November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    barbamam kan zo snel ook niks van Jan maken zal eens denken.

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

Zo ga zo eens douchen,heb net 3 uur geslapen,net als gister,heerlijk,vraag me alleen af waarom ik nu steeds s'nachts niet kan slapen,liever dan dan overdag,nu is steeds de halve dag weg,en als mijn man volgende week weer aan t werk is kan ik ook maar 1 uurtje hooguit liggen met die dreumes hier.

Tetta,dank je wel voor de link,die ga ik eens goed bekijken vanavond!Dank je wel voor het meedenken,echt lief!

Hanna,wij hebben het nog geheim,hihihih

namen@ fayah of vaya was de eerste naam die ik heeeel leuk vond maar ook dat vond mijn man niets,ik moet zeggen dat de naam die ik nu heb er wel een klein beetje van weg heeft,dus zal m gewoon lekker gaan zegge steeds als ik tegen de buik praat hihih

MvC,tja ik voelde bij mijn eerste echt heeeel duidelijk verschil,denk dat je het echt wel zeker weet als je minder voelt,was toen bij mij wel zo in ieder geval,had er echt geen twijfel over,en toen bleek idd mijn vruchtwater op dus moest worden ingeleid.

Napoleon,dan zou ik idd nu ook maar bellen,1 keer een beetje dat kan maar als t blijft en zeer doet is niet goed,misschien een ontsteking in je borst

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    gaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjhhhhhhhhhhhhh

auw auw!!

uk MOET weer vibi liggen, hij zit te draaien met zijn hoofd in mijn doos auwwwwwwwwwwwwwwwww!

4. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Dat gevoel ken ik...dat doet soms ongelovelijk zeer!!!
    Net zo erg als steeds met de billen tegen je ribben...:S

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Barbaman...
    misschien Janne, Yannick, Janco
    Verder zou ik het ook niet weten.

Hebben toevallig onze dochter vernoemd naar mijn moeder en die heette Jannie..

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    jaaa idd, billen lang tegen ribben geeft ook een soort steek/beurse spier gevoel. En onderin ook steek maar dan een soort branden bij plassen steken maar gewoon echt in de doos, ik voel het gewoon bij de uitgang.. hij moet stil liggen met zijn koppie LOL is niks te zien zo diep LOL

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hier ook gedraai in mijn doos van het hoofdje...denk dan ook vaak...waarom ga je zo diep liggen al 4 weken voor de bevalling is toch niks aan...en nu denkt ze dat zelf ook volgens mij want probeert weer omhoog te komen heb ik het idee .

8. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    hier ook een beeb die diep ligt. doet echt veel pijn soms.
    ook lekker gevoel (not ) bij mn rechter kant van ribben.
    en dan als ik me beweeg veel pijn bij lies,schaamstreek.

maar ja hoop dat mijn meneertje zich ook nog even gaat bedenken dat hij beter nog stukje naar boven kan.
    wel leuk of naja leuk maar geruststellend zeg maar dat er meerdere beebjes zijn nu die dit doen.

9. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Wat is strippen?

@Katemans: mijn schoonmoeder heet Johanna en mijn ma heeft juist geen nederlandse naam hihih. Dus vind het best lastig. Ik zal eens bedenken of wij een leuke naam kunnen maken. Thnx voor de tip

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik vond het al verdacht vorige week toen ik het niet meer voelde als hij dat deed... en jahoor van vibi naar bibi. Ik denk door de ongi krampjes en nu dat het weer zeer doet dat hij weer vibi is, mooi ben 37 weken dus hij mag klaar gaan liggen alvast :p

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik vind Jan ook niet mooi hoor ;) Mijn man heeft Jan als 2e naam. naar zijn opa aan moeders kant... aan vaders kan is ie ook vernoemd in eerste naam naar zijn opa. Daar is het traditie om de oudste om en om Cornelis (cor) of Matthijs (thijs) te noemen. Ben blij dat wij daar niet aan meedoen, anders hadden we een cornelis moeten maken...

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Stroopwafel, strippen dan maken ze van binnen de vliezen los van de baarmoederwand. Dan moet je ontsluiting hebben anders kunnen ze er niet bij. Is zegmaar een laatste zetje om de bevalling op gang te helpen.

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Napoleon, hoe was het bij de HA of heb ik erover heen gelezen?

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Dokter vond het toch wat afwijkend voelen dus moet nu dinsdag een echo van mijn borst laten maken. Een mammografie doen ze gezien mijn zwangerschap liever niet. Moet dinsdag toch nog met Femke naar het zh naar het disciplinair spreekuur dan zit je van 3 tot 5 en komen er 6 soorten artsen langs... Dus nu moet manlief ook maar even mee.

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    shit vervelend zeg, maar goed dat ze er wel even naar gaan kijken.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    he vervelend Napoleon :/ maar wel fijn dat ze het verder onderzoeken. Hopelijk iets onschuldigs

17. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Hopelijk is t niets, he vervelend napoleon

18. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    hopelijk is het niks ernstigs napoleon toch goed dat ze het ff onderzoeken...

mijn doos is ook zo beurs als het maar kan.. en doet een pijn ff
    heb ook elke keer kramp of een zeer spiertje in me bil dat is pas irritant en doet ook zeer... sta je midden in de super naar je bil te grijpen haha...

was vandaag ook niet helemaal lekker erg hangerig en aan de diaree weer en pijn in de buik 2x gespuugd ben maar ff op bed gaan liggen en in slaap gevallen.. voel me wel iets beter maar wel erg gammel en ongi steken en doospijn

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mijn doos en vooral voorop schaambot gaat ook steeds meer pijn doen en weeig gevoel in buik, beetje misselijk...

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

meiden sterkte allemaal!

Napoleon,he getsie ik hoop toch dat het neit ernstig is

ga zo lekker the voice kijken,en een pizza eten mjammie!

Deel Deze Pagina