Misschien ff kijken of je er zelf goed instaat en anders ff lijst kopiƫren en plakken zoals het wel hoort In ieder geval zijn Azeb, Meriam en ik de volgende op de lijst (moon77 komt volgens mij nooit meer langs, of wel?)
Ben helemaal blij trouwens, heb vanmorgen nog een mooie lodger bunker via mp gekocht . Paars met roze (officiele kleur heet aubergine)
26 July -Justme - Alycia met 25w5 * 1 Aug - Patriesjuh - Ryley 775 gram & Tyler 1050 gram met 26w5 13 Aug - Leentje21 - Demi 1400gr, 37 cm met 28w 10 sept - Nikkijane - Mila 1250gr & Tess 1050gr met 31w4 - Juf85 - Koen met 36w6 21 okt - MothertoBe - met 39w De rest moet nog maar even aangevuld worden als ie mand het weet?
ivm verdenking zwangerschaps diabetes, ik moet om de dag bloedsuiker prikken gebruik geen medicatie en hoefde vandaag niet te prikken, en die grote M kon ik niet omheen vandaag
Van harte Mother to be...! Hee nu klopt je forum naam niet meer! Ben benieuwd naar je hele verhaal meid, lekker genieten nu... Lijst: dit is nog de lijst v voordat mijn datum v 7 nov naar 1 nov is gezet... Dus als iemand mij naar 1 nov kan verplaatsen graag, en anders doe ik t morgen zelf even op de laptop... Ben nu op iPhone en dan lukt me dat niet... Sorry reageer verders even nergens op, ga zo bedje in, ben zo moe... Manlief ziek dus vandaag echt veel te veel gedaan. Dan merk je wat hij eigenlijk allemaal doet zeg... Truste all
ze zijn nu steeds wel netjes hoor onder de 7,7, maar na de ogtt waren hij hoog 7,9 dacht ik zo uit mijn hoofd dus wilden ze het in de gaten houden. ik prik nu al vanaf begin sept en het gaat op en paar uitschieters na erg goed dus hoef niet aan de insuline
28 Okt; Mothertobe 1 : Napoleon Meriam Moon77 Hanna80 Azeb 2 : Ikke81 3 : loesje26 Juf85 Katemans Beertje13 4 : Kannietwachten 5 : Lara1 Leentje 21 Barbamam 7 : Catharina1985 8 : Natasja73 Siri 10: MariekeBr1 Mamavanchayenne 11: Aowyn 13: Almika 14: Truuske nikkijane Stroopwafel 15: Ricmar94 Lizzy1301 Hermiek 16: Truuske 17: MariekeK 18: zeeuwsemeisje81 Moedervantomasz Sansky 20: Beetletje 21: 22: Loezzz 23: Moontjemoon Salcia 26: Casss 27: pasopikschop 28: tetta 30: Sjees
Vriendlief belde net en blijft bij een vriend slapen. Hang lekker op de bank vrouwenprogramma's te kijken op TLC. Morgen even lekker shoppen met mijn moeder, misschien dat ik wat leuke aankleding voor de babykamer kan scoren nu de meubeltjes eindelijk goed staan (denk ik tenminste) Mijn datum in de lijst klopt iig. Zie wel dat catwoman er niet in staat. Heb trouwens nog steeds geen buddy, misschien toch wel zo handig
pffff....heb nog veel bij te lezen, want ben volgens mij op blz. 64 ofzo. maar even een update. ik voelde minder leven de afgelopen dagen. Dus een ctg en echo gehad. De kleine was in dagen niet zo actief geweest als op dat moment aan de ctg, maar ze liet wel een dip in de hartslag zien voor een harde buik. Verder was het vruchtwater opgemeten. Was nog wel genoeg, maar wel wat aan de krappe kant aan de ondergrens. Maar het was allemaal dus net allemaal goed genoeg om niks te doen. Ik moet nu morgen tot 11 uur kijken hoe de baby beweegt en anders krijg ik weer een ctg en vruchtwatermeting. Mocht baby dus nog steeds minder bewegen in combi met die twijfelcontroles, dan weet ik niet hoe lang ze me nog zo door laten lopen. Even afwachten dus. Overigens doet het meisje het de hele avond al goed, dus ik zie morgenochtend wel of ze beweegd als ik wakker word.
ja, moeilijk is dat he deze laatste weken... Ik was dinsdag bij de gyn, aangegeven dat ze ook zo weinig bewoog, Echo etc was allemaal goed. Ze lag dinsdag ook vibi. Vervolgens woensdagavond ineens een enorme drukte, echt niet normaal. Het leek haast wel of ze in paniek was. Donderdagochtend lag ze weer bibi... nu is ze weer rustig dus hou het in de gaten . Maar in ieder geval. Moest nu 7/8 bewegingen per dag voelen. Ik had trouwens nog veel vruchtwater, bovenin zit een hele plons nog...
Ik ook wel hoor tetta . Sjees en jij zijn bij elkaar uitgerekend dus misschien is het ook wel handig als je iemand erbij hebt die niet bij jou in de buurt is uitgerekend