November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Buddynieuws namens stroopwafel!!!!

Om 15:40 is mijn meisje anjali jade geboren. Ze weegt 3555 en is 51 cm. alles gaat goed met ons. Bevallingsverhaal volgt nog

2. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    hehe daar is de diva!!!!
    katemans gefeliciteerd met jullie dochter geniet er lekker van

3. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Jaaa stroopwafel! gefeliciteerd met jullie meisje!

4. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Las dat het advies bij refluxachtige klachten tegenwoordig is om het juist niet in tedikken omdatdatde doorstroming naar de darmen belemmerd en het dan langer in de maag blijft.

Ricmar, moet zeggen dat ik het een wat vreemd advies van de kinderarts vind hoor (niet vervelend naar jou bedoeld hoor! Het advies vind ik gewoon vreemd). Bij een kindje van net 2 weken paniek gaan zaaien omdat hij onderin de curve blijft, maar wel goed groeit, is in mijn ogen nergens voor nodig. En het teruglopen van de voeding kanje ook op verschillende manieren aanpakken zonder gelijk met bv te stoppen.

Maar nogmaals, echt geen kritiek op jou hoor, het valt me gewoon op dat de kennis en begeleiding op gebied van borstvoeding erg tegen valt.

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Yahooo!!! Gefeliciteerd stroopwafel!!!

6. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    dat is zeker schrikken...gelukkig grijpen ze wel meteen in
    en heb je morgen je kleintje in je armen...

gooi alle tranen er maar lekker uit, dat mag gewoon... zulk nieuws is ook schrikken... en wij zijn er om je te steunen..

en buddy ik hou morgen me telefoon paraat:d:d!!! jeej ik mag buddy nieuws versturen!!!! zet hem op meid!

7. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Stroopwafel, van harte met je kleine wafeltje! :p

8. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    stroopwafel gefeliciteerd met jullie meisje

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ze was sowieso al aan het stoppen met bv ;) omdat hij het al gekolfd kreeg en er niet genoeg aan had

*sorry dat ik antwoord geef ricmar*

Dat van het indikken las ik ook, maar toen ik het daar met de ha en cb arts over had zeiden ze, ja, dat kan maar er zijn er toch veel die daar wel baat bij hebben.

10. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Even een emotioneel momentje, mijn laatste hechting spoelde zojuist door het doucheputje... ;)

Ooooooooh wil zó graag in bad... Zucht... Ga normaal elke dag en nu al drie weken niet...
    Houden ze bij jullie ook t 6 weken advies aan?

11. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ik Heb dat ook gelezen, ze hebben er duidelijk een nieuw standpunt over ingenomen.. Ik had t er hier vd week al over, er is ook een boek verschenen over reflux... Ik vraag me dan af of dat ook bekend is bij alle cb's zeg maar...
    Moet toch eigenlijk wel??

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @hanna, nee mijn vk zegt dat je best in bad mag, maar niet met zeep en alleen. Dus niet iemand anders erbij en niet langer dan 20min.

Ik heb zondag al in bad gezeten :p

Daarbij, als je hechtingen hebt dan adviseren ze ook om met je doos in een badje met biotex te gaan zitten

13. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Trouwens fijn dat Vince het zo goed doet Ricmar!!

En Leentje ook fijn dat jullie beer ;) t zo goed doet!!

14. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Stroopwafel: Gefeliciteerd met jullie dochter!

15. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Oh... Doe mij die vk!!
    Hier zijn ze er echt stellig in... Maar precies zoals jij zegt, zonder zeep in je eigen schone bad, dat zou toch moeten kunnen...
    Ja dat biotex badje hadden ze me ook gezegd ja... Maar dan hadden ze t over een laagje water v tien cm :( Ook niet je vanhet...

Ben trouwens benieuwd hoe Lieze t doet nu na de ost. Hier net echt een potje zitten janken... Ben zó moe, en dan ligt ze op mijn schoot zo te huilen vd krampjes... Ze heeft vandaag echt een minder dagje. Wellicht een regeldag? Vind ik werkelijk zo'n belachelijk woord...

16. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Stroopwafel! Gefeliciteerd met jullie dochter! En wat een mooie naam!

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Stroopwafel gefeliciteerd met jullie dochter.

Miepske, vince groeit gemiddeld 20 gram per dag, maar geeft veel voeding terug en vooral BV geeft hij veel terug en lijkt hij het niet goed op te doen (veel honger) daarbij had ik niet genoeg en werd het al aangevuld met KV.
    Alles kreeg hij al sinds zijn 2 de zh opname in een flesje.

Aangezien hij dus onder ana de curve blijft en hij van de 80- cc zeker 40 cc terug geeft is het niet verstandig door te gaan.
    Kinderarts wil hem niet graag weer opnemen.
    en wij willen een tevreden kereltje... en niet 1 die steeds aan lijkt te geven honger te hebben..

van de voeding van 20 uur heeft haar maar zeer minimaal iets terug gegeven

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Regeldagen zijn meestal met 10 dagen en dan weer met 6 weken... (al heb ik steeds het idee dat er met 3wk ook 1 zit)

Maar de osteopaat zei dat ze waarschijnlijk een stuk onrustiger zou zijn vandaag, maar ik vind het wel meevallen. Ze heeft na de behandeling nog 3 uur geslapen, toen heb ik haar maar wakker gemaakt. Sindsdien is ze wel onrustig maar dat is altijd rond deze tijd dus dat is niks nieuws. Ze slaapt wel maar wordt af en toe wakker met een krijsje.
    Mijn man zei dat hij haar echt wel een stuk ontspannender vond. En idd, ze overstrekt zich niet zo meer en lag zelfs bij mijn man buik op buik. Hiervoor wilde ze dat alleen bij mij.

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hmmm hoe zat het ook alweer met verstopte melkkanaaltjes?
    Ik heb het idee dat ik rechts in mijn rechterborst een kanaaltje verstopt heb zitten, maar hoe moet ik Lieze dan aanleggen zodat ze die goed kan leegdrinken? Was het nou met de neus of de kin die kant op?

20. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Even geen zin om bij te lezen, t is me allemaal teveel...

Bij de vk toch nog even naar het hartje geluisterd en die was ineens heel laag.. schrok ontzettend, zeker na dat verhaal dat kindjes dood kunnen gaan.
    meteen naar het zkh gegaan voor hartfilmpje. ze hebben me meer als een uur laten liggen maar uiteindelijk toch besloten dat ik maar rustig thuis moest gaan slapen.
    Mocht ik me vannacht toch druk maken dan moet ik meteen bellen natuurlijk..

pff hoop dat ik kan slapen!

Deel Deze Pagina