November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    zucht... mannen...
    zo overdrijft die van mij altijd hoe vaak hij er snachts wel niet uit moet voor Femke... vannacht vond ie dat het wel een uur duurde voor ze weer sliep, dat was niet zo... ook zegt ie ik heb je wel 4x gebeld, kijk je op je telefoon, 2x... tsja, die liegt niet hè ;).

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hehehe, dat is vast om je te behoeden teveel chocola te nemen ;)
    ik had het vanmiddag met een twix... jammer :( ;)

3. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    mijn man gaat eigenlijk de kroeg niet in...hij vind het leuker en gezelliger om thuis met de jongens een biertje te pakken...

bier vind ik ook niet zo erg..maar ja een pool staat erom bekend wodka te drinken en dat mag hij van mij absoluut niet hebben
    dat wordt het z'n andere man van met een erg kort londje en ik ben dan de gene die de ellende over zich heen krijgt en daar pas ik voor..heb het 2x mee gemaakt is echt niet leuk..hij herrinnerd het hem de dag erna niet meer en 1000maal sorry maar ja daar koop ik niks voor het is dan ook niet over mij of tegen mij maar ik moet het wel allemaal aanhoren en aan het einde van het riedeltje heb ik het wel gedaan en gaat meneer slapen...maar ja dan begin ik net hahaha
    dus nee dat is verboden alcohol bij ons in huis:D:d de rest is niet erg
    en omdat het een pool is kan die heel wat bier hebben voor hij er wat van merkt haha das weer een voordeel. maar de vanaf dat ik 32w ben drinkt hij in het weekend 3biertjes omdat hij wel bij de les wil blijven als er wat gebeurt

4. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    ik heb bij Tomasz geen bortvoeding gegeven omdat dat voor me zelf dan niet lekker zit.. omdat er toch elke keer smerigheid uitkomt en dan vind ik dan geen prettig idee. maar bij de vk of gyn zeiden ze er verder niks over of het wel of niet kon.. ik wou het niet en daar was de discussie voor mij mee klaar:D:D

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Wodka mag die van mij ook nooit meer, paar keer zo van de weereld geweest en dingen gezegd etc inderdaad die hij niet meer wist de dag erna... rotzooi is het...

Maar ook teveel bier schiet niet op want dan kun je niet meer naar ziekenhuis rijden ook

6. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    och dat ken ik ja.. helemaal nu.. ben zelf goed 15mins bezig om rechtop naast bed te staan... en hij springt er zo uit.. ik moet nu me draai weer vinden en me houding zoeken dan ben je ook weer goed een half uur verder hij stapt met links in en rechts slaapt alweer... wat is dan makkelijker... snappen ze niet kan je ze ook niet aan het verstand brengen
    dat is dus een erg duidelijk teken dat mannen van een andere planeet komen...

ook met naar bed brengen of hem na 1uurtje middag slaap er uit halen.. duurt maar en duurt maar en dan begin ik te koken van binnen..
    als hij smiddags langer als een uur slaapt gaat hij savonds niet optijd naar bed.. en als hij om half 8 bed in moet vind manlief het normaal om daarvoor nog met hem te gaan ravotten resultaat kind klaar wakker:| wie zit er mee ik... snapt hij niet hij snapt het niet...:|

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Mijn man drinkt geen alcohol, hij vind het gewoon niet lekker. Hij drinkt wel alcoholvrij bier maar ja daar wordt je niet dronken van ;).

Hij heeft ook geen rijbewijs trouwens dus als we naar het zh moeten gaan we met de taxi of vragen iemand anders.

8. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mvc tsja waarschijnlijk heeft is gewoon een slechte dag gehad en baalt ie ergens van wat los staat van jou. En inderdaad is hij het wrsch al weer vergeten en zit jij er nog de hele avond mee ... Dus kop op!

Ivm vernoemen: We krijgen een jongen (weet niet meer wie t vroeg) en de naam van mijn schoonmoeder is helemaal ouderwets dus daar zouden we helemaal niks mee kunnen...

9. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    dat deert niet hij heeft geen rijbewijs haha... en hebben geen auto..
    hebben wel scooter maar dan is dan niet z'n suc6 als je weeen hebt of je vliezen gebroken zijn lijkt mij

ja zie je wel wodka is puur vergif daar worden mannen kwaadaardig van slecht spul

10. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Mvc: Goed gehandeld hoor meid! Nu ook een lekker avondje voor jezelf houden en er proberen niet aan te denken.

