November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    hoi dames daar ben ik ook weer in deel 4:D:D

nou ff hard doorkletsen dan kan deel 5 er ook nog achter aan haha

ik wou op een heleboel dingen reageren moest 12 pagina's terug lezen dus hoop dat ik een boel onthouden heb..

over manlief en taken: ik ben 2weken geleden heel boos geworden en dat was echt een explosie.. duurde 3dagen... en hij begreep gewoon niet wat ik nou van hem wou.. hij dacht dat hij het hele huishouden over moest nemen terwijl ik vroeg om gewoon zoals dat hoort blindelinks ff bij te springen als je ziet dat ik kapot ben..
    dus ik heb toen alles rustig op papier gezet en duidelijk voor de 30ste x uitgelegd wat ik wou en toen begreep hij het wel..
    de eerste 2dagen was overdreven en nu weet hij dat hij soms ff bij moet springen... ik doe wel maar kan niet alles meer..en doe jij het niet dan doe ik het gewoon...dus die explosie heeft wel geholpen hij vraagt nu ook 30 x op een dag hoe ik me voel...ook erg overdreven maar beter dan zeuren om klusjes toch

uhm en toen.. ja een boel gerommel overal.. ik had van het weekend ook het idee owjeej te vroeg maar naar rustig liggen ging het wel weer en nu alleen af en toe nog die ongi en krampen..

kylie super we gaan voor een plakkerd!!!!

anders nog iets onthouden

owja een massage pff daar smacht ik ook naar heeeerlijk.. voetmassage niet goed?? manlief geeft elke avond voetmassage ik geniet er van

ik wordt gek ik kan het niet meer onthouden allemaal hoor..

ik zat gisteren voor ik ging douche ff (20mins:)) op de wc.. en toen ging mijn hond heel raar op me voeten liggen:| ik denk nou wat doet die raar dan dus ik dacht al owjeej er zit wat aan te komen... maar nee alles is hier nog binnen...

als je zo het hoofdje kunt terug drukken lijkt me het ook geen goed idee meer om te gaan vrijen dat komt dan wel heel dicht bij elkaar en ik denk toch dat ze de eerste ontmoeten met haar papa anders voor zich ziet toch;):p

ik ben het niet zat maar ook weer wel.. zoals laatst al een keer een fijne droom werd uitgelegd... heerlijk op de bank met een wijntje en een sigaretje pff ik ben aan het aftellen hoor

voor de rest weet ik het echt niet meer sorry dames

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ze wilde geen voetmassage doen omdat ik al krampen had gehad, kindje reageerde ook al heftig op oormassage..

3. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ooo wat goed duimen maar nu.

4. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    verder zag ik een mooie buik foto voorbij komen mooiii

5. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    vandaag nieuwe matras binnen vanmiddag al getest slaapt heerlijk bed opgemeten is 60 cm dus doen gewoon straks oud matras erop is dan 80 cm dus hoog genoeg. Verder vandaag lekker rustig aan gedaan.

6. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Hoi hoi dames!
    Zo deel 4 al weer! Dat is goed gedaan:D
    Hoe was de meeting? Ik zag het pas de avond van tevoren, anders had het me erg leuk geleken om ook heen te gaan.

Spannend, nu beginnen de bevallingen! Ik houdt jullie in de gaten;)
    Hoe delen jullie je verlof nu zoal in?

Hier gaat het goed, het is nog steeds afwachten tot 3 nov, dan krijgt demi alle onderzoeken en dan weten we meer, tot die tijd moet hij zoiezo in het ziekenhuis blijven helaas. Nog even doorbikkelen.

7. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Hahaha! Je weet t leuk te verwoorden...;) Nee zo zie ik de eerste ontmoeting tussen man en kind ook niet echt voor me nee!

8. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Oh wat fijn voor je Ktlie!! Ik zal voor je duimen...

9. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Oops... Ktlie moet uiteraard Kylie zijn:)

10. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Hoi allemaal,

heb wel alles gelezen, maar weet even niet meer wie wat heeft gezegd.

Over mannen gesproken! Mijne is heel veel aan het klussen in huis en doet daarnaast ook best veel in huishouden. Enige waar ik me aan stoor is dat hij altijd ingen zegt als dat hij moe is of een korte nacht heeft gehad. (duh wat denk je van mij). Ook moet ik in de ochtend meestal vragen of hij er een keer uit wil voor de kids. Misschien omdat ik zelf weinig klaag, dat hij denkt dat het allemaal wel gaat ofzo. Maar heb dus niets te klagen over huishouden.

Heb net de klossen naar boven gebracht en nu zie ik dat ons bedrand te breed is voor de klossen. De rand past niet in de geul!!! Morgen even bellen of ze ook andere hebben. Had de eerste keer metalen en tweede keer plastic achtig. Nu weer metalen. Misschien zijn die anderen wel goed?

