November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ik vind dat ook een groot begrip... Want aan de ene kant denk je, ja, logisch dat t nu wat minder wordt, dat lees je ook dat t bij deze termijn hoort...
    Maar aan de andere kant, wat is nou minder en wat is te weinig...
    Het is dat ze bij mij nu erg druk is, anders had ik vanmiddag even gebeld...
    EN als jij denkt van t klopt niet moet je gewoon even bellen hoor!

2. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Goed zo!

3. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Okee dank je wel.
    Ik daalde zelf ook pas in tijdens de bevalling zei mijn moeder alleen verloskundige zei dat het ook kan zijn dat ik te smalle bekken heb en dan word het een ks. Dus was even nieuwsgierig:)

4. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    ik zal me ook even aan de meldplicht houden:p
    ben vandaag 36w jeeej:D:D

na dat ik gemeld had dat ik er nog was kreeg ik honger en er riep een overheerlijk puntje taart naar mij( werden er 2:D:D oeps)
    helpt niet echt met maaagzuur maar had honger!!!

daarna in bed gaan liggen en manlief heel lief over me rug gevreven en daarna merkte ik dat de wekker ging haha met een ongelovelijke drank om naar de wc te moeten dus er maar uit gegaan en daarna weer snel terug gegaan. manlief heeft me 2uurtjes langer laten liggen heerlijk... voel me wel beter nu

wel veel pijn bij me doos echt heb het idee dat ze een doorgang aant graven is ofzo pff

ik moet ook nog naar de kapper maar vergeet steeds te bellen,, mijn kapper komt bij huis langs heerlijk is dat..

ik ga maar eens beetje poetsen en opruimen hier

5. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Zooo heel de computer kamer uitgemest! En een andere kamer! Lekker hoor, ook 1 was opgevouwen en denk heel stiekem dat ik de kelderkast nog ff ga doen. Dan is heel het huis opgeruimd!! hahaha

NESTELDRANG!!!!!!

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihihi, mijn huis is volledig op orde gelukkig. Een appartement als je een huis gewend bent heeft ook z'n voordelen. Gisteren was mijn schoonmoeder de hele dag hier, kwam even bij me zitten omdat ik me niet lekker voelde dan was ik tenminste niet alleen. Heeft de lieve schat ook nog van alles gedaan hier in huis. Ook heeft ze haar ex man gebeld om te vragen of hij wat dingetjes op wilde komen hangen, die heeft vrij vandaag, ik mag van haar niks meer doen :D Die komt dus straks en dan komt ze ook hierheen en dan kookt ze vanavond ook hier. Krijg ik net een sms dat ze gordijnen heeft gekocht voor de babaykamer, dan kan hij die ook meteen ophangen :D (die hadden we samen van de week al gezien dus heb ze wel zelf uitgezocht)

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Heb eigenlijk niet zoveel te melden ;). Ben net met de meisjes bij de kapper geweest. Femke was het vrij snel zat dus die ging bokken, zit je dan met een dreumes en dikke buik al je kracht te gebruiken zodat ze er niet vandoor ging... Maar goed, ze lopen er weer fatsoenlijk bij.
    Nu zitten ze met pepernoten ff naar de tv te kijken.

ALs het goed is komt straks de monteur voor de vaatwasser... die maakte van de week ineens een enorme herrie. Ja zeiden ze bij Whirlpool, volgende week kan er wel iemand langskomen. Ja dááág geen zin om mijn evt kraamweek ook een monteur over de vloer te hebben... dus nu komt ie ergens vandaag...

Zal zo de vk nog bellen, heb weer bloed uit mn borst verloren en vannacht deed ie ook pijn.

8. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hihi! Erg is dat He beertje!

9. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Tetta wat lief van je moeder!
    Napoleon: idd maar even bellen... Lijkt me toch niet helemaal normaal

10. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    nou wou net na de vk gaan bellen omdat ik na een uur geen contact kreeg en toen ging hij tekeer hoor de smeerlap houd mij nu al voor het ootje haha maar gelukkig weer beweging denk dat hij moe was net als mama.

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Als ik hier moet wachten tot het huis helemaal op orde is ga ik denk ik een jaar overtijd :p Dus heb nu een paar dingen die nog moeten... een plint in de woonkamer (plakken), en ik heb nog 2 wieglakentjes die gewassen moeten worden ;).

12. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Meiden wat kletsen we er wat af!!

Miepske en man gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Meiden met goede controles, Super nog ff volhouden!!

