wat een kletskousen hier zeg hier ook alles rustig af en toe een verdwaald krampje maar zondag is mijn krampen dag haha. Nu ff kopje herfstthee pakken heerlijk kom straks weer spieken zal nu toch niet lang meer duren tot de eerste beebjes zich melden.
1,5week dat is opeens kort dag he dat klinkt zo boem opeens...normaal goh moet nog 10w of 5 weken nee...1,5w mag het komen hoor uhm okej voorbereidingen treffen...tas is klaar babyspullen staan... 1 ding ontbreekt beeb zelf we gaan nu echt hard naar de finish toe!!!
Wat is er weer veel geschreven!! Miepske, Gefeliciteerd met jullie dochter!! Lees af en toe tussendoor, maar deze dagen minder tijd gehad. Kleintje lag hier laatste keer nog bbbi, niet eens bij nagedacht wat de doen als de vliezen nu zouden breken. (Is bij mij nog niet spontaan gebeurd). Dinsdag naar de gyn, hopelijk ligt hij dan vast in het bekken. Vandaag voor het laatst (denk ik) op mijn werk geweest om alles af te ronden. Probeer de volgende keer weer te reageren, is me nu teveel
Las hier iets over geboortekaartjes, wij hebben ze nog niet besteld. Maar heb er wel 1 gevonden die ons beide aanspreekt bij een online zaak. Nu alleen nog een naam en een proefdruk laten maken. Lara, fijn dat de echo zonder na stress is!!
@ nikkijane Lekker hoor zon shopdagje! Heb je ook wel verdiend! @ Goede echo's mooi hoor! Even opgelucht ademhalen. Over geboortekaartjes: Mijn broer heeft ons kaartje getekend, maar we gaan hem pas versturen als Demi thuisgekomen is. Als we hem hebben verstuurd zal ik wel een foto plaatsen. Zal morgen wel even alle adressen door de label printer maken. Ik zag al allemaal verhalen over cupcakes, wel erg leuk, misschien dat ik dat ook maar ga doen. Wij gaan een kraamfeest geven als Demi thuiskomt, wel zo lekker. Maar dan staan die mooie blauwe cupcakes wel leuk op tafel Oeh dames spannend hoor! Ben benieuwd naar alle namen die voorbij zullen komen de komende weken Hoop dat iedereen vanavond weer lekker kan slapen
Wat hebben jullie allemaal leuke ideetjes voor de kraamvisite zeg. Ik ben echt geen bakster dus ik haal gewoon wel taart bij de banketbakker haha @lara, wat fijn dat de echo niet meer stress opgeleverd heeft! Hier alle enveloppen al geschreven, was eigenlijk zo klaar! Wij hebben ze bij de drukker besteld. @nikki, nou is niet zo gek dat je nog een flubberbuikje hebt toch? Komt wel weer goed! Ik vind het trouwens echt heel knap dat je zoveel hebt kunnen kopen voor dat bedrag. Ik begin hier eindelijk een beetje op te knappen. Hopelijk blijft mn meisje nog even zitten (ook weer niet te lang) en kan ik fit de bevalling in.
Zit hier lekker sex and the city te kijken, was weer een tijdje geleden @MoedervanT: Komt echt dichtbij nu he. Ben zoo benieuwd wie de de baby boom gaat starten en eindigen. @Catharina: Top dat je je beter gaat voelen
ff vraagje voor iedereen die al kinderen heeft: hoe hebben jullie dat geregeld met de kids als de bevalling op gang komt? Wij zitten echt ontzettend te puzzelen, onze ouders wonen op min 1 uur rijden bij ons vandaan en verder weinig familie in de buurt. En dan zijn er zoveel scenario's denkbaar, dat het onmogelijk is om alles goed gepland te hebben. Maar lijkt me echt niet relaxt als alles op gang komt om met een rondrennende peuter te moeten bevallen....
