Stroopwafel van harte gefeliciteerd met jullie dochter Casss vervelend allemaal zeg hopelijk kun je vannacht toch een beetje rusten en morgen je beebje in je handen mag houden. Kan me voorstellen dat het niet snel genoeg morgen kan zijn. Sorry dat ik zo weinig reageer. Hier is het even best heftig heb een behoorlijke urineweginfectie blijkt heb nu antibiotica maar heb me de afgelopen dagen behoorlijk ziek gevoeld en nog dus ga nu weer gauw me mandje in maar ben jullie zeker niet vergeten.
He vervelend Meriam, daar ben ik in mijn zwangerschap ook flink ziek van geweeat, zelfs met ziekenhuis opname bah! veel beterschap, en doe lekker rustig aan!
Katemans en stroopwafel gefeliciteerd met jullie meisjes! Geniet er van en laat je lekker verwennen! Casss kan me voorstellen dat je schrikt, lijkt me ook echt niet relaxt. Hopelijk kun je vannacht nog een beetje slaap pakken, zodat je morgen energie hebt voor de bevalling. Sterkte iig. Meriam beterschap! Napoleon, geen idee wat het ook alweer was. Heb je gegoogled? Ik heb zelf nooit een verstopt kliertje gehad gelukkig. Hier lekker mn bed in, hopen op wat slaap vannacht en niet teveel voedingen
mvc he van 4 naar 2??? wat vreemd zeg mssn doen hun een ruime 4 en de vk een krappe 2? dan zou je rond de 3 zitten? Ik hoop dat je morgen mag ingeleid worden! mega knuffs! ricmar fijn dat hij goed groeit! nu hopen dat het nieuwe voeding helpt! ik vind het ook een beetje vreemd want elk kind heeft eigen curve. Zo was mijn dochter toen en nu nog erg lang en daardoro best licht voor haar lengte. Ze kunnen het pas zeggen na een paar controles eigenljk. Ah lees nu waarom hij zich zo zorgen maakte. leentje oef rs virus, hopelijk knapt hij snel op tetta eet smakelijk! noname spannend!! Stroopwafel gefeliciteerd met jullie dochter Anjali!! Hanna ikke wil ook in bad, heb er geen Napoleon met kin! Casss oef meid ik heb met je te doen, ik hoop dat je goed kan slapen vannacht en idd bellen als je weer stresst!!
He bah Casss, gelukkig gaan ze morgen gewoon jouw kindje halen! En omdat je wordt ingeleid lig je ook de hele tijd aan het ctg dus ze houden je beebje goed in de gaten en mocht er maar enig teken zijn dat het minder gaat met beebje dan zullen ze ingrijpen. @meriam, bah dat wil je ook niet als je net bent bevallen.
Stroopwafel,jaaaaaaaaaaa GEFELICITEERD MET JE dochter!!!!! cass,ach meis toch wat een schrik,ik hoop echt dat je een oogje dicht kunt doen maar morgen heb je je beebje in handen,dikke knuffel!!
Uitgeteld 3 November - Anne83 10 November - Mamavanchayenne 11 November - Aowyn 13 November - Almika 15 November - Lizzy1301 17 November - MariekeK 18 November - Zeeuwsemeisje81 - Sansky 20 November - Beetletje - Babywens2011 21 November - Catwomen8979 22 November - Loezzz - Mammi 23 November - Moontjemoon 26 November - Casss 27 November - Pasopikschop - Lonneke123 28 November - Tetta 30 November - Sjees Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen ..... ( 39.0 wkn) 23 Oktober - Napoleon bevallen van een meisje Lieze ( 38.5 wkn) 24 Oktober - Pamsie bevallen van een jongen Valentijn (38.0 wkn) 25 Oktober - Barbamam bevallen van een jongen Luuk (38.3 wkn) 26 Oktober - mariekebr1 bevallen van een meisje F.emke S.ophie (37.6wkn) 27 Oktober - Lara1 bevallen van een jongen R.avi (38.4wkn) * 27 Oktober - Hanna80 bevallen van een meisje Rosalie (39.2 wkn) 28 Oktober - Ricmar94 bevallen van een jongen Vince ( 37.3 wkn) 29 Oktober - mommieof2 bevallen van een jongen ..... (39.4 wkn) 1 november - hermiek bevallen van een jongen teun(38.0 wkn) 1 november - Fjaril bevallen van een jongen h.idde (39.6wkn) 2 november moon77 bevallen van een (40.1 wkn) 2 november - meriam22 bevallen van een dochter V.era (40.2 wkn) 2 november siri bevallen van een dochter I.sabel (39.1 wkn) 3 november - Catherina1985 bevallen van een meisje Sienna (39.4 wkn) 4 