Over vernoemen: Demi is naar de beide opa's vernoemd. Alleen dan als officiele naam en roepnaam is gewoon Demi. De twee namen staan dus in de papieren en op de post die binnenkomt, maar voor de rest doen we er weinig mee:p Ging vooral omdat we vonden dat onze vaders dat verdient hadden.
    Ook als hebben de opa's ook van die ouderwetse namen:p Namelijk O ege W im D emi wordt het dan. Klinkt niet echt bij elkaar, maarja op het laatste moment toch nog voor gegaan, en ben er nu erg blij mee, en de opa's helemaal;)

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

Vodka,ohhh dat mag die van mij ook nooit meer drinken,wordt ie helemaal lijp en agressief van,wat een rommel he??
    Ging onze vriend slivka meenemen,eigen gestookt,dat vond ie ook wel lekker,nog erger whaaaaa,nu mag ie alleen nog bier en met mate whiskey(want daar krijg ik m toch neit af)

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

ben the voice aan t kijken maar een paar huizen verderop hebben ze al vanaf 16.00 uur een feest ofzo,en die takkeherrie staat nu zo hard dat hoe hard de televisie ook staat ik alleen maar gedreun hoor en het zingen amper kan verstaan,heb er gewoon koppijn van,maar heb geen zin om naar buiten te lopen en te kijken welke debielen het zijn,en denk dat als ik nu met mijn hormonen daar ga aanbellen dat het niet goed gaat,sta echt op ontploffen

13. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    #653 catwoman8979, 21 okt 2011
    Laatst bewerkt: 21 okt 2011
    hoi all,

ik meld me ook weer even.
    gister weer drukke dag gehad op dagbehandeling en eindelijk bijna klaar met mijn rompertje (zal foto uploaden). ik had vorige keer een lelijke vlek gemaakt met de verf maar dat nu mooi opgelost.

vandaag een paar uur nog mijn mannetje gezien en morgen en zondag sowieso ook weer want we gaan naar een vriendin van mij omdat ze jarig was en blijven daar slapen.
    helaas heb ik wel een flinke verkoudheid te pakken en ook keelpijn er nog bij en nu maar hopen dat het niet erger word.

@ napoleon: hopelijk is het niks ergs

sorry dat ik verder zo weinig reageer maar er was zoveel terug te lezen weer.
    ik zal me dus pas weer maandag melden. ik wens iedereen een fijn weekend en hopelijk niet te veel slapeloze nachten.

(uhm toch beetje dementie.vergeet foto te uploaden haha)

14. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    mvt ooo bij chayenne heb ik met weeen op de scooter gezeten begon namelijk bij mijn schoonzus en daar waren we met de scooter heen omdat ik niet in de hete auto wou haha maar leuk is anders.

heb heerlijk met warme chocolade met slagroom op de bank pak koekjes met chocola erbij the voice kijken.
    had laatst ook al zoiets met mijn vent was met chayenne ijs gaan eten toen ik hem afgezet had bij het darten zegt hij oooo die hou ik tegoed. dus ik lachen en zeg nou dat word dan 9mndn thuis zitten bij onze kleine wand dan heb ik 9 mndn feesten tegoed. vond hij niet zo grappig. maar goed hij is eigenlijk alleen in de kroeg met darten of als er een feest is anders is hij gewoon thuis maar goed dat zijn dus 22 vrijdagen in het jaar het darten dus ja laat hem lekker genieten die dagen. moet wel zeggen sinds het nieuwe seizoen begonnen is end sept. is hij voor zijn doen altijd vroeg thuis dus dat dan weer wel haha.

15. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    hier brouwd oma wodka:| of teqila.... komt de deur niet in.. dat spul maakt iemand agressief zit meer dan 40%in

op ons trouwen.. wou oma een felicitatie/proost toost houden... dat is in polen traditie( wij waren om half9 smorgens getrouwd en 10uur op het feest pfff... niemand van mij familie deed mee ja met water;):p maar mijn hemel me keel stond in brand

16. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    nou dan sla ik de scooter wel over haha bel de taxi wel haha:d

17. pasopikschop

pasopikschop Actief lid

15 mei 2009
    325
    0
    0
    Hier drinken we geen van beiden gelukkig..komen alleen maar rotdingen van.
    Verder een rustige avond gehad..ben nu doodmoe en ga zo lekker slapen. Ons kleine manneke slaapt bij opa en oma dus wij kunnen uitslapen. Morgen laatste dingen in huis ff voor mekaar maken en opruimen dan zijn we klaar voor de bevalling..

Voor iedereen een goede nachtrust gewenst en niet te veel nachtbraken, dat doe ik wel;)

18. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hou eens op over wodka en tequila! Krijg meteen zin in een borrel! Of een lekkere gin tonic...

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nee hoor ligt aan de mannelijke geslacht en hoe ze in elkaar steken >< knuffs!

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zo zo zoooooo waar ;)

Deel Deze Pagina