Maagzuur..tjee wat is dat iets ergs als je er last van hebt. Heb geen oog dicht gedaan vanacht en toen ik eindelijk sliep was het kwart over 6 dat de wekker ging:S

Ik wil echt zoveel nog in huis doen..maar dan kom ik tijd en energie tekort.
    Moet volgende week nog een weekje werken en dan kan mijn verlof beginnen:D
    Van het weekend eerst maar is de vluchtkoffer inpakken. Heb het idee namelijk dat ik in week 38 ga bevallen;)
    Ga nu eerst ff een lekker visje eten die me moeder mee heeft genomen.

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was mijn schoonmoeder, die is ook heel lief:D

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hier ook soms gemene steken in mijn doos. Die zitvlak is zowieso gevoelig bij mij ivm BI. Is gelukkig de enige waaraan ik merk dat ik BI heb. Een soort beurs gevoel. Maar soms als ik loop dan ook steken en die trekken door naar de schaamlippen lijkt het wel. Doet het niet maar zo voelen die steken dan wel :/

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Moet om half 4 bij de huisarts zijn ivm dat bloed

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeg dan wel dat ik mijn huis op orde heb, maar er hangen nog nergens gordijnen. Op de babykamer moet de lamp nog opgehangen worden, de kamer moet nog aangekleed worden als ik er eindelijk over uit ben hoe de meubels moeten te komen staan. Als de droger eindelijk is aangesloten dan moet ik nog bijna alle kleertjes wassen.... Op orde zegt ze dan.... Maar tis wel overal schoon en opgeruimd!:p

17. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig da je vandaag nog kan gaan, hebben ze enig idee wat het kan zijn?t

18. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Oh, oeps! ;) zwangerschapsdementie noemen ze dat! Dat mag nog een maand of 6 bij mij! Haha

19. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Vreemd had gisteren al een berichtje geplaatst en kan het nu nergens terug vinden :S.

@Ikke : Sex in the city blijft leuk! Ben laatst begonnen met de serie weer te kijken ☺
    @Cass: wij hebben woensdag ook partnerles gehad. En ik moet zeggen dat ik het ook niet veel nuttige informatie vond voor de mannen. Alles wat manlief daar heeft gehoord had ik hem al verteld :p. Manlief is ook heel nuchter en heeft zoiets van wij zien het allemaal wel. Weet ook niet goed wat hij moet verwachten. Ja een mooi eind resultaat ;). Maar na de les zei hij wel dat hij zenuwachtiger is geworden. Hij heeft geen controle meer en hij kan het niet beinvloeden en is afhankelijk van mij. Sinds woensdagavond zegt hij welke keer als je iets raars voelt of diarree, hoofdpijn hebt gelijk bellen he. De lieverd.

@ Sjees: grrr mannen;). Hopelijk worden jullie het snel over eens. Is ook geruststellend lijkt mij.

@Aowyn: het is inderdaad allemaal onwerkelijk vind ik, als ik terug kijk naar volgend jaar oktober. Zat toen echt in een dipje. Voor mij gevoel duurde het allemaal te lang. En nu een jaar verder en nog maar een paar weken te gaan.
    @Hanna+ Moontje: wel in de gaten houden hoor ;)
    @Hanna: wat een lieve vk heb je toch. Spannend al 38 weken, nog eventjes en het is zover.
    @Tetta: wat een lieve schoonmoeder!

Mooi dat een aantal meiden een goede nacht hebben gehad ☺

@Ricmar: fijn dat de controle weer goed is. Balen dat de kleine nog niet is ingedaald.

Namen: wij waren snel overeen welke 2 namen ze krijgt. Wel twijfelden wij over het feit of ze ook mijn ma's naam en schoonma's naam zou krijgen. Mijn ma heeft leuke namen maar mijn schoonma daarentegen:(. Dus besloten dat ze geen namen van mijn schoonma/ma zal krijgen. Houden trouwens van aparte namen. Haar eerste naam is geen nederlandse naam en haar 2de naam is engels/nederlands (volgens mij).

Schoonouders wonen 5 minuten bij mij vandaan. Mijn ouders wonen helaas ver weg (45 min a 1 uur rijden). Manlief moet ongeveer 20 a 25 min rijden van ons vandaan. Daarnaast heb ik schatten van buren als ik ze nodig heb dat ik bij ze terecht kan. Hoewel ik toch liever mijn schoonma of manlief erbij heb.

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    De vk dacht wellicht aan een geknapt bloedvaatje, mar zowel zij als de assistente van de ha had er nog nooit van gehoord...

Deel Deze Pagina