November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL

Ooow, dat van die naam van Tomasz met sz dat vroeg ik trouwens omdat ik gedeeltelijk Hongaars ben en in daar ook veel sz word gebruikt. Vandaar dat ik nieuwsgierig was, niet omdat ik het raar vind ofzo, helemaal vergeten te reageren.

2. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ga je hem veranderen als dat zo is? Ik zou het niet doen hoor.. Je zal er nu wel aangehecht zijn?

Napoleon: ik ben benieuwd of je gelijk heb! We wachten het af. Spannend...

All: ik lig,alweer op bed, ik ben kapot!

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zal wel moeten. We hebben een hele hechte familie en komen sowieso iedere zondag met de hele familie samen bij mijn oma dus het is niet zo dat ik haar nooit zie, daarentegen. Om nou 2 kinderen met dezelfde naam daar rond te hebben rennen zie ik niet zo zitten. Ben er wel aan gehecht nu dus stel dat zij haar kind straks zo noemt denk ik wel dat ik dat heel vreemd zou vinden :S

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ligt iedereen ineens te bevallen ofzo? Zo kletsen jullie in een uur tijd 4 pagina's vol en nu is het doodstil hier:D

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

hahaha ja erg he die slowaken en Polen,weet er alles van!
    Ik heb t ook geprobeerd te drinken(uit beleefdheid) maar man dat is complete suicide voor je slokdarm!
    En het ergste is elk jaar krijgen we weer nieuwe flessen,oh wee als je weigert:D

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL

Paar jaar terug op een camping in Hongarije vroegen een paar poolse jongens aan mij en mn broertje of we ook wodka wilden. Heb het maar vriendelijk afgewezen aangezien ze met een fles water, een fles spiritus en wat plastic bekers in hun handen stonden en er nergens een fles wodka te bekennen was :D

7. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Jeetje, nou ik duim voor je dat het niet zo is;)

8. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    tetta hoop dat je niet zelfde naam hebt hoor. wat manlief betreft was nog niet helemaal vrolijk toen in de winkel weer kortaf dus ik zeg ben hier zoooo klaar mee he!!! Toen besefte hij het en werd poeslief haha denk dat het de zenuwe zijn ja toch zijn wens he een zoon krijgen gaat nu gebeuren en s stamboom houder van grote fam. Hihi maar goed hij is weer lief.

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

tetta,whahahah ja ze zijn er gek genoeg voor daar!

MvC hihih die droom,nou hoop toch neit dat het zo zal gaan voor je.
    Zo droomde ik dat ik in de auto moest bevallen in de file!
    Ik denk dat het komt omdat ik echt een beetje bang ben het zkh niet te halen,de vorige bevalling ging zo snel,als dat nu weer zo gaat weet ik wel zeker dat ik t niet haal,hihih

vandaag voor t eerst weer gewinkeld,maar ben echt gesloopt nu,wel alle spullen gehaald die ik moest halen.
    Ben alleen mijn pinpas vergeten in het pinapparaat vd hema,was helemaal in de stress thuis alle winkels etc opgebeld waar ik was geweest of ze een pas hadden gevonden,maar hij is gelukkig terecht,hoezo een zwangere actie!

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Sorry ben weer bijgelezen maar lukt even niet om op iedereen te reageren..
    vandaag nog even naar de Ikea, wilde een kapstok die je over en deur kan hangen, we hebben verder in de hal geen ruimte en jassen wrden nu vaak op de stoel gelegd.
    we hadden een kapstok in het trapgat, maar door de traplft kunnen er geen jassen meer aan hangen..
    maar ja de visite moet we de jassen kwijt kunnen straks.

nog leuke kinder dingen gescoord en even langs de mac geweest (mag wel niet maar ja)

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihih das toevallig. Heb vandaag ook nog een kapstok opgehangen op de gang. We wonen gelijkvloers dus onze jassen hangen gewoon in de kledingkast, vind het onzin op de hele kapstok vol jassen te hebben hangen en het ziet er gewoon slordig uit. Vandaag in het kader van "een kapstok voor het bezoek" toch maar even een simpel kapstokje met 3 dubbele haken achter de voordeur opgehangen:p

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
  13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die zijn leuk en handig! Ik heb ook naar zoiets staan kijken laatst maar wij hebben opdek deuren en daar gaat het niet bij helaas.

14. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Waar de kleine gisteren en eergisteren zo rustig was, zoveel onrust nu in de buik...
    Mannetje weet de uitgang nog niet te vinden, aangezien ik het hoofdje stevig in de lies voel duwen..

Ga zo even teruglezen!!

15. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hehe, lekker gevoel hè. Hier ook een kleine druktemaker in mijn buik vandaag en dat terwijl ik zelf zo druk bezig ben geweest de hele dag.

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik verveel me... hahaha
    en dan heb ik vreetneiging, dus ik ga maar eens even zoeken naar iets lekkers...

17. linde90

linde90 Niet meer actief

Ricmar, .lekker de mac, jummie krijg gelijk zin.
    Ben van de week geweest en kreeg het niet eens op hahah
    En mooie kapstok gescoord, wel handig zo.
    HIer is dat de klus voor morgen , kapstok leeghalen en zomergoed naar de zolder.

Polen en drankjes, hahaha, ik waag me er niet aan. Ik werk met veel poolse mannen en ze lusten ze wel ja haha.

Hier loop ik mannetje voor de gek te houden, morgen is het Ajax / Feyenoord. Hij wil het op tv zien, ik zei al, zal je net zien ga ik bevallen hahaha.
    Dan moest ik maar alleen beginnen zei hij ;)
    Maar ik zeg het allemaal wel met een lach, maar er bekruipt mij een onrustig gevoel. Veel harde buiken en zo een onbestemde onrust. Dus wie weet haha

18. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verveel me ook. Mijn vriend was om half 8 eindelijk thuis van zijn werk (hijs echt een werkpaard, kan het niet laten op 6 dagen in de week te werken en dan ook nog tot zo laat) Nu isie alweer weg. Ik gun het hem echt want hij werkt hard genoeg maar hij is nu naar onze oude woonplaats waar dus ook al onze vrienden wonen dus waarschijnlijk blijft hij bij een van hun slapen, maar beter ook maar dan zit ik dus wel de hele nacht alleen.

@McDonalds: We waren woensdag bij de Ikea en ik kreeg ineens zo'n honger! Ik zei tegen mn schoonmoeder ik móet nu eten, kan nergens meer naar kijken. Dus ik sta bij de frietjes en de hotdogs in de rij en ik vroeg om een menu. Zegt die vrouw achter de balie: de frieten duren nog 6 minuten, die zijn allemaal al besproken! Dus ik draai me om en zeg tegen mijn schoonma: kom dan maar naar de mc, want dat duurt me te lang! (viel echt bijna om van de honger en de mc ligt daar om de hoek) Begint die vrouw me toch te snauwen: Je kan ook tegen mij praten! Dat hoef je niet met een omweg te zeggen! Dus ik zeg: U kunt ook normaal doen! NEE JIJ DOET NIET NORMAAL!!!!!!

Het was helemaal niet mijn bedoeling om het met een omweg te zeggen en al had ik dat wel gedaan, dan was ik nog altijd de klant geweest en had ze nog altijd normaal moeten doen tegen me.

Maar anyway, wij dus naar de mcdonals, eerste het beste besteld wat ik op de kaart zag staan. American Classic ofzoiets en die was zooooooooooooooooooooooooo ranzig. Zaten gebakken uien op en dat vind ik echt vies. Zelfs toen ik ze eraf had gepeuterd smaakte het hele broodje er nog naar. Heb het toch maar opgegeten omdat ik zo'n honger had maar daarna wel een mckroket als toetje om de smaak weg te werken :)

19. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Afgelopen vrijdag 21 oktober is rond half zeven onze zoon geboren. Als ik binnenkort meer tijd heb zal ik een uitgebreider verslagje typen. Nu eerst genieten!

20. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi gefeliciteerd! Das wel heel erg tussen neus en lippen door. Hoor graag meer van je, maar rust eerst maar lekker uit en geniet. Wij wachten wel:D

Deel Deze Pagina