en je zorgen uitspreken bij de vk!

Aowyn, smsje voor jou ook; weeen aan, volledige ontsluiting aan! Bevallen! ;)

9. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Katemans, laatste dag met beeb in de buik?? :)
    Stroopwafel, kan niet lang meer duren!! Zet m op en we letten op nieuws van Hanna ;)
    MVC, Vk wel op de hoogte houden van je angsten!! ALs je niet ontspant kan dat het alleen maar tegenhouden!

Slechte slapers, hopelijk kunnen jullie vandaag de uurtjes een beetje inhalen!

Weet niet meer wie, maar er kreeg toch iemand de uitslag (volgens mij casss) over waar de jeuk vandaan kan komen?

Controles, veel succes!

All, heb bijna het idee dat er niemand overblijft zonder tekenen van een as bevalling. :(

10. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    spannend stroopwafel!!

@aowyn hoe zit het daaro met 41 weken en inleiden???

@MVC denk dat je het idd met de VK moet bespreken..... misschien dat zij wat zorgen wek kan nemen.....

11. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Casss, mijn geheugen heeft me toch niet helemaal in de steek gelaten ;)

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Katemans dat wou ik dus weten, wat ik vrijdag kn verwachten maar dat beoordelen ze danpas zei de ass. :( dus heb geen idee.

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

Azeb,gefeliciteerd met jullie zoon,klinkt wel als ee heftige bevalling zeg,hopelijk doet jullie prachtige man het goed en mag ie gauw mee naar huis!

Tetta,fijn dat jullie de namen compleet hebben,hier helaas nog steeds niet.
    Oh lees net van je krampen en misselijkheid,mischien even de vk bellen? Tja we hebben het helaas niet voor plannen,maar zou ook wel weer mooi kadootje zijn voor je moeder toch??

Almika,mannen zijn soms grote eikels,misschien de ipad verstoppen???

Aowyn,oehhh spannend zeg,en net nu was er vannacht niemand hier om tegen te beppen, oh lees dat t weer rustig is

Stroopwafel,oehhh spannend zet hem op meid,je hebt bijna je kleintje in handen,en gewoon op de uitgerekende datum bevalling begonnen,super haaha!

MvC,hoop bij jou dat het nu ok eens echt sdoorzet!

Wat een gerommel hier,blijf echt alleen over zo hahhah,heb vandaag beetje baaldag,veel pijn in mij bekken kan moeilijk lopen en bukken al helemaal drama,maar ja wel een 1 jarig ukje rondhobbelen hier dus kan niet lekker op mijn gat blijven zitten helaas

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @sjees...kun je niet dagje oppas vragen..kun je beetje bijkomen

@katemans..als ik goed heb doe je vandaag inleiding toch??meid succes

ik ga hier poetsen...tot later

15. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn buddy begrijpt er weer niks van he, eerst hier posten en dan pas mij een whatsapp sturen!!
    Dus bij deze, omdat ik ook zo graag weer eens met buddynieuws kom;):

Buddynieuws: Stroopwafel haar vliezen zijn vannacht gebroken, ze heeft weeen om de v a 5 minuten en ze houdt mij op de hoogte!!

(sorry hoor, ben af en toe net een klein kind;))

16. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ik blijf je trouw volgen tot het eind hoor BUDDY!!

17. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Weet je nog totaal niet waar je aan toe bent...

Lieverd ik zou gewoon nog een keer bellen en zeggen dat je nog wat rvaagjes hebt die ze wel nu al kan beantwoorden... ZO is geen doen...

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

oh gelukkig!!:D:D:D:D

19. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    En is 'uk' ik of vraag je het Lieze te doen...?!:D

20. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Spannend Stroopwafel! Zet m op!

Casss veel succes vanmiddag!

Net weer goedgekeurd bij de vk. Eindelijk eens niet aangekomen :p Ben lopend naar de vk gegaan, is normaal nog geen 10 min lopen. Zit er echt van bij te komen, echt last van mn liezen nu. Maar dat heeft te maken met het hoofdje wat zo diep ligt.

Deel Deze Pagina