november- Britt1 bevallen van een zoon D.aan B.enjamin(38.1wkn) 5 november- Loesje 26 bevallen van een dochter O.livia A.riana E.lise(40.2) 7 november - MvT bevallen van een dochter I.sa E.lzbieta(38.3) 8 november - Truuske bevallen van een dochter Nikki (39.1 wkn) 8 november - Pinda83 bevallen van een dochter E.lle (39.4) 10 november - Thalina bevallen van een zoon B.ertus (37.4 wkn) 10 november- Salcia bevallen van een dochter N.oé J.annique R.oos(38.1) 10 november- Uviana bevallen van een dochter T.ess C.yra(39.6) 10 november - Ikke81 bevallen van een dochter "Kaatje " (41+1) 12 november- Kannietwachten bevallen van een dochter T.ess(41.1) 14 november - Beertje bevallen van een dochter M.adelief(40.6) 14 november - Azeb bevallen van een zoon F.inn A.lbert (41.6) 15 novemebr- Katemans bevallen vaneen dochter C.harlize(41.6) 15 november - Stroopwafel bevallen van een dochter A.njali J.ade(40.1) jongens 15 meiden 21 Buddies Aowyn - Truuske (Aowyn ook voor Azeb) Almika - Salcia Meriam22 - Catwomen8979 Casss - Moedervanthomasz Mamavanchayenne - Katemans(MvC ook van Salcia) Hanna80 - Stroopwafel Hanna80 - Sjees Sjees - Tetta
zo en nu de vk update, ben er best van overdonderd. Toen ik daar kwam was het de vk die donderdag bij me was geweest en een stagiare. VK keek er ook van op dat ik nog rondliep. Junior had er duidelijk geen zin in. We hebben over gehad hoe het gaat sinds vrijdag, de laatste keer dat ik haar sprak. Zij vond het ook vermoeiend zo en was al erg blij dat ik overdag mijn slaap/rust pakte maar steeds flink rommelen en dan stoppen is ook vermoeiend. En dat de verhalen om mij heen ook niet gunstig was voor mijn stress gehalte. Moest gaan liggen en zijn hartje klonk goed. hij lag er goed bij ook. Toen wouden ze voelen. Stagiare zei da tik 4 cm had! Ik was toch niet volledig verweekt, had nog een kleine ribbel rand. Toen ging de vk voelen en zei ze bijna 4cm, ik was erg soepel en daardoor kon het ook 4cm zijn maar ook net niet. Dus een aangename verrassing dat ik dus al zowat op 4 cm zit. Ik moest met vuisten onder mijn billen (pufpuf hijghijg lol lichaam erg zwaar nu ) want zij wou voelen van binnen hoe diep zijn hoofd was? beetje pijnlijk en hij was er niet mee eens, ging schoppen haha. Ik kreeg ook harde buiken, kon ze ook voelen aan mijn vliezen. Toen weer aan tafel en ze wou ons een optie geven. Om morgen de gyn te bellen en te vragen of ze mijn vliezen mocht breken, als wij dat ook goed vonden ik was flink overdonderd. Wist niet wat ik wou.. hubbie zei wel nou als het aan mij ligt zeg ik meteen ja. maar dat vond ik te snel ineens! Dus na na te denken hebben we afgesproken dat ze morgen de gyn belt om te overleggen als zij donderdag ochtend mijn vliezen mag breken. Dit mag gewoon thuis, tenzij het neit helder is. En dan heb ik 24u de tijd om te bevallen en anders naar zkh. Zo heb ik een uitzicht en zo geef ik ukkie nog zelf de kans te komen en mezelf de kans afscheid te nemen van mijn buik. AUB niks op FB en hyves plaatsen!!!!!!
Aowyn,wat een goed nieuws meid!!! Ben benieuwd hoor,dikke knuffel en heel goed dat je dus toch nog een keer had gebeld!
ben benieuwd hoe het met Anne is,die is vandaag ook al 12 dagen overtijd,gister waren haar vliezen gebroken toch?? Hopelijk heeft ze nu haar kleine meid in de armen!
Nou fijn meis, je gaat iig overmorgen bevallen En ik weet zeker dat als ze je vliezen breken het snel gaat! Gelukkig is het gerommel niet voor niks en doet het wel degelijk iets.
moeten we wel even doorbeppen met zijn allen,en ik ga nu naar bed dus kan helaas niet helpen hahaha! Welterusten allemaal,ga proberen lekker te slapen,en morgen weer naar de vk
nou of niet! Ik zei al tegen hubbie vorige keer was het 2cm en vliezen breken en binnen 10 min om de 4 min weeen en ngo ggen 5u later was zij er al.. en nu beginnen we op 4 cm.. straks beland ik in een weeenh*l