November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou geloof niet dat de douche veel heeft gedaan. Nog steeds harde buiken, maar zet ook niet echt door. In ieder geval en ik wel helemaal gesopt met rozendoucheschuim inge-olied met baby lavendolie en nog even bijgeknipt van onderen voor zover dat op de tast is gelukt. Dus wat dat betreft ben ik er klaar voor. :)

Bij mij wonen mijn ouders in de buurt dus die komen als het hier begint mijn zoontje halen of als het 's nachts is oppassen tot de volgende ochtend en dan nemen ze hem mee naar hun huis als hij wakker is. De buren hebben ook aangeboden eventueel tijd te willen overbruggen als mijn ouders niet meteen kunnen komen dus dat is wel fijn. Maar mijn ouders zijn al een maand standby dus dat komt wel goed haha.
    Nou weltrusten allemaal

Lijkt er trouwens op dat we eindelijk zo n beetje uit de naam zijn! Werd wel tijd. Nog niet 100 procent zeker maar we hebben in ieder geval iets dat we allebei leuk vinden. Hoera!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Barbamam klinkt idd ready to go ;) wel beetje spannend dat de harde buiken niet afzakken maar ook frusterend dat ze dan ook niet door zetten

3. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Spannend! wie weet zet het door!

Ik meld mij als nachtbraker! Lig al 2,5 uur op bed! Thee gedronken, gelezen, niks helpt!

4. Beertje13

De juli mama's kunnen zich al melden... Tijd gaat hard.. Dan zijn onze kindjes ongeveer 8 maanden! Pfff

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    stttttt gaat al veels te hard hahahaha.. Ik word wel soms emo hoor... als ik denk aan wat we vorig jaar allemaal beleefd hebben om zo ver te kunnen komen, nog steeds onwerkelijk...

6. Beertje13

Ik was vanmiddag ook emo. Ik zat in de babykamer, had het muziek doosje aan gedaan, toen hield ik het niet meer!
    Zo bijzonder allemaal!

Kan je ook niet slapen?

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nee nog niet zo moe dus ben ik aan het Sims Social en sjaal afbreien voor Azeb :p Uk heeft de hik haha..

Ik ben wel erg benieuwd naar hem, hoe zal hij eruit zien en hoe zal hij ook zijn en hoe zal ons dochtertje mee zijn. Mijn man kijkt ook er naar uit om hem eindelijk vast te houden, dat het allemaal waard is geweest

8. Beertje13

Haha, nog niet moe! De hik, soms vind ik het zielig! De beeb heeft soms meerdere keren op de dag de hik.. Arme beeb!

Daar verlang ik ook zo na.. Hoe ziet het eruit? Enz.. Ja inderdaad ze word grote zus! Ook spannend voor haar

9. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    hier nog 1 paraat... ik ga aan de warme thee misschien zakt me maagzuur een beetje.. beeb is helemaal ingedaald maar nu komt juist bijna elke nacht mijn maagzuur omhoog... zooo irritant

ik vind ook spannend hoe zal mijn zoon reageren en hoe zou ze zijn en wat voor klein dametje wordt het en hoe ziet ze er uit...
    papa is nu al 3weken tegen me buik aan het zegge dat ze nu toch wel mag komen haha...nog 1weekje dan mag ze komen

heb ook het idee dat ik de 40w nie ga uitzitten dus spannend

maar wie o wie is de eerste die de geboorte golf gaat aanzette

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier ook het idee dat ik de 40 weken niet haal. Ik heb steeds 4 nov in mijn hoofd en denk dat hij in week 39 zal komen, maar liefst heb ik 11-11 :p

Ik merk dat dit week de maagzuur ineens erger is geworden. Ik kan nu niet zonder de antagel na elk maaltijd merk ik. Zit nu ook met maagzuur maar wacht mooi totdat ik naar bed ga, dan kan ik nog langer mee met de spul

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hier ook nog wakker en maagzuur.... Aowyn...je mag elke 2 uur een beetje hoor als het niet helpt snachts, ik neem vaak om 5 uur als ik ga plassen weer een dosis..

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    mag dat? ik wist het niet meer en heb het bijsluiter nog niet doorgenomen zelf. Had het wel aan de balie gevraagd en half uur na elke maaltijd en voor het bed gaan weet ik wel.

Heb zo'n zin in de m&m's op het aanrecht maar ooooooooh zo slecht voor de zuur LOL

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ja mag...ff die bijsluiter op fles openen staat het in, mag tussendoor meer, maar wel 2 uur ertussen staat er volgens mij... ik heb net kaassalade op, ook lekker voor maagzuur

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hmmmm heb ook nog aldi crackers in de kast...

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    haha ik heb net nog film gekeken ben nu weer beetje wakker helaas.... heb nu overigens geen maagzuur, om 8 uur laatste antagel ingenomen, maar zo gauw ik plat ga liggen begint het, soms is het net of je hele slokdarm in de fik staat... Had jij dat ook bij eerste zwangerschap en zo ja, was het meteen over na bevalling?

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik heb het nu sinds 22u geloof ik, een klein beetje maar wel aanwezig dus doe ik zuinig met drinken anders komt het wel omhoog. En idd hele slokdarm brandt dan. Was di op wo het ergst :/ vandaar da tik over stapte van rennies naar antagel. Heb wel om 22u een rennie genomen.

Bij mijn dochtertje had ik het wel erg. Toen zat ik al langer aan de antagel en op het eind hielp het zelfs niet meer. Ben drm blij dat ik nu pas eraan zit. Wat een ellende dat maagzuur!

Ik geloof dat het wel meten over was, of iig binnen een week. De boel gaat langzaam zakken in jouw buik dus dan komt de maag ook weer op zijn plek terug, en je hebt geen kind die de boel omhoog trapt hahaha

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik neem soms idd water snachts en dan wordt het weer erger... Had trouwens voor zwangerschap ook vaak maagzuur van bepaalde etenswaren als tomaten, stroopwafels, krentenbollen etc... maar nu heb ik het zo ongeveer van alles... en ja kleine ligt heel hard te proberen omhoog te komen dus billen tegen mijn maag...

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    jij slaapt ook laat trouwens steeds of niet?

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja hier ook voor de zwangerschap al last van en nu erger.
    Ja is ook een kwaaltje bij mij. Bij mijn dochtertje was het steeds half 2 en bij deze later. Heel heel erg irritant. maar ik kan in bed gaan liggen maar dan heb ik last van zuur en het draaien.. dus wacht ik tot dat ik mij slaperig genoeg voel om een poging te wagen. En dan nog heb ik mijn mobiel mee en speel ik soms patience dat helpt ook.
    Ik slaap ook al slecht zonder zwanger te zijn maar dit is echt irritant. Ik mis het lekker moe worden en heerlijk in bed stappen en lekker slapen

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ook irritant omdat ik al een kleintje hebt die ook op tijd komt.. dus lekker uitslapen hierdoor kan ook niet. Daarom pak ik overdag mijn rust. Gelukkig lukt dat ook nog wel!

Deel Deze Pagina