Hier verder nog geen gerommel, wel voelde ik vandaag de hik aan de bovenkant, terwijl ik dat steeds onderin voelde. Heb het even aan de zijkant gevoeld, maar kleine ligt nu weer heel anders heb ik het idee. Ik moet woensdag ochtend weer. Zou morgen al wel willen, ben zo benieuwd!

Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd!

11. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    Jeeeetje wat is er veel gekletst de afgelopen dagen! Heb wel alles gelezen, maar gaat me niet lukken om op alles te reageren ben ik bang!

Beertje, mooie foto hoor!

Massage.. klinkt heel goed, zou alleen geen idee hebben waar ik heen zou moeten??

Mannen... tja ;) haha nee hoor hier geen klagen. Manlief helpt goed in huis en zeker als ik dingen vraag. Hij vind het juist fijn als ik aangeef wat ik gedaan wil hebben. Alleen dan niet dat het nu moet gebeuren maar eerder in de komende paar dagen. Dat vind ik prima, als het maar gebeurt.

Leentje, spannend dat het nog even duurt. Hopelijk blijft je mannetje goed opknappen en mag hij in november snel naar huis!

Hier vandaag flinke frustatie met een schilder die laatste dagje kozijnen af zou komen maken maar al 2 dagen niet komt opdagen... ook niet te bereiken is. Maar hij moet maar beseffen dat ie met een hoogzwangere, nestelende vrouw te maken heeft... daar kom je niet gemakkelijk van af ;) maar frustrerend is het wel...

Nu lekker op de bank, net veel te veel chocopepernoten gegeten (volgens mij ben ik niet de enige hier die die graag eet ;).. hopen dat het maagzuur rustig blijft vanavond.

Hier geen voetenzak voor maxi cosi, bij ons meisje hebben we het gedaan met warm jasje en dan een dekentje eroverheen.

hmmm ben geloof ik een hoop vergeten... ben snel weer terug om op meer te reageren!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Leentje is niet door gegaan. De meiden die wel gereageerd hadden hebben veel van afgezegd en anderen hebben niet gereageerd.. werd dus te kort om alsnog te boeken :(

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    beetje stom maar... hoe maak je ergens een abbo op? ik zet het altijd bij mijn favorieten maar een abbo?

14. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Ok, wat zonde! wordt het nu een meeting met baby's dan?:p

15. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Ooh wat fijn voor Kylie! Hopen op een plakbeeb!

16. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Katemans: Apart, maar wel heel mooi bedje!

@Beertje: Mooie foto.

@Kylie: Ik duim voor je!

@Leentje: Fijn om te horen dat het goed gaat met Demi :) Ik kan snappen dat je het nog heel lang vindt duren voor hij naar huis mag :(

Ik heb ook de link van de fotograaf gekregen om onze foto's van de shoot te bekijken. Zijn erg mooi geworden :) Nou ik ga nog even Bones af kijken en dan lekker naar mijn bedje. En dan morgen weer naar de vk.

Truste alvast!

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

bedankt voor de tips over kramp in de kuiten,zal ns kijken of ze helpen,heb nog steeds enorm last van mijn kuit volgens de dokter is er een ontsteking dat kan 3 tot 5 dagen duren na de krampaanval nou van mij mag t snel overgaan!

massage,mmmmm lekker lijkt me dat ook,ze hebben idd kussens waar je je buik in kan leggen,zit een soort gat in t midden en ze liggen heerlijk,heb hem ook bij de chiropractor!

euhhhhh heb alles gelezen maar alles alweer kwijt,ga lekker mijn mandje in,want ben beremoe,heb hier een ziekenboeg man is vandaag bij dokter geweest is al 1,5 week thuis en de laatste dagen wilde de koorts niet meer zakken,kreeg ie blaren op de tong,heftige hoofdpijn etc,hij heeft nu tramadol gekregen tegen de pijn en hopelijk zakt de koorts ook.
    Dochter is ook niet lekker,heeft de ene na de andere spuitbroek,en is erg hangerig,dus aan rusten kom ik nu niet toe helaas,maar woensdag gaat mijn dochter een dagje naar mijn moeder dus kan ik even bijtanken

welterusten allemaal!!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Leentje yep hopen van wel :p

Napoleon boven aan de topic kun je bij onderwerp tools kiezen. Maar vaak als je gewoon een bericht post heb je abbo, tenzij anders gevinkt in jouw instellingen

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @sjees, bij kramp ook je benen hoger leggen dan de rest, even een kussen onder je matras bij het voeteneinde leggen.

@aowyn, ok thnx! stom he, met meer dan 7000 berichten en het nog niet weten :p

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden,

sorry niet bij gelezen, hele avond al flinke harde buiken, nog niet pijnlijk dus het zal nog wel los lopen. maar ook steken in de buurt van me doos. en beetje misselijk.

lekker bed dus voor als er wel wat door zou zetten.

Deel Deze Pagina