@Fjaril, wij hebben meerdere opties, maar niks vast natuurlijk, kan moeilijk van mensen verwachten dat ze de komende weken niks plannen Allereerst hoop ik gewoon dat de boel begint als de kids op de creche zijn, scheelt een hoop! Maar anders heb ik mijn vader in de buurt wonen, mijn schoonmoeder woont wel op 3 kwartier rijden maar dat is wel te doen op zich de buuf kan evt even oppassen vrienden van ons wonen op 20m rijden die kunnen ook zo de kids komen halen. Ik moet sowieso naar het zh. Bij de 2e beviel ik snachts, zoontje werd wel wakker omdat ik voor zijn kamer naar beneden schreeuwde dat de baby NU kwam, dus hij was er toch bij, geen last van gehad eigenlijk. De 3e kwam toen de oudsten bij hun vader waren, de 4e werd ook snachts geboren maar toen moest ik naar het zh, de kids bleven lekker slapen en mijn sm kwam bij ons.
Hier eerste kindje dus daar hoef ik gelukkig niet over na te denken. En de kat red zichzelf wel.. Ik heb ook kaartje bij geboortekaartje.nl Proefdrukje was bijna helemaal goed, stond inderdaad wat tekst over elkaar heen.. Daarom nog maar eentje gemaakt en aangepast. Kost maar 0.99 cent dus.. enveloppen bestel ik denk ik via een vriend. die maakt zelf ook kaarten en werkt bij een drukker.. Maar wilde kaartje niet bij hem bestellen omdat die dan alles al weet haha.. net partnerles gehad. Vriend vond het niet zo nuttig en denkt dat die toch alles weer vergeet.. Nuchtere boer af en toe.. beetje jammer. Ik hoop stiekem dat hij er toch maar wat van opgestoken heeft. Ben ook benieuwd naar alle namen!! en idd.. nog 1,5 klinkt bizar.. Bij mij nog 2 weken dan zit ik op 37.. maar het kan dus ook nog 5 weken duren..
Kleine wijziging in geboortekaartjes: we laten ze bij vistaprint drukken, wel eigen ontwerp. Manlief zou ze op school printen maar dat gaat steeds niet goed en onze eigen printer is niet helemaal in orde.
napoleon,ze hebben mooie kaartjes toch bij vistaprint,wij hebben ook een heel leuke gevonden daar en vind ze ook nog eens mega goedkoop! ik zag net een naam waarbij ik eindelijk een echt wow gevoel kreeg,zei het tegen mijn man maar die vind het net als alle andere namen waar ik mee kom,niets,grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wordt echt moedeloos hiervan!
Mijn ouders wonen op 5 min afstand. Als de bevalling op gang komt bel ik hun. Mijn vader is dan hier om mijn dochter op te vangen en ik wil dit keer mijn moeder graag ook bij de bevalling. Ook wonen mijn schoonouders op 10min afstand. Hier ook SitC kijken
Wij hebben zelf het kaartje ontworpen, dus geen kaartje van vistaprint zelf. Maar idd, het scheelt echt heel veel! Heb wel eens vaker bij vistaprint wat laten drukken, altijd netjes en mooi dus prima! Hihi als die naam het toch niet wordt, mogen wij hem weten???
dat schoot mij vanacht ook te binnen dat wou ik ook vragen hahaha dankje voor de herinnering wij hebben nog een 16jarige in huis neefje van mijn man... als op zondag tot donderdag de vliezen breken of komt de weeenstorm op gang blijft hij thuis van school heb ik al met school geregeld hun vonden het geen geldige reden..maar ze vonden het ook geen goed idee dat ik mijn zoon mee naar school gaf dus ja dan maar thuis haha mijn ouders werken allebei nog fulltime dus die kunnen nie zomaar vrij vragen daar voor breken de vliezen of komt de weeenstorm op vrijdag of zaterdag dan halen mijn moeder hem op( neefje werkt op zaterdag en krijgt geen vrij daar voor) dus dat hebben wij al geregeld maar ik was wel benieuwd hoe de andere moeders dat doen heb je trouwens geen buren die hem zolang ff kunnen opvang tot je ouders er zijn???
hier gaat chayenne na mijn schoonouders die wonen zowat langs het zh maar ook nog twee reserve adressen en uit nood kan mijn vader komen wel half uur reiden maar dan is de buurman evt. Ff in ons huis.
ik woon in een flat en goeie vriendin woont 6 huizen naast mij dus als me moeder er nog nie is dan kan zij altijd ff inspringen dus heb wel een reserve als het echt hard gaat