November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    had ik ook laatst, echt een hormoon uitbarsting. Hij snapte er geen dorl van en hoe hij overkwam kwam anders over dan hij het bedoeld had, maar hij vond mij ook ineens gestoord LOL dus ging hij doen alsof er niks was waar ik nog bozer om werd :x;)

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zo apart hè. Zo heb je dagen van die voorweeën is vandaag alles rustig! Zou het stilte voor de storm zijn?

collega is vader geworden van een meisje, ze heet Y lva. Aparte naam maar vind hem wel mooi.

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Catwoman zag het elders, heel erg schattig!!

Napoleon hier hele middag harde buiken en vanaaf op de bank 2 wee achtige iets en weer allemaal weg lol

ff een link zoeken die ik wil delen over de man vs vrouw :p

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
  5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sorry ben net weer thuis

hier de hele avond wel al weer harde buiken, en wat meer afscheiding, het lijkt ook wat beige te worden ip van wit, iemand een idee??

verder veel last van de maag en misselijk..

Zo maar richting bed en kijken of ik kan slapen..

sorry voor ego

6. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    aowyn ga morgen je link kijken met tel niet zo handig. Lig nu op bed ga poging doen te slapen. Weltruste allemaal

7. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    geweldig filmpje en o zo waar vooral die lege doos die ze daar bewaren daar zijn ze het drukste mee haha

8. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    en dan lig je vent naast je een heel bos om te zagen haha dat was mijn nacht rust lig al een uurna het concert te luisteren denk dat ik me zo verplaats.

9. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, ik lig me al een uur af te vragen of er hier in mijn nieuwe woonplaats nou wel of niet en leenbakker ligt. Moet morgen nog wat gordijnen daar vandaan halen en heb geen auto hier. Ben toch maar opgestaan om te gaan kijken op internet en heb maar meteen een kopje thee gemaakt. In mijn hoofd heb ik de meubels van de babykamer ook alweer 10x verschoven, ben nog steeds niet tevreden. Liefste ging ik het nu weer verschuiven maar denk dat ik dan bonje met de buren heb. Alhoewel, ik woon in een bejaardenflat, die doen hun hoorapparaten toch uit snachts hè?:p

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
  11. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    *Even inbreken*

Ik heb die medicijnen ook gehad, de nacht voor de keizersnede. Ik was toen zo hyper van alle toestanden opeens dat ik een heeeeele lange nacht voor me zag. En die had ik er al vele gehad, maar dan thuis. En nu bleef ik alleen in het ziekenhuis, zonder manlief. Ik was dus ook doodop. Arts vond het geen probleem (heb zelf om iets gevraagd), kan voor de baby geen kwaad. Slaap was inderdaad ook belangrijk en in mijn geval rust ivm de hoge bloeddruk. Heb er vier heerlijke uren diep op geslapen, daarna nog wat gedoezeld.

Hoorde gister over de evt strippoging komende week. Hoop echt dat het nu snel zover mag zijn meid!!!

*Ik sluip weer weg*

12. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Waarom verbaast t me niks dat jij over de strippoging hebt gehoord... Ik heb het alleen hier op zp gezet en aan één iemand verteld... :p;)
    Hihihi.... Ik ben iig erg benieuwd... Ik dacht gisterochtend dat ik dinsdag niet zou halen, kramp op kramp op kramp.... En toen gaan middagslapen en daarna geen pijntje meer te bekennen...:(
    In ieder geval fijn datjij bekend bent met de meds én er iets aan had! Ik vind het een fijn idee dat ik ze heb liggen....
    Liefs!

13. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hé he' heb eindelijk weer latop, die was gecrasht en dan kun je ineensniet meer opZP. lang leve verlof maar zonder laptop kan ik hier niet bijhouden. deel 4 alweer

ik val dus hier in. met mij alles oke. ben door rug gegaan en lig al dag of 3 plat, gaat nu beter. ben zo ontzettend zat maar dat is meer omdat ik niks meer kan. dodag nog groeiecho gehad, deze was goed en wordt 7 pond geschat...hoera!!!....geen 10 ponder dit keer.

hoe is het hier? zijn er al babies?

ik probeer regelmatig te komen maar liggend op lap is best onhandig

tot later

14. linde90

linde90 Niet meer actief

Almika, weet niet of je het al wist, maar miepske heeft een dochtertje.
    Verder is het nog rustig, stilte voor de storm......

Wel rot zeg door je rug gegaan, zomaar ineens...

15. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Haha, ik zie dat een aantal van jullie alweer aardig bezeten lijken! Lang leve de nesteldrang! Gek is dat He?! Dan kán je gewoon niet stoppen, het moét!!

Heb hier bij ons eerste zoontje m'n man vol staan schelden en keihard staan schreeuwen en huilen omdat hij de babykamer ging stofzuigen! Dat wilde IK doen, en dat was MIJN voorrecht.
    Mijn man heeft me keihard uit staan lachen. Normaal ben ik namelijk niet zo schoonmakerig! Hihi! Hormonen...

16. linde90

linde90 Niet meer actief

Hahaha Nikkijane, dat is wel een goede.
    Ik denk dat ik hier ook heel hard uitgelachen zou worden.

Hier heeft het nog niet echt toegeslagen, maar ik moet toegeven, ik kan ook echt bijna niets meer. Bij het minste geringste heb ik een knoerharde buik en mijn rug lijkt dan wel te breken. Dus het is hier minder aan kant dan bij mijn dochter. Toen schoot ik al uit mijn slof als de volgende morgen het glas van mijn man nog op het aanrecht stond haha.
    Ik vindt het deze keer wel best, ook al heb ik het aan kant en ik draai me eigen om is het toch weer een grote speelgoedbende...

17. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff dacht even dat t vannacht echt begon: steeds pijnlijke samentrekkingen die ik tot in mijn rug voelde. Tussen. Drie en zes uur en toen hield het weer op... Nou als het echt waar is dat elke harde buik nu straks een wee minder is, dan nies ik straks een keer en floept ie eruit...

18. linde90

linde90 Niet meer actief

Meiden, ff klagen hoor.... Ik heb nu al vanaf dinsdag hoofdpijn. Bloeddruk was woensdag 140/80.
    Dus nog redelijk netjes...
    Ik slaap nu al dagenlang bijna niet waardoor die hoofdpijn ook niet weg gaat natuurlijk.
    Zouden jullie gewoon pcmolletjes slikken 4 a 6 per dag??

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja maar is je urine ook nagekeken?
    hoorde gister ook iemand bloedruk was op zich nog redelijk maar wel hoofdpijn en eiwitten

20. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Lara: bel voor de zekerheid even. Je mag gewoon Paracetamol slikken, maar zo lang en zoveel hoofdpijn is niet helemaal Oke.

Zeker als de hoofdpijn met Paracetamol niet weg gaat...

Bel voor de zekerheid ff om het te checken...Bloeddruk kan snel veranderen.

Deel Deze Pagina