November 2011 mama's Deel 4!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door katemans, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo etentje met vriendinnen was heel gezellig. Heerlijke biefstuk. Had doorbakken gevraagd maar er zat toch wel een stukje rood vlees bij. Zou dat nu nog kwaad kunnen? Ik had er tijdens het eten eigenlijk niet goed over nagedacht.

Over de klossen die niet passen: een collega raadde me ooit aan om bierkratjes te gebruiken, kleine kratjes ik dacht van belgisch bier weet het merk niet meer. Die passen vaak wel. Gewoon te halen voor statiegeld bij de gall en gall.
    Misschien was het bavaria.

2. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Meestal hebben ze in restaurants vers vlees, en kan dat kleine stukje geen kwaad! Als je toch ziek word, even vk of ha bellen!

3. Beertje13

Heb je teveel gedaan meid?

Weltrusten allemaal!

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    zo nieuwe deel gevonden...jeetje, deel 4 al weer en ik denk dat 5 er ook wel komt....
    volgens mij ben ik een van de latere bevallers als ik zo kijk...hoop wel dat er nog wat meiden komen kletsen na de bevalling. ...

Heb alles bijgelezen van 4 dagen, pff was veel en weet ook veel niet meer...

Katemans, mooi bedje zeg!

BEertje, wat een gave foto!

Napoleon, wat fijn dat het een mooie uitvaart was!

Verder lees ik veel over kwaaltjes en voorweeen etc.... ik heb denk ik indalingsweeen, al weet ik niet hoe dat voelt maar steeds kramp en druk naar beneden, en heel veel plassen (in broek ook, hahaha)

Is er nog nieuws van Miepske of heb ik daar overheen gelezen?

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Salcia nope nog geen Miepske nieuws.. mssn iemand haar een pm sturen? of beter van niet? vind dat lastig of het uitkomt of niet :/

Ik kom zeker na de bevalling kletsen. Heb internet op mijn mobiel dus kan inchecken ;) My buddy komt wel plaatsen dat wel en ik volg later haha

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Boehoe, lig ik voor het eerst in tijden weer eens lekker te slapen, wordt ik wakker gemaakt door een paar gastjes die het normaal vinden om om 2 uur met een bootje te gaan varen en te schreeuwen.....*killer mood grrrrrr*

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hoe ga ik dit nog 5 weken volhouden, elke nacht maar 2 uur slapen en dan plassen en niet meer in slaap komen....ben echt gebroken...

8. Beertje13

Dat dacht ik vorige week ook! En ik heb zomaar weer goede nachten! Dus misschien en hopelijk slaat het ook om voor jou! Kan je ook overdag slapen? Dikke knuffel!

thnx (van de foto)

Vandaag heb ik de magische grens bereikt van 37 weken! Hoe spannend!
    Ik ga weer verder slapen, ik word altijd wakker van manlief als hij naar het werk gaat. zijn wekker gaat honderd keer af, en geloof mij die hoort hij NIET!

9. Beertje13

Wat een gekke! Hopelijk heb je nog kunnen slapen!

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Helaas maar een kort slaapje erachteraan. Voor het eerst in weken weer een wekker moeten zetten om zo de dagcurve te gaan prikken.
    Maar vanmiddag duik ik er nog eventjes in ..
    Nu opschieten.....

11. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Hier ook vroeg wakker.. Heb hardebuik.. Doet ook zeer.. Maar ben vrij vandaag dus hoop dat ik zo nog ff kan slapen..

12. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    :( ik ga het zo bij de verloskundige ook even bespreken... Bij mij is t wel wat meer dan twee uur, en er zitten ook heel redelijke nachten bij, maar al met al begin ik aardig oververmoeid te raken... En daar maak ik me zorgen om voor straks als t echte werk begint...:(
    Kan jij overdag nog wat slaap pakken wel??
    Hier is de kleine man een beetje een ander ritme aan het aanmeten qua middagslaapje dus is het soms niet mogelijk om even te gaan liggen.
    Succes ermee meid...

13. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Pamsie hoe is t nu met de steken?
    Cass ook al harde buik..!
    Aowyn ik vind dat ook lastig of je dan juist goed eraan doet of niet met een pb naar Miepske... Zat ook al zoiets te bedenken. Ik ga er gewoon vanuit dat ze haar kindje lekker in dr armen heeft en t gewoon veeel te druk heeft om hier even te komen posten..
    Katemans is jouw Juul trouwens weer opgeknapt?
    Wekker v man: idd beertje zit hier ook soms met verbazing te aanschouwen hoe hij door dat geluid gewoon doorknort!!!

14. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Fjaril: hier de andere choco pepernoot freak ;) Succes met de schilders... Grmmmmpf altijd fijn maar niet heus...
    Sjees: dat klinkt niet lekker zeg van jouw vent...! Succes met de ziekenboeg, jij kan nu echt niet meer alles op je nemen lieverd.. Heb je beetje hulp van buitenaf??
    Lara: ik HAAT middernachtelijke herrie... Zeer asociaal om zo weinig rekening te houden met anderen. Wij hebben sinds juni nieuwe overburen die niet vies zijn ve feestje, en dan om een uur of drie snachts op straat in behoorlijk volume afscheid vd gasten gaan nemen... :(
    Meetingmet baby's:lijkt me echt heel leuk! Arnhem was gewoon echt te ver voor mij met buik...
    Ik ga gauw aankleden en richting vlos...

15. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    ik zat gisteren voor ik ging douche ff (20mins:)) op de wc.. en toen ging mijn hond heel raar op me voeten liggen:| ik denk nou wat doet die raar dan dus ik dacht al owjeej er zit wat aan te komen... maar nee alles is hier nog binnen...

hier exact hetzelfde. vorige week ging de hond bij mij ook ineens 3 dagen achter elkaar in de avond op me voeten liggen maar hier is er ook nog steeds niets ;)

als je zo het hoofdje kunt terug drukken lijkt me het ook geen goed idee meer om te gaan vrijen dat komt dan wel heel dicht bij elkaar en ik denk toch dat ze de eerste ontmoeten met haar papa anders voor zich ziet toch;):p

doen we ook maar niet meer is idd een beetje een raar idee maar je verwoord het wel erg leuk haha ( mannetje lag hele avond dubbel )

16. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    pfff jullie zijn er ook weer vroeg bij. hier ook een redelijke vroege vogel moest uit bed. mijn liezen konden het gewoon niet meer aan om te liggen nu ook ontzettend misselijk en buikpijn pfff zal toch niet ziek worden. ga even op de bank liggen reageer straks wel weer.

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    lol ik ook!! hebben een spik splinter nieuw ziekenhuis waar ik ga bevallen, en dus internet op de kamer (trouwens heel mooie suites :D voordeel is ook dat waar je bevalt je ook blijft liggen) maar goed ga sowieso proberen om MVC een sms te sturen als de kleine er is (mits ik weer zo'n bevalling als die van dochterlief heb, dan wordt het een dagje later :))

18. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Hanna, Julian is wel weer naar school, maar echt 100% fit is ie niet, alleen niet ziek genoeg om thuis te blijven..... juf weet me te vinden als t niet meer gaat, maar gister was alles goed gegaan, het eten laat ie alleen staan en dat is niks voor onze Boergondiƫr eet normaal alles wat los en vast zit :)

net te horen gekregen dat een vriendin van ons ws gister is ingeleid, loop een week achter op ons... beetje dubbel, hoop dat alles goed gaat (of is gegaan) maar ben zoooooooooo jaloers op dr IK WIL OOK :p nou ja van de andere kant, ze blijft niet voor niks zitten.... zal de confrontatie met dr vader nog niet aan willen gaan :p:D wachten rustig (nog wel) af wanneer ze wil komen... weet dat ze er volgende maand rond deze tijd sowieso is...geeft ook wat rust, maar goed het is ook nog geen november.... ben benieuwd hoe ik NA de uitrekendatum ben hahahaha

straks naar de VK, ben benieuwd hoe madam nu ligt.....

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nou daar ben je ook mooi klaar mee :x

20. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033