klopt helemaal,wil ook absoluut niet meer zo snel bevalen,had een regelrechte weeenstorm uit het niets,en mijn lijf heeft dus geen tijd gehad eigen pijnstilling aan te maken,ik was zo kapot toen de kleine eruit kwam dat ik er weinig tot niets meer van weet,en idd vreselijk veel last van naweeen gehad
Tetta,nog gefeliciteerd en geniet van jullie etentje,heeft de beeb toch geluisterd en is binnen gebleven!
hier hetzelfde,is idd een kont,doet zo zeer,omdat ze hem er heel de tijd uitdrukt,ws als je erop drukt voel je die kont ok heel hard zitten
nou hier van koude kermis thuis gekomen vk is net geweest en die meet echt maar 2 cm in het zh hebben ze waarschijnlijk zitten rekken dus dan heb je valse 4 cm zeg maar daar heb je niks aan dus ben weer trug bij af weeen zijn dus niet krachtig genoeg en doen niks. morgen vroeg belt de vk of er een uitvaller is om evt. in te leiden en anders moet ik maar tot donderdag door bijten! Ga nu dus lekke potje huilen en balen!
Katemans gefeliciteerd! Dames die rommelen zet hem op! Ik hoop dat het doorzet! Hier druk met voeden en uitrusten! Erg moe.. Kom snel mijn verhasl doen! Ik denk aan julkie
MvC, ahh jemig dat meen je niet,watr een ei&%^$%$*%&kles Ik hoop echt dat ze morgen toch een plekje hebben voor je,en het liefst natuurlijk dat er gewoon vannacht een baby zich aandient bij je!
@aowyn...meidjeben geenaansteller..goed dat je gebeld hebt.en luister naar lara ben ik helemaal mee eens wat ze zei @tetta...van harte met mams. geniet ervan. niet meer misselijk trouwens? @tetta en sjees...als je nu eens drukt op die plek gaat het dan weg. ik duw net zolang tot ik reactie krijg en dan floept kont weg....geeft wel verlichting, doet niet zeer het zeurt bij mij @napoleon...osteopaat doet een heleboel opspeuren waar normale medici niet achter komen.goed dat jegeweest bent
Katemans: Jeeeeeeeeeeeej!!!! Gefeliciteerd meis...! Fijn dat ze er is!! Gelijk een hartig woordje met haar gesproken neem ik aan?! Ooooh lekker genieten meid...! Aowyn: goed dat je gebeld hebt! En als je midden in de nacht weer een twijfelgevoel hebt bel je gewoon weer!! Is hun werk! Niks geen aansteller ben je! Ach mvc wat balen als je ineens twee cm 'teruggezet' wordt! Lekker maar niet heus!! Hou vol meid, echt de laatste loodjes dit voor jou! Cass ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen, kan me voorstellen dat je best v slag bent...! Succes Napoleon wat goed dat je bij de osteopaat bent geweest. Ga je nog een keer of is zoiets eenmalig?
Vince is vandaag voor controle geweest bij de kinderarts. Hij was mooi gegroeid (nu 3025 gram en 51 cm) Goh daarom passen de pakjes en pyama's met voetjes er aan niet meer lekker in maat 50 Wel blijft Vince wat aan de onderrand van de curve zitten, en dat in combi met het spugen, heeft het beleid qua voeding dan ook veranderd. Borstvoeding is te dun en geeft Vince te makkelijk weer op en wordt dus ook gestopt. en de friso1 dis hij als bijvoeding kreeg is ook gestopt, hij krijgt nu friso comfort, dit is dikker en vanmiddag dronk hij 100 cc (moet minimaal 80-90 cc drinken)weg en gaf niks meer terug... Nu ligt hij heerlijk te slapen, zo om 20 uur weer een voeding ik ben benieuwd... _________________
azeb heftige start hoor! stertkte en ik hoop dat hij snel naar huis mag! Katemans gefeliciteeerd! eindelijk maar toch! gelukkig is alles goed gegaan met het inleiden. beertje gefeliciteerd met je dochter! Cass heftig hoor succes morgen! Wat een hoop gerommel hier zeg, spannend! Hier is alles goed, ik las wat vragen van jullie, weet niet precies meer van wie Llemaal. Maar we hadden geen recht meer op kraamzorg die hebben we zogenaamd in het ziekenhuis gehad. Maar moest er ook niet aan denken dat er nu nog steeds een vreemde bij ons in huis zou komen om van alles te vertellen. We kunnen het ziekenhuia 24 uur per dag bellen voor vragen, wel fijn Vandaag heeft Demi zijn RS virus prikkken gehad(die krijgden premature kindnes vrijwel altijd), daar hebben ze bem voor gewogen, en hij woog vandaag 3680 gr, dikke poemel word hij hihi. Voor de bevallen dames, hoe ziet jullie dagritme met de beeb er uit? Ben wel benieuwx hoe jullie dat doen.
Dankje ik ben er ook erg blij mee nog steeds, ik ben ook al hard aan het nadenken over hoe nu kinderkamertje in te gaan richten want ook al heb ik de kleine niet direct, ik ga die wel in orde maken. mvc; succes hopelijk gaat de volgende cm's wat sneller tetta; eet smakelijk en gefeliciteerd met je mams
Ja iig nog 1 keer volgende week donderdag nog een keer. Ga misschien ook met mijn andere meiden... En dan naar een mesotherapeut, die kan nl achterhalen welke voedingsstoffen je niet goed tegen kan, want met het zh komen we er niet echt uit...
@ricmar, daar had femke idd ook baat bij toen ze ook fv kreeg. Voor die tijd kreeg ze wel volledig bv maar dan voor elke voeding een paar hapjes Nutriton (is johannesbroodpitmeel, dat zit in de comfort al door de voeding) Fijn dat ie goed gegroeid was! @leentje, wauw hè! Dat is echt een super gewicht voor zijn bijgestelde leeftijd . @catwoman, al een idee wat je gaat maken voor kamertje?
Nog 2 nachtjes en ik krijg de geplande keizersnee...getsie...vind het echt zo eng! Daarom op de valreep nog een foto met mijn belly met 35 weken zwangerschap.
Katemans, gefeliciteerd met jullie dochter! MVC, wat een streken halen ze daar dan uit!! Sterkte en hoop dat de weeen alsnog krachtiger worden en je het inleiden helemaal niet nodig hebt! Niks meer van Stroopwafel vernomen... Heb alles even vluchtig doorgelezen, maar ben de namen alweer kwijt waar ik op wilde reageren. Casss, is wel een schok, maar morgen is het toch echt zo ver! Succes! Vanavond controle, goed dat je gebeld hebt! Denk aan jezelf!! Ga me vanavond niet meer met zp bezig houden, zit er een beetje doorheen.. Morgen weer een nieuwe dag!